Afwerking kan beter

Zeer gast vrij en mooi opgezet. De afwerking kan beter . Zoals kit naden in het zwembad. En als tip. De temperatuur in de gehele ruimte was te hoog. Zeker een plek om vaker te bezoeken.

Alles netjes

Heerlijk discreet plekje

Mooi huisje met tuintje, zitkamer, open keukentje, knusse slaapkamer, lekker bed en kleine badkamer. Heerlijke plek!

Lekker relaxed

Prima ruimte in even te ontspannen en te overnachten. Netjes en schoon. De hapjes en ontbijt zijn iets aan de dure kant voor het geen wat je krijgt

Overtroffen geweldig

Werd zeer open en vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Sonja. We waren later dan gepland, werd goed ontvangen. De gastvrouw gaf een duidelijke uitleg over alle onderdelen in de gehele accommodatie. Zeer discreet, de BB ligt op een mooie locatie met parkeer gelegenheid. De sauna en de baden schoon en verzorgd. De studio heeft alle voorzieningen in keuken en badkamer. In het relax gedeelte een goede voorziening om ff te douchen en toilet gebruik. Horeca wordt niet vergeten in het relaxt gedeelte. Mooie self-take bar met koffie, frisdrank en wijn. Indien je iets extra wilt bestellen app je de gastvrouw, die hierop snel reageert. Kortom, een top verzorgde locatie, in unieke omgeving met een gastvrouw die passie heeft met haar werk en gasten.

Het zag er leuk uit

Het zag er leuk uit

• Prijs-kwaliteit verhouding

Aardige gastvrouw, veel privacy en nette kamer

Prima plek om te relaxen. Wij hadden een lunch besteld en deze was prima verzorgd. Zeker een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige kamer, hele mooie omgeving, privacy, fijn bed

Geweldige Spa met veel privacy

We hebben heerlijk genoten! Parkeren kan betaald direct voor de deur. Vriendelijk ontvangst en uitleg over de faciliteiten. Goede sfeer en privacy gegarandeerd. Top ervaring!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het chalet ligt op een mooie plek maar voor de prijs kunnen zaken voor verbetering vatbaar zijn.

Om bij het chalet te komen loop je door de tuin van de eigenaar. Die was te zien in het woonhuis welke uitkijkt op de tuin. Dit vermindert het gevoel van privacy. Het chalet ziet er prima uit. De elektriciteit deed het niet, kon dus geen koffie of thee maken. Op de nespresso koffiezetapparaat lag een dikke laag stof. Niet fijn. Wel stonden er 2 flesjes water met chocolaatjes.

Leuke, complete accomodatie

Jacuzzi was warm en gevuld.. ruimte was schoon en netjes Wel een beetje "spannend" om midden in het centrum naar een secret room te gaan waar je bij de ene ingang je moest melden, weer naar buiten om twee deuren verder de kamer in te gaan Het was ook enigszins gehorig alsof er iemand binnen wilde komen. Voor een andere instelling voor de airco moest je even een belletje doen zodat de gastheer de afstandsbediening zou komen brengen (hebben we toch maar niet gedaan trouwens). Gastheer was wel vriendelijk. Al met al een prima kamer maar door de ligging zou ik er niet nog een keer heen gaan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zelfs met storm nog heerlijk genieten

Schoon gastvrij en een heerlijk plekje om samen te genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Al diverse malen gebruik gemaakt van de studio's. Altijd heel netjes en ruime kamers van alle gemakken voorzien!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Superverblijf. Schoon, netjes, luxe, alles perfect.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima ervaring alleen de tv kraakte enorm met geluid de muziek ontbrak continue

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke plek om te relaxen met alles erop en eraan.

Of je nu een paar uurtjes of een hele nacht wilt relaxen met volop privacy en toch alle welness-faciliteiten dan ben je hier op de perfecte plek. Ontvangst en verzorging uiterst vriendelijk en indien nodig ook discreet. Wii verbleven er een nacht en werden wakker met vele vogelgeluiden. Even later werd er een zeer compleet ontbijt gebracht, waarna we voldaan weer huiswaarts zijn gegaan.

Heerlijkkkkk

Mooie relaxte ruimte waar je heerlijk lunt ontspannen. Wij komen hier zeker regelmatig terug! Mvg Patricia

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie dag op een mooie locatie

De laatste keer waren we hier eind november en heb ook over die dag een review geschreven. Ik vermeldde toen dat deze locatie beter tot z'n recht komt in het voorjaar en de zomer. Dat bleek nu ook weer het geval te zijn, eerdere bezoekjes ook gedaan in de warme tijd van het jaar. Alles is goed geregeld, geen klachten hierover. Enige minpunt vind ik echter nog steeds de te hoge prijs in vergelijking met andere locaties in bijvoorbeeld Belgie en ook dat je alleen kunt kiezen tussen 4 en 8 uur verblijftijd (3, 4 of 6 uur zou beter zijn). We komen echter zeker nog eens terug de komende maanden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige locatie met veel privacy

Goede privacy, konden makkelijk zelf naar binnen zonder iemand gezien te hebben. Grote ruimtes, ruim bad erin, past makkelijk met 2 mensen ;) Bed was niet erg goed, enorm doorgezakt en zoeken naar een fijn plekje.

Ideale locatie

Dit is een erg mooie en stijlvolle locatie met meerdere kamers. We zijn heel gastvrij, vriendelijk en discreet ontvangen. De kamer is mooi ingericht, erg netjes en schoon en een fijne douche. We hebben een heerlijke ochtend gehad en komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon verzorgd , nette locatie en vriendelijk welkom geheten

Bij aankomst makkelijk parkeren en mooie schone locatie , na openen van deur welkom geheten door vriendelijke dame , uitgelegd hoe alles werkte en gebruik van gemaakt kon worden . Nu na verkennings rondje lekker ontspannen en genoten van het complex. Heel schoon was alles en na afloop geheel relaxt naar huis . Kort samen gevat TOP

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ook weer keurig voor elkaar

Had gevraagd om extra handdoeken Waren keurig aanwezig. Netjes en mooie locatie, zeer discreet Komen hier al meerdere keren Wel jammer dat 3e persoon niet mogelijk is en we daarvoor andere locatie moeten zoeken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer met paar aandacht puntjes

Locatie prima! Ring deurbel ook erg handig! Lekker discreet Ruimte wel wat donker in de kamers en er zou wel een lamp bij de wastafel en spiegel mogen komen.. erg donker daar. Ik vind verder het bed opmaken erg duur t.o.v. De standaard prijs van de kamer.. beetje uit verhouding.. bijna 1/3 van de prijs namelijk. Hygiëne mag van mij ook wel wat beter.. Verder prima plek, maar paar puntjes om het helemaal top te maken.

Mooie prachtige ruimte

Netjes schoon en voldeed geheel aan de verwachtingen

Atoomweg 12

1627LE Hoorn