Lekker prive, schoon en ruime kamer waar je je absoluut niet verveeld met je partner

Bij aankomst hartelijk ontvangen en een kort uitleg over de kamer gekregen. Grote ruime bed, mooie doucheruimte en bad. Je kan zien dat alles nieuw is, zo netjes allemaal.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Aantrekkelijk en heel discreet huisje

Van alle gemakken voorzien, keurig verzorgd en schoon. Mooi in de natuur, erg privé.

Ultiem genot

Wat een geweldige privé sauna en bed 'n breakfast! Chique, intiem, mooi, classy. Sauna en jacuzzi al opgewarmd bij aankomst. Zeer attent ontvangst. We hebben enorm genoten van de faciliteiten en elkaar. Absolute aanrader. We gaan daar snel een keer overnachten. Gewoon niks negatiefs te melden.

HET WAS SUPER !!

Het kon niet beter zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ziet er heel netjes en verzorgt uit.

Je wordt er goed ontvangen en je krijgt er een goede rondleiding en uitleg hoe alles werkt. De kamer zag er goed onderhouden en netjes uit. Het is zeker een aanrader om er eens een bezoekje te brengen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super beter dan verwacht !!!

Bij aankomst was het wel even schrikken, er werd daar n.l. vol op gebouwd. Maar daar keken we snel door heen de door ons gehuurde ruimte was echt goed verzorgd schoon en prettige ontvangst en uitleg. Ik kan het echt iedereen aanbevelen.

Knus verblijf

We werden goed ontvangen door de gastvrouw. Mooie afgelegen omgeving, knus boerderijtje, zag er verzorgd uit en kregen een kleine rondleiding. Wij zijn er een paar uur geweest en hebben van het verblijf genoten. Fijne plek om je samen met je partner te zijn.

Fantastic

It was really nice to have a experience like that. It's very clean.

Top. Maar ..

Erg mooie gelegenheid. Zeer netjes. Zou zeker niet misstaan in een mooi woonblad. Voor ons, M + H, iets te!

Stijlvolle luxe verzorgde kamer

Elke keer weer genieten in deze mooie, stijlvolle en top verzorgde accommodatie

Super luxe

Ben hier van de week met mijn vriend gekomen om lekker te genieten en dat hebben we zeker gedaan. Het was erg mooi en helemaal prive. Het aquarium aan het begin is zeker gaaf en is een leuke touch! Ik raad het hier zeker aan

Super!!!

Geweldig, schoon en alles wat je nodig hebt

Chille nette moderne kamer

Keurig nette kamer met leuke sfeervolle openhaard.

Mooie nette locatie

Mooie nette locatie. goed ontvangen door gastvrouw. Geen overbodige vragen. Voorzieningen prima op orde, schoon en lekker anoniem. Enige puntje is dat er op het bed een laken lekkerder ligt. Verder top!

Rustig en discreet

Mooie room, apart bed maar dat had wel iets.

Heerlijk!

Kleine kamer maar heerlijk discreet. Fijne douche, wel twee losse eenpersoonsbedden met een tweepersoonstopper.

Zie omschrijving

Mooi kamer

Mooie kamer. Bed kraakt wel. En bij mooi weer wel druk voor de deur met camping gasten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke wellness. Rust. Ruimte.

Een geweldige locatie met alle facetten van een volwaardige wellness. We komen zeker nog een keer terug...

Goede organisatie

Alles goed geregeld schoon en netjes en een mooie privé lokatie

Goede ervaring

Mooie ruimte, alleen veel nieuwsgierige buren!!! En geen douche aanwezig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede ervaring. fijne jacuzzi. Volgende keer weer

Kamer zoals op de foto. Schone Wellness met uitgebreide mogelijkheden voor hapjes en drinken, wat ook betaalbaar is. Relaxte sfeer. Top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie omgeving, faciliteiten top, mooie en nette kamer. Kortom, een aanrader!

Fantastic

Geweldig genoten