Prima lokatie, arrangement niet volledig uitgevoerd

Ik had mijn vriendin graag willen ontvangen in een lokatie met rozenblaadjes conform reservering. Die lagen er niet. Als je niet kunt leveren, bied het dan niet aan. Ik had wel graag koffie gedronken, maar helaas geen filters aanwezig. Het zijn de kleine dingen. Het is geen kamer die we voor een aantal dagen huren en waar we dus even naar de supermarkt kunnen om filters te halen. Ontzorgen moet het thema zijn en voor een groot deel lukt dit, maar in details kan er van een goede ruimte en perfecte ruimte gemaakt worden. Ik kom met mijn vriendin zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super zeker voor herhaling vatbaar

Netjes een heel gezellig

Mooi ruim appartement, bed, bubbelbad, keukentje en woonkamer super mooi ingericht en echt even het gevoel van op reis zijn. Vriendelijke gastheer. En was heerlijk even ontspannen. Alleen bij de deur achter en het raam geen gordijn of blindering van de ramen, dat is een tip om mee te geven.

Redelijk

Het was redelijk goed, heb wel genoten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een simpele en war sjofele B&B

Er waren te weinig handdoeken en teveel spinraggen Het tuinmeubilair was vies

Hele fijne locatie

Deze locatie ligt landelijk en de kans dat je personen tegenkomt die je eigenlijk niet wilt tegenkomen is erg klein. Heerlijk anoniem, voldoende parkeerruimte voor iig 2 auto’s. Het huisje zelf is heel sfeervol en schoon. De gastvrouw is super aardig en ze gaf rustig uitleg over e.e.a. Alles schoon, handdoeken en douche schuim aanwezig. Kortom, een hele fijne locatie om even bij elkaar te zijn!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima voor het doel waar ik het huisje voor huurde

Lastig te vinden, zelfs met routeplanner en de routebeschrijving. Gelukkig was eigenaresse goed telefonisch bereikbaar. Prima, van alle gemakken voorzien, klein huisje. Aardige eigenaresse, prettig discreet. Minpuntje zou de omgeving kunnen zijn, als je op zoek bent naar vertier of leuk wandelen.

nvt

heb afspraak geannuleerd

Ben er wo 20-04 er geweest echt supper geregeld schoon netjes tip top verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Romantisch, uitstekende hygiëne, vriendelijk en professioneel ontvanst

Verrukkelijk

Top geregeld

Mooie discrete locatie in Brasschaat. Ruime kamer.

Heerlijk

Heerlijk relex ontspannen lekker ontbijt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gastvrij en erg schoon! Top locatie

perfect

supermooie locatie komen zeker vaker

Zeer goede ervaring

Nette en schone kamer. Zeker een aanrader

Parel, deze locatie!

Fijne ontvangst door gastheer met passie. Het ontbreekt je aan helemaal niets! Alles precies zoals beschreven, luxe, conpleet, makkelijk en goed te bedienen en inrichting met stijl die heerlijk is voor zo'n relax en geniet omgeving. Stoombad heerlijk op temperatuur, jacuzzi verrukkelijk, veel privacy op buitenterrein wat met dit weer echt superlekker was! Echt, ga!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles aanwezig voor heerlijk verblijf

Mooie locatie

Heel vrij en aan alles is gedacht

• Prijs-kwaliteit verhouding

In een mooie nette ruimte een hele fijne avond gehad

Aardig ontvangst, korte duidelijk uitleg. We hebben een hele fijne avond gehad in een hele mooie ruimte. Alleen in de jacuzzi lieten een paar dopjes los

Prettig

Het was een prachtige kamer in een rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer.Alles was naar wens

Mwah

Donker en koud, discrete check in. Bank rook erg naar urine jammer genoeg. Jacuzzi niet kunnen proberen, misschien een volgende keer want aan de prijs ligt het niet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige host. Heel discreet en gastvrij

Geweldige ervaring gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super fijn en heerlijke beleving

Het was heerlijk relaxed, super netjes en schoon. En ook goed voor elkaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kan beter met de ontvangst

Op tijd aanwezig, deurbel werd niet gehoord , uiteindelijk het 06 nummer gebeld , daarop werd gereageerd De ontvangst was verre van warm zoals een goed gastheer zou moeten hebben Kamers waren prima niets op aan te merken , sanitair en het bed waren also goed Kortom voor een verblijf is het aanrader

Atoomweg 12

1627LE Hoorn