Weer fantastisch goed

Veel privacy en schoon alleen met z,n 2-en douchen is krap

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top super geen andere worden

Mis alleen een spiegel bij het bed voor de rest top

Genoten!

Kamer is heerlijk ruim. Helaas douchen alleen vanuit bad. Handdoeken te klein en heel weinig. Fijn bed maar helaas geen dekbed, alleen hele dunne plaid. Gezellig zithoekje. Voor onze doeleinden heel geschikt!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne ruimte, meer dan goed bed, uitstekende privacy

Goed ingerichte ruimte, van alle gemakken voorzien. De ruimte is niet erg groot, maar je kan er meer dan prima toeven voor waarvoor je er naar toe gaat. Schoon, met smaak ingericht. Een gietvloer is mooi, echter dan moet er wel vloerverwarming zijn of meer kleden. Aard van bezoek is niet ‘geschoeiseld’:) dus dat was een tegenvaller en ook zonde om daar handdoeken voor te gebruiken. Loungebank in de keuken is ook even wennen. Herhalingsgevaar zou met dimbare verlichting, paar kleden erbij groter zijn. Maar! Prima locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super locatie en zeer goed geregeld

Mooie locatie met alle luxe die je nodig hebt voor een heerlijk ontspannen verblijf.

Schoon, betrouwbaar en sfeervol

Al meerdere keren gebruik gemaakt van deze secret room. Leuke plek. Hygiëne meer dan in orde. Kamer is niet heel ruim maar ruim genoeg. Vriendelijk eigenaresse en discreet Zeker een aanrader

Zonnige heerlijke ervaring weer

De eerste zonnestralen in maart, het lente gevoel in de lucht. Na een lange winter weer eens genoten van dit pareltje. Achter glas in de zon. Op de fijne ligbedden buiten afkoelen na de heerlijke sauna. We hadden jullie gemist en komen snel nog eens. Enige kleine tip tot verbetering als je echt wilt mieren…. De bed bank schuift uit elkaar. Slapstick waardig ;) dank weer voor de gastvrijheid wij hebben genoten!

Privé en sfeervol

Heerlijk genoten

Prima kamer Schoon en aangenaam

Prima ervaring

Hadden even gebeld omdat we vroeg waren om te vragen of eerder ook mogelijk was. Dit was geen probleem en koste ook niet eens meer. Keurige accomodatie Verbeter tips: douchedeur klemt, konden geen afstandsbediening tv vinden, en 2 handdoeken mag iets meer zijn. We komen zeker nog eens weer.

Prima accommodatie …sfeervol en knus

We hebben genoten van deze fijne accommodatie

Helemaal prima

Knusse ruime kamer. Discreet en makkelijk toegang en vertrek. De kamer mocht wel iets warmer vonden wij en we konden zelf geen thermostaat hoger zetten helaas. Verder schoon, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super gezellige en romantische locatie

Deze locatie heb je rust , ben je afgezonderd en veel privacy. Ook is het binnen knus , gezellig en romantisch. Zeker een aanrader

Prima locatie

Privacy goed gewaarborgd, douche gaf echter al snel alleen steenkoud water, dat viel even tegen. Verder entourage een beetje oubollig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer goed, privé, rustig en alles zeer schoon.

Goed contact met eigenaar, duidelijk, snel en correct. Kamer erg schoon en netjes. Rustig, en eigen parkeerplaats voor twee auto's. Mijn complimenten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijk fijn ingericht thuis ver van huis. Bloemen op tafel handdoeken ruiken heerlijk fris. Fijne bank WiFi alles om een dag te genieten van elkaar. Super gezellig!

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben een hele fijne, ontspannen middag gehad. Lieve gastvrouw, alles keurig in orde. Voor herhaling vatbaar.

Super mooie plek

Mooie plek

Heerlijk genieten

Geweldige mooie lokatie als je even lekker wilt ontspannen en wel een wellness rondje kunt gebruiken . Discrete omgeving en toch kunnen genieten van de natuur om je heen . Ook de eigenaar is een zeer vriendelijke en behulpzame man . Wij komen hier zeker veel vaker terug . Grt Peter en Cindy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ruime kamers, en prettig welkom

Mooie ruimte met veel privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige welness om heerlijk te relaxen

Heerlijke locatie om tot rust te komen. Lekker sauna en jacuzzi buiten. Fijne badkamer. Wij hadden ontbijt erbij besteld. Heerlijk en voldoende. Echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

fijne knusse plek en je voelt je welkom!

zeer gastvrije en fijne plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer slecht. Niet zoals de omschrijvingen, klein.

Niet volgens de omschrijvingen. Er is hier geen bubbelbad aanwezig alleen maar jets. Ook is het heel klein. Voor de verwachtingen vergeleken met de prijs is dit het niet waard.

Uitmuntend

Vriendelijke gastvrouw, schoon netjes in 1 woord TOP

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima als je alleen kijkt naar waarvoor je komt

We hadden het idee dat er totaal niet op ons gerekend was. Kamer was steenkoud, net 15 graden. En de bijgeboekte lunch was héél erg karig qua beleg als je kijkt naar wat je er voor betaald. 2 pakjes zoet beleg en een paar plakjes kaas. Als je puur kijkt naar waarvoor je er komt: een spannende tijd samen is het er prima te doen, moet je alles er omheen even vergeten. (En als het goed is gebeurt dat vanzelf wanneer je het leuk hebt ;)

Atoomweg 12

1627LE Hoorn