Een fijne dag gehad

We zijn bij aankomst vriendelijk opgevangen en naar de ruimte gebracht. koffie en thee stond klaar. De kamer was mooi, veel ruimte en muziek en licht was zelf te regelen. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar. Ook was de prijs heel aantrekkelijk, zeker niet te duur, een echte aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is leuk volledig ingericht appartement.

Zeer privé . Het was jammer dat de sauna kachel steeds uitging en er geen 'pook' lag om de blokken goed te verdelen. Whirlpool was heerlijk. Het is gewoon leuke ruimte alles erop en eraan Niet bijzonder luxe maar voor doeleind zeer plezierig

Romantische luxe

Leuke ervaring, daar overnacht.

Heerlijk

Fijne huiselijke omgeving gezellig warm en netjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontspannen is hier met grote letters te schrijven

Top locatie voor ontspannen

Hemels

Na even wat zoekwerk in een zeer rustige wijk (anonieme parkeerplaatsen voor de deur) werden wij door de gastvrouw (+++++) naar onze compleet ingerichte appartement gebracht. Daar hebben wij een dag van elkaar genoten. In de slaapkamer zit een dakraam, waar wij naar een strakblauwe hemel konden kijken. Wij komen hier zeker terug. Faciliteiten prima. Privacy gegarandeerd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele aardige Gastvrouw aanrader!

Aanrader

Geweldig genieten!

Een geweldige wellness echt genieten! Kost een paar cent maar dan heb je ook wat. Een fijn ontvangt door de gastvrouw hele spontane vrouw ze legde alles netjes uit en is discreet. Hele schone wellness zoals op de foto’s zo ziet het er ook in het echt uit. Mijn partner kreeg nog een leuk presentje mee van het huis echt aandacht voor de klant heel attent. Ik zeg gewoon doen wij komen zeker weer!!

Grandioos

Helemaal volgens beschrijving en een prima gastheer. Discreet en alles netjes op orde. Zeker voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne middag gehad alles goed geregeld

Leuke room alle gemakken voorzien 1 minpuntje is de herrie van de toilet die pompt wel erg vaak met veel geluid Verder prima plekje

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie rustige lokatie. Op eigen terein parkeren. Kamer mooi en schoon . Eten en drinken goed verz

Ben zeer tevreden

Mooie locatie

Mooi, schoon en goed geregeld

Voor herhaling vatbaar

Gastvrije, vriendelijk en relaxte eigenaar. We voelden ons eigenlijk best wel op ons gemak en vonden de kamer wel heel compleet. Er was aan best wel heel veel dingen gedacht (kletspot, kaarsjes, handdoek, verlichting, muziek etc). Parkeren en ingang wat lastig te vinden, massagetafel en schommel ontbraken. Douche is in een klein bad en toilet is ook wat krap.

Perfect liefdesnestje

Wat een heerlijk plekje. Mooi ingericht, schoon...echt een plekje om even samen in een bubbel te zitten.

Gezellige nette kamer

Alles netjes en schoon goede uitleg over de jacuzzi we zullen zeker nog eens terug komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi rustig en hele fijne kamer

Een mooie rustige kamer waar je heerlijk kunt genieten van elkaar.

Een super locatie!

Genoten!

Aan alles gedacht

Wij hebben samen een heerlijke middag gehad. De uitleg was duidelijk en alles was goed geregeld. We komen hier zeker nog eens terug.

Ontspannend

De spa zag er beter uit dan op de foto’s. Alles was netjes en schoon, makkelijk te bereiken en genoeg parkeer gelegenheid.

Goed hotel

Het is een schoon hotel, vriendelijk personeel, een uitstekende kamer. Alleen had ik niet het idee dat het secret was omdat ik zowel bij het inchecken als bij het uitchecken al mijn gegevens moest achter laten.

Super!!

Altijd schoon en netjes. Vriendelijke gastvrouw en altijd een warm welkom... ook als je maar voor een paar uurtjes komt

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prijs/kwaliteit helemaal top! Vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het bed was het enige wat in orde was

Helaas viel mijn feestje wat in t honderd want het ‘romantisch arrangement’ was niet geregeld…desondanks er een heerlijk feest voor 2 gemaakt… je laat het tenslotte toch niet afhangen van derden

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goeie accomodatie en aardige gastvrouw!

Prettig verblijf! Schoon en mooie kamer! Bezoek langs laten komen is geen probleem in overleg! Alleen zou wel handig zijn als.je zelf het hek open en dicht kan doen als je even de stad in wil

Uitstekend geregeld

We kregen een andere ruimte ivm een verbouwing (waar we overigens niets van gemerkt hebben), maar dit was zeker een upgrade. Bij binnenkomst speelde er een achtergrondmuziekje en de verwarming was al aan. Alles zeer schoon en netjes. Privacy was prima, moesten alleen de gordijnen ff sluiten. Zeker een plek om naar weer te keren.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn