Kan beter met de ontvangst

Op tijd aanwezig, deurbel werd niet gehoord , uiteindelijk het 06 nummer gebeld , daarop werd gereageerd De ontvangst was verre van warm zoals een goed gastheer zou moeten hebben Kamers waren prima niets op aan te merken , sanitair en het bed waren also goed Kortom voor een verblijf is het aanrader

Schoon en heerlijk

Zeer netjes en mooie plek echt een aanrader.

Geweldig- top locatie

Geweldige accommodatie met een super lieve gastvrouw ….!#Mi Casa

Niet zo als verwacht

zelf inchecken niet mogelijk, enorm druk in het centrum van de staad, ingang door café dus niet echt secreet . Bad en sauna in slaapkamer, toilet erg klein.. rest ok .

Discrete plek

De locatie was top, helaas liet het verder wel wat te wensen over. Het was er erg donker en koud, whirlpool kregen wij niet aan de praat behalve gevuld met water.. De minibar op de foto was niet aanwezig. De douche werd of heel heet of heel koud. Daarbij rook de bank erg naar urine, niet bepaald prettig. Je moet extra betalen om het bed opgemaakt te hebben, ik zou persoonlijk deze kosten er al bij op de standaard prijs zetten, zodat het bed altijd opgemaakt is.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Is verre van een secret room

Bij deze op de foto’s is te zien dat het 2 verdiepingen heeft maar is maar een verdieping hele andere kamer en is verre van secret het is gewoon midden in Haarlem en het is echt slechte service geen eens een waterkoker op kamer receptie onprofessioneel een hele bagger hotel en kamer ook niet gaan ik beveel het niet aan

Erg matig

Lijkt erg luxe op de foto’s maar als je er bent heeft het meer weg van een afwerkplek

Fantastisch plek voor relaxen

Wederom zeer goed bevallen

Net als de voorgaande malen was er niets op de loft aan te merken. Veel ruimte en heel schoon en verzorgd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig, schoon, super relaxed!!!

Fijn welkom geheten, alles goed uitgelegd. Privacy 100%. Alles mooi schoon, van alle gemakken voorzien, super relaxed. Echt voor herhaling vatbaar!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

heerlijk relaxed in de zon en natuur

Prachtige plek waar je heerlijk aan het water kunt chillen!

Zoals altijd heerlijk!

Lente zon fijn van de eerste stralen kunnen genieten op een heerlijke ligbed. Goede koffie schoon en gezellig! Top gastvrouw alleen maar superlatieven! Tot snel weer

Goed geregeld

Mooie plek, veel privacy. Alles netjes aanwezig. Wij komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een hele fijne avond gehad alles was netjes en zeer zeker een aanrader

Was as good as expected

The place was clean, neat, and tidy. The owner was very simple and nice and when we arrived he handled us the keys explain in very short time everything and since then we didnt see him so he won’t even bother you with anything. I would most definitely go back there more often.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker ruim, hygiënisch en sfeervol

Alles was naar wens. 3 heerlijke uren doorgebracht.

Super !!

Ben echt tevreden

Leuke kamer

Leuke, grote kamer. Als je discreet een ruimte wil huren is dit niet de meest geschikte locatie aangezien er zich meerdere huisjes op het terrein bevinden.

Heerlijk!

Alles was mooi schoon, vriendelijke ontvangst. Echt genoten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk rustig en prachtige stek

Anoniem naar binnen… prima faciliteiten… echt genoten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed netjes schoon en relaxed

Leuke locatie. Voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer. Telkens propere kamer en mooi opgemaakt bed Leuk dat je koffie en thee kan drinken op de kamer!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige locatie en mooie sfeer

Super locatie!!!!

verrassend, intiem en 120% privacy

Eenvoudig aan te rijden, verrassende hoeveelheid privacy. Eigen zwemband, sauna en lounge gelegenheid. Muntwater en veel versnaperingetjes. Wij hadden het super!

Luxe kamer

Kregen een upgrade met een grote jacuzzi en een infrarood sauna. Ingang nog steeds via cafetaria, kan voor sommige bezoekers en belemmering zijn ivm privacy. Laag bed, ideaal voor bepaalde activiteiten achterlangs. Vriendelijk personeel.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn