klein maar fijn.

Heerlijk genoten van onze Tinder-Date. :-) Voor de discretie en faciliteiten zeker een voldoende. Enig dingetje was dat het bed erg zacht was aan één zijde. Van de kamer naar de badkamer is wel aan te bevelen om een badjas te dragen aangezien er soms andere mensen aanwezig zijn/hoort praten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige accommodatie voor een onvergetelijke ervaring!

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van deze mooie secretroom en wederom geweldig. Wij hebben weer volop genoten. Wanneer je opzoek bent naar de ultieme combinatie van een klasse wellness met een bed boek dan deze kamer. En reserveer hem niet te kort, voor je het weet is het tijd om huiswaarts te gaan, en dat is dan ook het enige nadeel van deze ervaring.

Mooie locatie, uitmuntende service

Prima locatie! Gastvrouw uiterst vriendelijk en de service helemaal geweldig. Klein “min puntje” is dat je een klein stukje over een grindpad moet lopen vanuit de wellness-tuin naar de kamer. Maar dit is allemaal prima afschermt. Dus privacy zeker gewaarborgd.

Prachtig

Intiem en goede facilteiten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kleine kamer met laag bed.

Mooie kleine kamer met heerlijk bubbelbad, badkraan was al opengezet dus konden vrij snel het bad in. Kamer is geheel nieuw, praktisch ingericht met een laag bed. Maar dat is voor sommige activiteiten ideaal. Ingang is een beetje vreemd, via de cafetaria en dat kan op drukke momenten weinig privacy geven.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, netjes, veilig gevoel en prettig contact

Mooie duidelijke omschrijving via de mail, eigen check-in en even genoten van de persoonlijke tijd. Mooi appartement, schoon en verzorgd.

Top locatie

Mooie ingerichte kamer met alles voorzien , heerlijk bed en mooie badkamer met inloopdouche Kom zeker terug !!

Super mooie b&b

Mooie lokatie werden netjes te woord gestaan door gastvrouw alles was tot in de puntjes verzorgt echt aanrader

Bah! Weer teleurgesteld!!

Bij 1e bezoek (andere kamer maar in het zelfde pand) verbrandde ik mijn been in de jacuzzi niet op temperatuur gecheckt was.. Ook leek de jacuzzi hem te crashen toen we de stralen uit wilde zetten, ze spoten alleen maar harder en het maakte een enorme herrie! Na ruim een halfuur hiermee bezig geweest te zijn en het opgegeven te hebben leek de stoomdouche het ook niet te doen! Besloten om weg te gaan (ook al hadden we nog bijna 2 uur over).. Gister nogmaals geboekt, wel is waar een andere kamer, ook dit was bagger!! Weer een jacuzzi die niet werkte zoals het moest toen ik ook nog lange donkere haren in de sluitdoppen zag zitten wilde ik gelijk weer weg!!! Eigenaar gemaild maar mailt niet terug en neemt telefoon niet aan!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel fijne plek, keurig netjes :-)

Goed en betrouwbaar

Direct reaktie bij boeken. Hotel zelf is wel gehorig..

Gewoon heerlijk.

Dit weekend met mijn vrouw lekker overnachten. Alles was schoon en top . Een erg leuk. De gastvrouw was heet vriendelijk alles goed uitgelegd. Een leuke ervaring, we komen zeker terug .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruime kamer met voldoende privacy en parkeren op eigen terrein

Hartelijk ontvangen door de eigenaar. Mooie kamer waar de kaarsjes al aangestoken waren. Eigen douche en toilet. Parkeren op eigen terrein.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was super geregeld netjes en een mooie locatie gaan we zeker weer doen.

goede ontvangst en een fijne plek

Geweldige room

Heerlijke ruimte met goeie wellness, gastvrouw geeft duidelijk uitleg. Bad is schoon en voorverwarmd. Via de achterdeur heb je eigen prive entree.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was echt de moeite waar om naar Diamond Wellness te gaan. Vriendelijke ontvangt met een goede uitleg. Alles was helder en duidelijk. Het zag er echt netjes en schoon uit. We werden door een mevrouw ontvangen en ze was super vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. Echt top! Dankjewel voor de gezellige sfeer. De fruitschaal en gebak waren heerlijk. Mooi versierd! Zo romantisch:)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek, veel privacy, ruim en schoon

Goede ontvangst, veel ruimte en een fantastisch bed. Van alle gemakken voorzien. Zelfs bosje tulpen op tafel. Goede ervaring!! Goede kwaliteit prijsverhouding.

Uitstekende kamer

Prima kamer.

Perfect en zeer aangenaam

Mooie knusse kamer

Mooie knusse sfeervolle kamer. Alleen het enige minpuntje is toch wel het bed,deze kraakt behoorlijk. Maar dat mocht de pret niet bederven.

Lekker genoten

Heerlijk genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Aangenaam ontvangst, parkeren voor de deur. Kamer helemaal geweldig van alle gemakken voorzien.

Superfijne kamer

Wij komen hier wel vaker. Dit is echt een hele fijne kamer. Superromantisch en ruim. Fijn voor een stiekeme date met mijn lief.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ontspannen locatie waar je even weg bent uit alle druktr

Rust , ontspanning, super locatie. Hartelijke ontvangst met prima uitleg

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige plek, alles keurig verzorgt

Wat een mooie plek, een heerlijk ontspannen sfeer. Alles is aanwezig, en hier kun je echt genieten. Wij komen zeker terug.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn