Super locatie

Een geweldige locatie, alles is super schoon en netjes. Bij meerdere Prive sauna’s geweest maar deze staat echt boven aan op ons lijstje. Alle faciliteiten zijn top, stoomcabine en buiten zwembad zijn geweldig. Een aanrader voor iedereen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede voorzieningen. Erg kleine kamer en toilet. Vriendelijke mensen. Lekkere lunch.

Met plezier opnieuw

Na een aantal keren hier al te zijn geweest... konen wij er nog steeds met plezier terug..

Goede services en mooi

Mijn ervaring was heel goed

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer Parkeren in de straat is niet goedkoop

Heerlijke privé ruimte

Fijne ruimte, voelt goed, netjes en schoon. Enige nadeel vonden wij dat het twee losse matrassen waren. De kuil is niet relaxed

Top lokatie

In een woord geweldig

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prima lokatie

Maar helaas wij hadden een koude douche dus hier waren niet blij.groet Nel Leeuwerink

• Prijs-kwaliteit verhouding

Als altijd helemaal in orde

Optimale privacy. Vriendelijke eigenaren. Heel erg netjes en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was goed geregeld mooie Kamer en bad gelegen heit en netjes

Was goed en netjes

Prima gelegenheid

Het was schoon, parkeren kan voor de deur, is wel betaald parkeren. Het is geen leuk B&B huisje, maar een kamer in een privé huis. Voor ons was dit prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Genoten van de faciliteiten en omgeving

Fijne uitleg ontvangen over de faciliteiten zoals aanzetten van sauna's en jacuzzi. Korte rondleiding. Breed aanbod aan koude drankjes. Zeer sfeervol verlichting. Echt een hele fijne tijd beleefd in me eentje en tot rust kunnen komen na maanden lang intensief werken. JBL box aanwezig en gratis wifi. Schoon en netjes. Het was prijzig voor zo korte tijd, maar elke cent waard! Enige nadeel was een rat die ik voorbij heb zien rennen buiten. Maar ja, dat heb je eenmaal in de polder volgens de gastheer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ruimte voor een paar uur relaxen en welness

Heerlijke sauna en fantastische douche. Twee ruime bedden en een fijn ontvangst. De jacuzzi is heerlijk breed om met z'n tweeën in te liggen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie om te ontspannen.

Nog steeds een top locatie om te zijn en te ontspannen. Kom niets tekort alles is aanwezig. Chapeau voor de eigenaresse

Hemels vakantie

Het was echt puur genieten. Helemaal weg van alles. Zo privé. Wat een luxe! Dankjewel lieve Maya voor je vrolijkheid en zorgzaamheid om ons alles uit te leggen. Liefs moeder en dochter. Wij komen echt weer terug!

Gewoon goed

Netjes en schoon

Super mooie welness.

Hele mooie welness en super schoon. Enorm genoten van alle luxe en de fijne sfeer. Kom zeker nog eens terug. Echt een aanrader om te proberen!

Een top room

Super leuke kamer echt van genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige ervaring met veel luxe

Was allemaal erg netjes en discreet! Goed meer dan waard!

Boven verwachting

Heerlijk

Het was weer super, alles weer keurig geregeld, een fijne kamer voorzien van alle gemakken.

Hele fijne dag gehad!

We hebben enorm genoten. Hele mooie kamer, klein maar fijn. Even weg van alle drukte en samen. Een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie plek, veel ruimte en keuze. Aanrader

Een verrassing op deze locatie. Veel privacy. Professionele en vriendelijke ontvangst. Zo veel keuze in sauna's, zwembad en jacuzzi dat drie uren eigenlijk te kort zijn. We komen graag op korte termijn nog eens terug.

Heerlijk ontspannen

Wij hebben ons optimaal vermaakt, de locatie was top, de sauna, het bubbelbad en de sfeer was ook geweldig. We konden genieten van onze eigen muziek door te verbinden met de beamer. 1 kleine tip is om het bubbelbad bij binnenkomst alvast vol te laten lopen omdat dit best lang duurde. Al met al een top avond gehad en het is zeker aan te bevelen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker prive, schoon en ruime kamer waar je je absoluut niet verveeld met je partner

Bij aankomst hartelijk ontvangen en een kort uitleg over de kamer gekregen. Grote ruime bed, mooie doucheruimte en bad. Je kan zien dat alles nieuw is, zo netjes allemaal.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn