Prachtige plek, alles keurig verzorgt

Wat een mooie plek, een heerlijk ontspannen sfeer. Alles is aanwezig, en hier kun je echt genieten. Wij komen zeker terug.

Was leuk alleen te koud

Voor een mooi moment

• Prijs-kwaliteit verhouding

Niets op aan te merken! Perfect

Ondanks de stromende regen echt een heerlijk ontspannen verblijf gehad waar het ons echt helemaal nergens aan ontbrak. De eigenaar kwam ons vriendelijk verwelkomen en gaf onze een korte rondleiding. Alles was superschoon en alles met liefde gedecoreerd! Volop genoten van onze privacy. We komen hier 100% zeker nogmaals terug! Ontspanning puur!

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben heerlijke tijd gehad samen en echt genoten van de ruimte de tijd vloog voorbij! Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer goed verblijf

Heerlijke douche, zeer netjes en schoon. Zou iets warmer mogen zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer makkelijk berijkbaar.

Onverwachte verassing

We moesten even goed kijken of we wel goed zaten toen we "'t straatje" inreden. Maar eenmaal binnen waren we direct zeer aangenaam verast. Wat een prachtige room! Super welkom geheten en ontvangen. Alles duidelijk en compleet. Wat een vriendelijke en op en top gastvrouw, chapeau. Alles smetteloos schoon en fris, zoveel oog voor detail. Wat een fijne oase! Dussss... Blijf hier allemaal zoveel mogelijk weg, mijdt deze plek..! :-) Want anders kunnen wij niet vaker meer komen, en dat zou echt kl@ten zijn. Hier zullen we nog regelmatig terug komen, ga daar maar van uit. Lieve groeten, L & J

Heerlijk

Fijne kamer heerlijk bad mooie tuin. Gewoon even weg van de drukte van de wereld en genieten van elkaar.

Correct, discreet

Cc

prima service en kamer

klantvriendelijk en nette kamer

Prachtige kamer en discreet

De kamer is zo geweldig met uitzicht op de landerijen en de eigenaar is zeer discreet en plezierig

Prima verblijf

Prima kamer en goed bed. Douche lekker, maar niet al te groot. Jammer dat er op het moment dat wij hadden geboekt bij de buren een verbouwingen gaande was met geluiden alsof ze op elk moment door de muur konden breken. Voor herhaling vatbaar, maar dan zonder de geluiden ;-)

Heerlijk genoten

Mooi en netjes appartement, duidelijke beschrijving voor alles. Wij hebben genoten van ons verblijf hier.

Zag er goed uit

• Prijs-kwaliteit verhouding

We voelden ons na het eerste telefonisch contact direct op ons gemak...Het was gelijk vertrouwd. Wij hebben geweldig genoten van onze morgen samen. En wij komen hier zeker terug J en M

Heerlijk

Heerlijk genieten, in een perfecte en 100 % verzorgde omgeving. Gewoon niets op aan te merken, dus zekers voor herhaling vatbaar

Leuk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeker herhaling waard. Compliment voor de hygiëne.

Heerlijk.

Hele fijne plek

We werden heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg maar ook gezellig gekletst. Heerlijke plek met sauna, dubbele douche, stoomcabine en een whirlpool binnen én buiten. Alle privacy. Heerlijk bed. Aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij vinden het voor de tweede keer weer helemaal top. De kamer was schoon en sfeervol. De douche was lekker. Gastvrouw Anneke is een vriendelijke vrouw waar je alle kanten mee op kunt. Al met al zien ee weer uit naar de volgende keer.

Heerlijk en ontspannend

De lokatie is discreet en niet vanaf de openbare weg zichtbaar. Je waant je op de zolderkamer echt even in een andere wereld. Alles is er aanwezig voor een kinky, geile dag. Minpunt blijft het toilet. Heel erg klein. En helaas dit keer geen handdoeken aanwezig. Ben er met mijn gelegenheidspartner nu al meerdere keren geweest. Tot onze beiden tevredenheid.

Het was weer geweldig

We komen regelmatig en deze plek geeft ontzettend veel mogelijkheden, het is een geweldige speeltuin

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beste overnachting tot nu toe!

Heel wat plekken geweest in Nederland, maar dit was tot nu toe het meest schone, beste en nette overnachting die wij hebben gehad! Zeker een aanrader alles was top geregeld. Dank jullie wel en zeker tot een volgende keer!

Sfeervol en compleet

Wij hebben deze ruimte als erg prettig ervaren. Sfeervol en compleet en helemaal geschikt gemaakt voor beleven van een erotisch avontuur. Echt top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer anoniem en fijn , kamer was wel wat koud

Atoomweg 12

1627LE Hoorn