Leuke en knusse locatie in Utrecht

Makkelijk eten en drinken bestellen in de horeca beneden

Geweldig!!!

Ontvangst was erg prettig, omgeving was heerlijk, het huisje was tot in de kleinste details verzorgt, kortom 3 uur rijkdom!!!! We komen zeer zeker terug met veel plezier

Heerlijk

Het was weer zo fijn, zo genoten van de jacuzzi, van de sauna, een heerlijk tappas plankje, echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

super relaxed, schoon huis met alle privacy

Een plek waar alles klopt!

Heerlijk

Een thuis ver van huis

mooie discrete kamer!

wij ervaren deze kamer als goed voor een redelijke prijs. het bankstel rook niet naar urine zoals eerder aangegeven. de whirpool hebben wij als bad gebruikt , is lekker ruim voldoende plek voor 2 man. het was een beetje kil maar dat was zo over haha! als ik toch nog een - puntje mag geven dan is het dat de ruimte waar de bank staat te donker is! maar verder top hoor. het deur systeem met de ringbel vond ik een goede oplossing . dus lekker discreet!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke omgeving en prachtige kamer

Een prachtige gelegen locatie in de natuur. Een vriendelijke binnenkomst. En wat een mooie kamer. We hebben met mooie weer lekker buiten kunnen zitten in de jacuzzi en op het terras genoten van een heerlijke Luca tapas tray. Ook de sauna en de stoomcabine was fijn. Zeker een aanrader deze mooie kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super locatie! Zeer netjes kom zeker terug!

Zeer mooie locatie! Super ontvangen, geweldig huisje met alle gemakken komen hier zeker nog een keer terug!

Prima kamer

Uitstekende plek om er te zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige plek en goede gastvrouw.

Secret rooms brengt je soms in aanraking met bijzondere plekken waar je hoe dan ook wel graag naartoe had gedeeld. Dit was er zo een. Hele mooie, moderne en goed verzorgde locatie. Discrete en vriendelijke gastvrouw.

Perfect geregeld

Netjes afgehandeld.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer was perfect in orde goed verzorgd en goede uitleg gekregen

Discreet, vriendelijke ontvangst

Nette kamer en een vriendelijke gastheer. Er zijn 2 kamers met gedeelde badkamer. Tijdens mijn verblijf was de andere kamer niet bezet dus genoeg privacy. Goed verzorgd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette kamer voor een nette prijs

Zeer mooie kamer, ruim en netjes. Koffie en spa rood mooi op een tafeltje. Douche is wel erg klein, had een ligbad verwacht. Maar voor de rest mooie locatie. Wij hadden 8 uur gekozen, maar dat was toch wat te lang. Hebben niet de volledige tijd benut. Weer iets voor de volgende keer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een heel fijn huisje, privé gelegen, schoon, modern en een heerlijke wellness tuin, dikke aanrader! :)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is een goddelijke plek

Aan de rand van een industrieterrein is misschien niet de meest romantische plek om aan te komen (wel veel privacy :) ). Maar op het moment dat je wordt ontvangen door Hannan begint het feest. Het is een prachtige plek waar je heerlijk kunt genieten. Hannan had een massagetafel klaargezet en dat maakte onze date helemaal af. Ik kom zeker weer dank voor je gastvrijheid.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schone en discrete plek om samen te zijn, we komen zeker vaker terug.

Kan dit appartement zeker aanbevelen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon, netjes, gezellig en sfeervol ingericht. Discrete locatie. Top!

Prima room

Hadden graag wat meer handdoeken gehad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb het als prettig ervaren en zou zo weer boeken.

Hele mooie locatie.

Super schoon compleet, mooi ingericht, het enige wat ik miste was een klein koelkastje, zodat je wat drankjes koud kunt leggen

Alles was naar wens

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik wil aangeven dat je goed ontvangen wordt en datballes heel erg netjes verzorgd is. Goeie uitleg en ontbijt was vers en mooi opgedekt.

Zag er erg netjes uit

Netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima lokatie, arrangement niet volledig uitgevoerd

Ik had mijn vriendin graag willen ontvangen in een lokatie met rozenblaadjes conform reservering. Die lagen er niet. Als je niet kunt leveren, bied het dan niet aan. Ik had wel graag koffie gedronken, maar helaas geen filters aanwezig. Het zijn de kleine dingen. Het is geen kamer die we voor een aantal dagen huren en waar we dus even naar de supermarkt kunnen om filters te halen. Ontzorgen moet het thema zijn en voor een groot deel lukt dit, maar in details kan er van een goede ruimte en perfecte ruimte gemaakt worden. Ik kom met mijn vriendin zeker terug.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn