Superleuk

Heel compleet en superleuk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi en netjes, maar......

De kamer was een upgrade. Sauna en jacuzzie. Heerlijk. Kamer netjes en schoon. Maar. Snikheet in de kamer. Airco niet aangesloten. Geen koffie of thee. Maar drie handdoeken. Aanrader ??????

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was echt af , gaan we snel nog een keer na toe .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wel te doen voor volgende keer

Geen parkeer gratis

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk relaxte ruim appartement en mooi privé

Een aardige gastvrouw die appeltaart en wijn voor ons had klaargezet. Het was mooi weer en op het terras kan je goed vertoeven. Daarvoor liggen de badjassen klaar. De B&B ligt behoorlijk landelijk. Relaxte kamer met klein keukentje beneden en een mooie slaapkamer boven. Helaas was de code voor de 18+ TV zenders niet te vinden. Verder helemaal top

Goed verzorgd.

Het ligt prachtig. Voelde mij daar op het gemak. We hebben het er beiden naar onze zin gehad. Kan het eenieder aanraden.

Was super

Zeker

Heerlijke rustige plek

Fijn huisje, op een heerlijke rustige plek met veel privacy. Prettige zitkamer met keukentje, aparte slaapkamer met fijn bed en prima badkamer. Het bad is nog langere tijd buiten gebruik maar dat vonden wij niet erg. Prettige gastvrouw, discreet en vriendelijk. Je kunt heerlijk buiten genieten op ligstoelen van de zon en de tuin. Wij komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben er een super nachtje gehad! Alles was mooi en schoon. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel erg mooi , maar wel enkele nadelen

Heel erg mooie kamer, we hebben genoten, we hadden daar een overnachting geboekt, nadeel daarvan is dat je geen sleutel kan krijgen voor als je evt wel moet/wil. Er moet altijd wel iemand aanwezig zijn dan op de locatie om de deur van je kamer te openen. Probeer daar rekening mee te houden als je een overnachting boekt. Sauna , doucheruimte, stoomcabine en koude stortdouche heel mooi gedaan. En de sfeer verlichting en de beamer is ook mooi. Echter zijn er helaas ook wat nadelen. De whirlpool is wel wat verouderd. Noedels raakte los als je deze aanzette was best wel irritant. En de kraan om het bad te vullen zat gewoon heel los. Verlichting van een spotje flikkerde dus hebben we maar de totale verlichting uit gedaan. En de beamen is wel.mooi, maar je kan er helaas niet op streamen dus geen netflix, of video land of wat dan ook. Wat je thuis toch wel gewend bent. Voor dit bedrag vind ik eigenlijk wel dat alles.perfect in orde moet zijn heb er ruim boven de 300 euro's voor betaald. Voor de rest waren er genoeg glazen en een mooie minibar helaas wel tegen betaling. En je betaalt natuurlijk al een groot bedrag voor de kamer. Wel gratis en ruime parkeergelenheid. En wij hadden handdoeken genoeg en badjassen zijn ook beschikbaar. Zeep ook beschikbaar misschien net wat weinig omdat je na een sauna toch weer wat wil afspoelen maar ik kan het ook verkeerd hebben. Graag dus wat aandacht voor de whirlpool en de verlichting.

Top plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne rustige schone volledig afgeschermde ontmoetingsruimte

Groet pluspunten; + Grote ruimte + Alles piccobello schoon + Zeer veel privacy + Veel parkeerruimte + Sleutel zit al in de deur - je hoeft op niemand te wachten. Kleine minpuntjes: - Water in douche loopt kamer in als je niet oppast - Handleiding voor bediening tv, infrarood cabine en luidspreker zou handig zijn geweest. - bed is erg laag en matras zou wat harder kunnen.

Netjes, privacy, schoon, volledig

Perfecte plek voor een rendez-vous op niveau. Samen genieten in sauna en jacuzzi, een drankje op ligbed of zithoek buiten en ook binnen een heerlijk bed en bank. Fijne douche, eigen muziek werkt meteen, koffie en thee.. ach, gewoon top.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima afspraken gingen vlot en kamer was keurig gereserveerd.Nette kamer en vriendelijke gastvrouw.

Zie boven prima in orde

Top!!

Super mooi en schoon

Prachtige locatie, fijne eigenaar

Van buiten valt de locatie niet op, maar binnen kom je in een oase van rust met alle voorzieningen die je wenst. Meerdere douches, een sauna, whirlpool en prima (en leuk met de hand anders in te delen). We hadden ook een heerlijke fruitschaal erbij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel fijn en hygiënisch

Heel fijn alleen jammer dat een derde persoon een baby wat duurder kost.

Leuke ervaring

Bijzonder ervaring ons toch iets extreem maar wel leuk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb als heel goed ervaren.

Helemaal top

We hebben echt ja ons zin gehad

Heerlijke locatie

Heerlijke locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima, locatie wel wat gedateerd

prima en anoniem ontvangst. Locatie achteraf maar goed aan te rijden. Volledige privacy. Locatie is wat gedateerd maar heeft zijn charmes, wel tip is hygiëne, toilet en beddengoed prima, maar koelkast stond schimmel....

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer maar ontzettend gehorig

Super mooie kamer, heel fijn bed en het bad is geweldig. Douche is erg klein, niet voor 2 personen geschikt, maar verder prima. De kamer zit naast de voordeur van het hotel, pal aan de straat, en het is een oud pand. Daardoor is het ontzettend gehorig, je hoort iedereen de deur in of uit gaan waardoor je geen gevoel van privacy krijgt. Personeel is vriendelijk en geeft je de ruimte. Ik had geregeld dat ik een late check-in zou hebben, na 22 uur is de receptie dicht, via het hotel zelf. De sleutel van de kamer wordt dan in een sleutelkluis gedaan bij de voordeur. Daarover gebeld en een bevestigingsmail gekregen van de eigenaar. Echter op de dag zelf werd ik om 21:45 tijdens het concert waar we waren gebeld of we nog kwamen?? Ik ben blij dat ik het telefoontje opmerkte, anders hadden we niet meer binnen kunnen komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer met alle opties

Werking whirl pool onduidelijk uitgebreidere instructies maken.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn