Alles was goed. Koelkast zat niets in

Was goed Alleen koelkast was leeg Neem eigen drinken mee

Genoten

Een heerlijk verblijf gehad. Super we mochten eerder omdat alles al gereed was. Hele fijne communicatie.

Heerlijk verblijf

Wat een heerlijk verblijf. Alles zag er schoon en netjes uit. Mooi ruim opgezet. We hebben genoten!

Wij komen zeker terug

Communicatie verliep snel prettig en flexibel in de mogelijkheden. Zo waren wij een uur te vroeg en konden tegen een kleine bijdrage inchecken, toch nog uurtje langer genieten Ruimte was hygiënisch en leuke attributen ter beschikking;) Ik kom terug maar dan voor de andere kamer waar nog veel attributen waren….. Groetjes rachida

Goede ervaring

Ideaal geregeld. De eigenaresse was niet thuis maar had het goed geregeld. Een nette en schone kamer. Een aanrader voor iedereen die er even wil uitrusten of wil afspreken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles is aanwezig om samen heerlijk te verblijven voor een paar uurtjes of een hele nacht. Hygiënisch, mooi ingerichte ruimte met heerlijk terras.

Echt geweldig

Was goed alles netjes schoon. Handdoeken zelf flesjes water was er. Echt heen net en mooi

Top Rustig buurt Relax

Sfeervol en schoon

Mooi huisje en er is duidelijk veel moeite gedaan om het lekker cozy en gezellig te maken. Echter blijft het uiteraard een dure aangelegenheid voor slechts enkele uurtjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettig voor herhaling vatbaar.

Sprookjesachtig mooi

Fantastisch gelegen, betoverende inrichting en geweldige faciliteiten.

Super tot rust komen !

Ik en mijn vriendin hebben hier heerlijk een nacht verbleven en wij moeten zeggen dat alles super was geregeld. Super ontvangen en vriendelijk ook, wat zeker niet onbelangrijk is. Alleen hadden we 1 klein puntje over 1 luxaflex die niet helemaal goed sloot waardoor we niet 100% privacy hadden. dit in combinatie met de glazen deur hadden we kieren waardoor het niet helemaal was afgesloten. Dit is een klein puntje maar toch dachten we het hier te plaatsen Romantisch aragement in prijsverhouding met wat we kregen vonden we ook tegenvallen. Voor de rest een mega relaxed verblijf gehad en raden we dit zeker aan aan andere bezoekers.

Was oké

De prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Er was maar een beetje zeep in de fles. Er werd niks uitgelegd wat betreft de werking van de sauna/ jacuzzi of de tv.

Fijne plek

Prima voor elkaar

Prima verblijf om even lekker te genieten met je date, ga er vast nog een keer heen.

Netjes en goed

Ontvangst was goed en appartement zag er netjes uit

Outstanding

Everything was at the highest level, quiet and peaceful surroundings, parking right outside the door. I can recommend this place with a clear conscience!

Mooie, schone en luxe kamers! Wij zijn hier nu 2 keer geweest en het bevalt uitstekend. Fijne sfeer en veel privacy. Wij komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed en netjes verzorgde privé sauna

Het is op een industrie terrein maar als je binnen komt ziet het er prima uit. Ja je ziet dat het een loods is maar er is een heerlijke sauna en een heerlijke jacuzzi en boven heb je een zithoekje met een keuken een een riant bed. Geweldig om even te ontspannen.

Fijne knusse ruimte

Fijne kamer, schoon en gezellig ingericht. locatie is oke, echter het aangezicht vond ik wat minder maar kan 'n momentopname zijn. Zeker 'n locatie en kamer waar ik 'n volgende keer terug zou gaan. één minpuntje en misschien was het er wel maar niet gevonden, paar washandjes. en misschien om het verblijf nog aangenamer te maken 'n minibar.

fijne plek!

heerlijke plek met fijne sauna en bubbelbad

Heerlijke locatie, genoten!

Genoten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon, alle ruimte én lekker bad!

Fijn en direct contact met de eigenaar gehad over parkeren en betalen. Erg leuke ligging, een schone kamer, mooie inrichting en een lekker snoepje. Wij waren op doorreis dus we hebben helaas niet kunnen overnachten, maar dat gaan we de volgende keer wél doen! Een pareltje op de dijk. Ga zo door ❤️

Atoomweg 12

1627LE Hoorn