Voldoende privacy

Makkelijk aan te rijden, was goed te vinden. Nette kamer, niet al te groot maar wel vol met spiegels en konden van ons eigen schouwspel genieten. Enige min punt is dat het warm was, geen airco aanwezig dus uiteindelijk het raam open gezet. Maar desondanks zou ik de kamer zeker nog een keer boeken

Prima geregeld

Prima ervaring

Boven verwachting!

Kamer was mooier dan op de foto's

Super mooi

Echt een aanrader en echt heel erg groot en vooral sfeervol en discreet

Ontspannen, discreet en heerlijk

We hebben genoten…. Alleen het raam stond open dus ik denk de buurt ook ;). Zeker voor herhaling vaarbaar

Uitstekende kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie uitzicht, lekkere bed zal er zeker nog een keer gaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele fijne warme spannende kamer!!

Wauw, wat een aangename fijne spannende warme kamer was dit. Lieve gastvrouw, alles is heel netjes en schoon! Wij gaan zeker terugkomen! Echt een aanrader! Liefs RW

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne locatie met een prettige sfeer

Een leuke ruimte om er even tussenuit te zijn en centraal gelegen om er een volledig dagje uit van te kunnen maken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne accommodatie met veel privacy

Het is altijd goed vertoeven, hygiënisch, fijn ruim appartement met alle gemakken. Héérlijk bed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hygiëne, top! Sfeer, top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij komen hier met enige regelmaat. Heerlijke ambience. Ongestoord!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige schone en nette locatie. Duidelijke uitleg en vriendelijke mensen!

Niet voor niets scoort deze locatie zo hoog. Elke cent meer dan waard.

Toppie

!..Super fijne locatie..!

Wat een fijn ontvangst.. de gastvrouw dacht mee, en was prettig in de omgang. Voor haar een extra compliment

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie ruime kamer/ studio, van alle gemakken voorzien. Moderne badkamer, complete keuken en enorm veel ruimte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gastvrouw erg vriendelijk. Kamer was lekker warm bij binnenkomst. Alles was netjes en schoon. Bed lag heerlijk. Badkamer was modern. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer, alleen te koud

Prima, alleen kamer veel te koud

Wederom een heerlijke avond

Hadden weer dezelfde kamer als de laatste keer verwarming stond lekker aan de handdoeken lagen klaar, eventjes de deur achter je sluiten en de buitenwereld achter je laten kan hier heel goed. Lekker rustige omgeving , gelukkig ook nog geen vakantie periode dus ook geen overlast veroorzaakt voor andere gasten . Kopje koffie/thee & een fles water staan altijd klaar. Mac & Katja

Top lokatie

Schoon en erg ruim, veel privacy en van alle gemakken voorzien.

Nog tegoed

We hebben kamer verzet na a s dinsdag ivm corona

Leuk ook als gezin

Wij hebben dit als bday cadeau gegeven aan mijn man / hun papa. En we vonden het helemaal geweldig ze hadden het leuk versierd en mijn zoontje wilde het zwembad niet uit mijn dochter was moe en heeft lekker liggen slapen op de grote slaapbank. Water was goed op temperatuur fijn dat je je eigen muziek kunt afspelen. 1min puntje er staat een waterkoker maar waar the hell zat een stopcontact (deze kon ik niet vinden hihi) wij komen zeker een keertje terug

Perfect.

Prachtige omgeving, lieve mensen, hygiënisch, zalige sauna en jacuzzi, fijn bed.. Echt tot rust komen! Wij komen zeker terug!

Muf, koud

Meteen bij binnenkomst vonden we het al niks en wilde eigenlijk alweer meteen gaan...we zijn ook eerder weggegaan. Het rook er muf, wc buiten op de gang, geen douche, geen badjassen.... Bad was leeg, duurde even voor hij gevuld was. De ruimte was koud, vooral de vloer. Raam moest open ivm vocht, wat niet echt fijn is als het echt koud is buiten. Voor ons was dit niks...

Hele fijne locatie

Makkelijk en discreet inchecken. Super knusse, warme en schone kamer voor een nette prijs. Het klopt dat het wat gehorig is, maar omdat het niet volgeboekt was geen probleem. Wij komen hier zeker terug.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn