Heerlijk uren van de wereld geweest!

Vriendelijke ontvangst, uitvoerige uitleg maar ook heel relaxed en makkelijk het contact met Fabian. We komen graag terug!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke ontvangst… geweldig mooie schone heerlijke warme sfeervolle ambiance…

Ontspanning naar wens

Goed om te ontspannen alles was uitstekend

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt geen negatiefs over te vertellen

Heerlijk genoten van een bijzonder mooie en hygiënische privesauna Alles zag er verzorgd en nieuw uit Een heerlijke tapas hadden we er bij met ook warme hapjes er bij Kortom Totaal niets op aan te merken Vriendelijke eigenaar die goede uitleg gaf

Prima prijs kwaliteit

Prima. Douche te klein voor met z'n 2-en

• Prijs-kwaliteit verhouding

Comfortabel ruim en van alle gemakken voorzien

Wij zijn hier afgelopen week voor de 2e keer geweest. Vanaf het eerste moment voelden wij ons hier al thuis. Het is er knus, het kacheltje staat al lekker aan en fijn ingericht. Je hebt er alle ruimte en privacy, en het is fris en opgeruimd. 1 tip, we konden geen pen vinden haha :)

Geweldig genoten

Heerlijk kunnen relaxen in n super omgeving.

Super mooie schone kamer

Super mooie schone kamer met de juiste sfeerverlichting ook de handdoekjes roken naar robijn. Heel discreet bedankt en tot snel

Wat een unieke ervaring!

Tijdens het zoeken naar een prive sauna sprong deze sauna eruit. Het is van het begin tot het einde helemaal top! Frans is een prima gastheer, alles wordt goed en netjes uitgelegd. Graag tot een volgende keer!

Echt buitengewoon goed

Vriendelijk ontvangst, een mooie accommodatie en zeer schone schone kamer. Echt een 9+ waard.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super nice room on the river!

Beautiful cozy apartment, clean room and shower. The bed was big and very nice! I had a good time . Checkin is easy thru a code! The room has a coffee maker, a mini fridge, hot water kettle! I wld highly recommend this place.

Tof

Keurig verzorgde accomodatie met alles wat je nodig hebt veiendelijke ontvangst

Een enorme aanrader!

Het was onze eerste boeking via Secret Rooms en tevens onze eerste boeking in het duurdere segment. We werden netjes ontvangen en alles was geregeld zoals afgesproken. De accomodatie was geweldig en de uitleg vooraf over alle elementen maakte ons meteen wegwijs. De combinatie jacuzzi en zwembad was super, je waant je in ultieme luze en comfort!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zoals altijd weer perfect!

• Prijs-kwaliteit verhouding

wj hebben een fles prosecco besteld met love arrangement maar in plaats ven een fles wij hebben 2 klein mini bar proseccos gekregen voor 19 eur!!!!nooit meer iets bijbestellen

Prima kamer

Prima kamer voor paar uurtjes, genoeg privacy! Jammer alleen dat t wat koud was…

Prima kamer

Alles was er wat ik nodig had.

Fantastisch!

Prachtige locatie veel privacy, mooie ligging en uitzicht. Netjes, verzorgd warm welkom en rustgevend, romantisch en ontspannend. Helemaal zen! Kortom fantastisch!

Fantastische ervaring

Hartelijke en warme ontvangst. Alles op en top verzorgd en zeker een aanrader ! Wij komen er zeker terug !

Zoals het hoort

Wij hebben heerlijk genoten!!!! Werden vriendelijk ontvangen en na een korte uitleg konden we gaan genieten. Hadden wat opties erbij genomen en die waren ook perfect. Zeker een aanrader!!!!!!!

heerlijk landelijk

Perfecte ontvangst door gastvrouw, die haar vak verstaat. Prima ruime kamer. De matrassen van de bedden zijn zacht en inderdaad de bedden staan niet vast op de pootjes. Keukenuitrusting Oké. Mooie, zeer landelijke omgeving onder de rook van Amsterdam. Mijn date had een beetje last van de "stallucht"; dus de volgende keer nemen we een lekker luchtje mee. We hebben ons prima vermaakt

Voor ons thuiskomen

Helemaal goed !

Prachtige locatie, veel faciliteiten, zeer schoon, spontane gastvrouw, schitterende omgeving, zeer discreet. Alles voor een heerlijke middag ! Wij hebben genoten ! Prijs zit in een ietwat hoger segment, maar dat is het zeker waard.

• Prijs-kwaliteit verhouding

alles is mooi en perfect

we komen zeker nog een keer terug. alles was super mooi, luxe en vriendelijke mensen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn