Goeie accomodatie en aardige gastvrouw!

Prettig verblijf! Schoon en mooie kamer! Bezoek langs laten komen is geen probleem in overleg! Alleen zou wel handig zijn als.je zelf het hek open en dicht kan doen als je even de stad in wil

Uitstekend geregeld

We kregen een andere ruimte ivm een verbouwing (waar we overigens niets van gemerkt hebben), maar dit was zeker een upgrade. Bij binnenkomst speelde er een achtergrondmuziekje en de verwarming was al aan. Alles zeer schoon en netjes. Privacy was prima, moesten alleen de gordijnen ff sluiten. Zeker een plek om naar weer te keren.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie locatie, schoon en fijne ontvangst

• Prijs-kwaliteit verhouding

Cheap ass privé momenten voor enkele uren

Bij binnenkomst zag je gelijk dat het super klein en toch niet net niet is wat je wilt. Voor de prijs heb je wel een bubblebad/stoombad. Er lag soort van rode verf of bloed wat het ook mag zijn in de bad?? De bank zag er niet echt super uit. Zoals vermeld, voor een snelle cheap ass privé sauna is dit te doen. Anders eventjes op tijd een andere reserveren. Bed is wel super zacht! Het is een omgetoverde garage in een woonwijk, voor de men die wilt weten hoe groot het ongeveer is

• Prijs-kwaliteit verhouding

Genoten van de avond op deze mooie locatie

Contact met de eigenaar was prettig, de locatie was precies zoals verwacht. Het bad, de sauna, de open haard, heerlijk!

Unieke ervaring

Het was een heel aangename spa ervaring. Heel hygiënisch en strak ingericht. Zeker waard om hier even tot ontspanning te komen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima niks op aan te merken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie, goed verzorgt en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer schoon en heel mooi ingericht echt even 2.5 uur genieten !!

Was wel ok

Het was netjes. Maar daar is alles mee gezegd. Mooie omgeving. Prijs-kwaliteit niet ok Te duur in vergelijking met andere rooms. Toch hebben we het wel naar ons zin gehad. Maar dat lag meer aan het gezelschap. Waarschijnlijk ook een andere kamer want er was alleen een douche en geen bad. Functioneel maar niks bijzonders.

Leuke, nette locatie

Zeer nette kamer met een eigen sfeervolle interieur. Ook zeer ruim.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten Gastvrouw super vriendelijk en gastvrij Zeker een aanrader!

Prima en prettige plek

Goed geregeld met sleutel. Lekkere plek om je samen even terug te trekken. Discreet en ook lekker in woonkamer plek om even te relaxen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige kamer voor weinig geld. Zeker voor herhaling vatbaar

Comvoortabele kamer.

Top locatie

Vriendelijke ontvangst, prachtige locatie en alles zeer netjes verzorgd. Zeker een aanrader.

Netjes, veel ruimte

Heel veel privacy

Het was even zoeken maar eenmaal boven aangekomen heerlijke ruimte met aan alle kanten privacy. Aanrader!

Heerlijk ongestoord genieten

Even 2,5u op vakantie geweest naar een onbewoond eiland.

Prima locatie

Prima locatie, alles was schoon. Me date en ik konden lekker discreet naar binnen en weer weg. Alleen een zeepje op de kamer was nog wel fijn geweest.

Redelijk

Gereserveerd massagetafel was er niet.. Door wind storm beetje tocht .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top ervaring, leuke kamer!

Vanaf het begin af aan al verblind van de schoonheid en details van de kamer! Fantastisch!

Heerlijke nacht gehad

Vriendelijk ontvangst. Nette schone kamer, zeker voor herhaling vatbaar

Mooie en schone ruimte

De kamer die we geboekt hadden was erg mooi en schoon, de jaccuzi was lekker op temperatuur en ook de sauna stond op de juiste temperatuur ingesteld. Het stoombad warmt binnen een paar minuten op (even op een knop drukken). We hebben dus een heerlijke avond gehad. puntje ter verbetering: we waren wat later op de dag waardoor de ruimte zelf erg warm was, er werd bij binnenkomst uitgelegd dat als we het te warm hadden, de afstandbediening op konden halen... dan moet je dus uit de ruimte en vonden we niet prettig. daarnaast hadden we een bittergarnituur besteld, dit was waardeloos, ze hebben allen een airfryer, maar hadden per ongeluk gewone snacks gekocht, deze hebben we trouwens niet af hoeven rekenen dus goed opgelost. De drankjes zijn wel prijzig (12 euro voor een klein flesje wijn) en er stonden plastic bekers die al wat geleden hadden van de vaatwasser. Dus de ruimte was top, de randzaken kunnen ze wat beter regelen dan zouden ze van ons een 9 krijgen. tijdens het boeken viel ons op dat ze niet heel druk bezet waren (we waren dus wat achterdochtig) maar ik begrijp nu niet waarom.

Geweldig super genoten

Echt een aanrader alles super netjes en schoon we hebben echt heerlijk genoten

Atoomweg 12

1627LE Hoorn