Super accommodatie

Privacy perfect. Contact verloopt prettig. Schone accommodatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Geweldig mooi appartement

Ondanks dat we 17B hadden geboekt, kregen we na een belletje met beheer 17A, omdat per ongeluk 17B al aan een ander was gegeven. Prachtig mooi appartement, netjes veel privacy en we komen zeker nog een keer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie plek en heel veel faciliteiten

Heerlijke plek in het bos en heel veel faciliteiten. Alles netjes schoon en kregen een duidelijke uitleg hoe alles werkte. Had er een lunch bijgeboekt, die was ook lekker. De slaapkamer (apart bij te boeken) is echt geweldig, inclusief een massagestoel die je altijd op vliegvelden ziet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten van ons verblijf

Het was heel netjes en schoon Hebben heerlijk gebruik gemaakt van het bad en sauna Heerlijk bed om te liggen Vriendelijk personeel aanwezig

Niet ok

Sauna werkte niet, geen comincatie niet te berijken drukt hem gewoon uit!! en heel heel erg oud!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel privacy en prima plekje

Omdat we alles al betaald hadden konden we anoniem inchecken. Kreeg op de ochtend een berichtje hoe en wat. Hartstikke fijn. Mooi plekje, goed te vinden, veel privacy. Wij waren zeer tevreden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed privacy, heel luxe plek

Heerlijke afgelegen plek

Eigenlijk moet ik helemaal niet vertellen hoe heerlijk deze plek is, want dan boekt iedereen en kunnen we er nooit meer terecht. Dus: het is er vreselijk, ontzettend vies, helemaal niet sfeervol ingericht en eh.. nou, gewoon niet boeken!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles weer perfect ! Fijne schone plek en zeer sfeervol.

Zoals altijd geweldig

Al 5e keer deze lokatie geboekt. Schoon, mooi, ruim, zeer veel.privacy. kom zeker weer terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

De spa was super we hebben enorm genoten en we komen zeker nog keer terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie. Eigenlijk is alles gewoon perfect voor een paar uur ontspanning. Let wel op dat je de eventuele catering een paar dagen van te voren besteld, Zeer schoon en heel ontspannend. De gastvrouw was zeer vriendelijk en heeft alles heel goed uitgelegd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Van alle gemakken voorzien, sfeervol en een heerlijk bed. Alleen op de afschrift van de creditcard wordt wel secretroom vermeld. Dat is wel jammer.

Schoon, ruime kamer

Netjes, ruim , lekker warme kamer, was heel fijn

Superslecht

Vanaf 19.30u geboekt , er was niemand! Gebeld, geen gehoor! Uiteindelijk na 3 kwartier teruggebeld en konden een uur later pas naar binnen! Echt waardeloos. Als compensatie mochten we langer blijven. Ontvangst was ook slecht, kan niet anders zeggen. Oja ook nog een koude douche. Geld terug was echt op zijn plaats geweest.....

Heerlijke ervaring

Mijn eerste keer secret room en het was geweldig.

Heerlijk plekje, genoten

Goede ontvangst, heldere uitleg, lekker gegeten, lekkere snoepjes en goed flesje wijn. Op zonnige dag een stukje hemel op aarde.

Een geweldige ervaring!

Kamer op aanraden van iemand gereserveerd, niet precies wetende wat ik er van zou kunnen verwachten. Contact met de host op de dag zelf verliep makkelijk en snel. De kamer zelf was heel schoon, van alle gemakken voorzien, op perfecte temperatuur, en echt heel passend bij een kinky date. 10/10 dat dit een aanrader is!

top ervaring

beetje gek om op een industrie terrein te belanden, maar de toegestuurde informatie met looproute was perfect, ook fijn dat er een kort filmpje werd gedeeld mooie gezellige ruimte, alles netjes, schoon en verzorgd. handoeken lagen klaar evenals water etc. super ervaring!!

Heerlijke plek!

Rustig, goed verzorgd! Wij hebben genoten!

Vriendelijk en veel privacy

Heerlijk genoten van de privacy Was onze eerste keer hier.

Mooie nette ruimte

Wauw

Wij hebben deze ervaring als wauw ervaren

Fantastisch in 1 woord

Heerlijke tijd doorgebracht. Veel privacy. Top!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn