Heerlijk relaxt

Lekker ruim appartement

Heerlijke rustige lokatie met lekker bed Heerlijke chocolaatjes met koffie of thee naar keuze. We hebben heerlijke tijd gehad

Rustig en discreet

Prachtige kamer en discretie is top

Heerlijk

Het enige minpuntje was dat de sauna op een gegeven moment uit ging. We wisten ook niet hoe hem weer aan te zetten. En de afstandbediening van de airco was niet aanwezig. We konden daardoor op het laatst niet nog even afkoelen. Verder alles netjes en schoon en goed verzorgd. Ook de bestelde bloemen stonden netjes klaar en het bad was al gevuld. We zijn vriendelijk ontvangen. Wel voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie B&B op rustige en goede locatie

Mooie B&B, compleet en mooi ingerichte zitkamer, slaapkamer en badkamer, van alle gemakken voorzien. Gesitueerd op een mooie en rustige locatie. Wij komen hier zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

nette, schone kamer met vakkundig en vriendelijk personeel bij de ontvangst

Nette kamer, koffie en thee voldoende. vriendelijk personeel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hartelijke ontvangst, mooi huisje, alles wat je nodig hebt aanwezig.

Voldoet absoluut aan de verwachtingen.

Nette kamer met douche

Nette kamer en douche. Ontvangst is goed. Kamer is vanuit de ontvangsthal te bereiken. Geluid uit de kamer wordt in de ontvangsthal wel gehoord, de deur aan de onderkant sluit namelijk niet aan op de vloer. De woonkamer van de verhuurder is ook bereikbaar vanuit de ontvangsthal en is naast de kamer die verhuurd wordt. Parkeren is niet op eigenterrein maar op de straat bij sportterrein, voor ons geen probleem. Mooie locatie fijne kamer. Ons goed bevallen. Misschien is er een mogelijkheid om de deur van de kamer wat geluidsdicht te maken dat voelt iets prettiger aan. Voor ons is een herhaling zeker aanwezig. Dank je wel verhuurder voor de prettige kamer Robert

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk om even samen te genieten

Een mooie locatie om even samen te zijn Marian de host laat het u aan niets ontbreken als u het van te voren even afstemt

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mijn beste ervaring uit mijn leven ooit!

Wat hebben wij genoten van jullie gastvrijheid. Dat er zulke personen nog zijn is zelfs uniek en de unieke locatie is nog een bonus! Als het aan mij lag bleven we er er voor aaaltijd! Dank jullie wel. Graag anoniem :)

prima locatie

mooie locatie van alle gemakken voorzien zeer vriendelijke host

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie locatie en een super vriendelijk en gastvrij ontvangst

Ik was ruim een half uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Ik kon voor even wachten waarbij ik koffie aangeboden kreeg terwijl zij de Welness nog aan het gereedmaken waren. Ook heb ik een rondleiding gekregen door de andere welness ruimtes. Een hele lieve gastvrouw en de locatie was heel mooi en schoon, zeker een aanrader en ik kom zeker weer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooiste spa waar we tot nu toe geweest zijn!

Hele mooie spa en hele aardige gastheer. We hadden voor 3 uurtjes geboekt maar waren zo enthousiast dat we ter plekke bijgeboekt voor een overnachting. We zijn al bij veel spa’s geweest. Dit is denk ik wel de duurste tot nu toe maar ook echt de mooiste!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima Kamer op mooie locatie en hele mooie badkamer

Mooie locatie en kamer! Minpunt voor ons was dat we tegelijk aankwamen met een ander stel die een andere kamer had geboekt. Geen probleem van de verhuurder maar niet echt de discretie die we gehoopt hadden. We komen hier zeker nog een keer terug!

Redelijk

Took ages to the key..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige locatie, straalt discretie uit

Persoonlijke service vooraf bij de ingebruikneming is op prijs gesteld

Zeer netjes appartement. Goed verzorgd

top

Perfecte kamers

Zeer goed. Hier heb je echt goeie privacy ben zeer tevreden.

Heerlijke locatie

Een heerlijke locatie...super ontvangen en discretie gegarandeerd. We komen zeker terug

Keurige kamers

Fijne kamer.Wel roepen ze keihard je naam en uw kamer krijgt u zo.Dat is niet echt secret.Verder kon de boeking last minute en dat was super.

Prima verzorgde kamer

De slaap en badkamer zagen er netjes en schoon uit. De kamer was een prettige ruimte. Voor mij hoeft het niet dat de verhuurder elders in huis is. Dit vond ik wat minder.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een prachtige plek om heerlijk te kunnen ontspannen! Ee kregen een goede uitleg en alles was zeer schoon. Een fijne serene en sjieke vibe. Dat je zelf je eigen drinken en eten mag meenemen vonden we erg fijn. De sauna en het zwembad waren echt geweldig. De volgende keer komen we in de avond zodat de sterrenhemel nog beter te zien is. De buitenplaats was op de mooie lentedag een mooi extraatje. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie, rust en netjes

Zag er prima uit, heerlijk prive

Hele vieze kamer

Had de kamer voor 3 uurtjes na 10 min waren we weer weg . Kussen onder het bloed en het bed. Vieze handdoeken in de badkamer . Wc niet schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldige loft om in te verblijven

Privacy met hoofdletter P, gastvrije hosts met hoofdletter G, heerlijk ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Hier blijven we komen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn