Relaxt

Het was onze eerste keer. Echt een hele mooie kamer. Het was echt genieten. Zeker voor herhaling vatbaar

Was toppie

Heerlijk ontspannen

Mooie plek heerlijk ontspannen echt een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie plek, zeker voor herhaling vatbaar. Goed bereikbaar en prive. Enige verwarrende was de onjuiste code in de bevestigingsmail. Gelukkig was het me al opgevallen dat ik 2 verschillende codes had.

Mooi, schoon en privé

Perfecte locatie. Voor herhaling vatbaar

Een heerlijke middag gehad

Een zeer schone en mooie ruimte om heerlijk te ontspannen! We komen zeker gauw terug!

Goed schoon

Goed en schoon

Netjes en fijn!

Alles was goed in orde. Veel privacy. Jammer dat de muziek niet werkte!

Fantastisch!

Wat een heerlijke secretroom. Discreet en alle luxe voorzien..

Mooi en schoon

Na probleemloos te hebben ingecheckt, waren wij blij verrast door de mooie kamer en badkamer. Het is fijn schoon en wij hebben dan ook een heerlijk verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig en netjes. Goede service

• Prijs-kwaliteit verhouding

Precies wat je nodig hebt.

Goede gastheer. Schoon verblijf en een rustige omgeving.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi schoon en vriendelijke eigenaar

Fijne plek, mooie binnenkomst en duidelijke uitleg

Heerlijk

Nette en schone kamer. Anoniem inchecken was ook goed geregeld. Heerlijk voor de swingers lifestyle.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette en goede locatie prima bereikbaar en discreet

Nette ontvangst van zeer gastvrije eigenaresse. Goed netjes gelegen

Goed zoals altijd

Al heel vaak met mijn vriendin op deze locatie geweest de afgelopen 3 jaar. Elke keer hier ongestoord en in alle rust van elkaar genieten. Huisje is van alle gemakken voorzien. Jammer dat het bad nog steeds buiten gebruik is. Douche bijna te klein voor 2 personen. Een nieuwe douchekop is asn te bevelen. Verder alles naar wens. Mijn vriendin en ik zullen hier in de toekomst zeker weer naartoe gaan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek bij openminded gastheer

Ik werd ontzettend hartelijk ontvangen door de gastheer, en omdat hij bepaalde vragen stelde voelde ik me ook veilig om te vertellen wat we kwamen doen. Mijn partner en ik hadden deze ruimte namelijk geboekt om kinky dingen te kunnen doen, met name impact play. Maar, de ruimte is op zolder van het huis van de gastheer, waardoor de kans bestond dat hij er iets van mee zou krijgen en eigenlijk wil ik "buitenstaanders" niet confronteren met mijn niet zo alledaagse hobby. Maar hij reageerde heel open en praktisch, dus dat was super fijn. Ik moet ook zeggen dat het huis helemaal niet gehorig is, ik heb niet het idee dat hij er echt iets van mee gekregen heeft verder. Het gevoel van privacy als je eenmaal in de ruimte bent is groot. Wij/ik gaan zeker nog terugkomen hier. De prijs/kwaliteit verhouding is echt on point. Het enige puntje van kritiek dat ik kan bedenken is dat het denk ik vrij warm kan worden op de zolder in de zomer, maar er staat een gigantische ventilator die zelfs op stand 1 al voor een hoop verkoeling zorgt.

Prima kamer

Mooi verzorgde kamer met alles erop en eraan. We gaan zeker nog een keertje terug komen

Professioneel en anoniem ..top

Super goede service en komen afspraken na. Anoniem en professioneel. Top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Unieke locatie! prachtig afgelegen. Wij hadden een bed, koffie een stoel maar vooral elkaar en dat was voldoende! ;)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Jammer dat er geen bubbels in de whirlpool kwamen.

Het was een silent bad, daardoor kwamen er geen bubbels. Dat vond ik een flinke tegenvaller. Verder was de kamer super!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was zeer aangenaam een fantastische plaats om te ontspannen en zijn geld zeker meer dan waard als het mij past keer ik zeker nog eens terug naar daar

Volledig, compleet en uniek

Fantastische ervaring

Prima locatie

Prima locatie om met je vriend/vriendin af te spreken. Heerlijke sauna, prima bad en schoon bed. Pooltafel hebben wij niet gebruikt. Geen overbodige vragen bij aankomst. Enige wat het beter zou maken is dat je kan casten (chromecast) naar de tv.

uitmuntend

erg schoon en mooi