Leuke kamer, vloerverwarming en prima bed

Wij zijn hier al meerdere malen geweest, bevalt prima. Veel privacy. Voorgaande keren is het wel eens gebeurt dat er geen koffie of koffiemelk was, deze keer was alles goed voor elkaar.

Heerlijk relaxte dag

Fijne communicatie vooraf. Prettig ontvangst. Alles perfect voor elkaar. Genoten van een heerlijke lunch

Prima kamer, goed bed!

Heerlijke rustig gelegen locatie. Al een paar keer geweest en altijd goed verzorgd. Wel kwamen we er achter dat het redelijk gehorig is, maar ja boeien.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon 'netjes echt aan te raden .

Top echt mooi je krijgt wat je nodig heb alles aanwezig .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie en net verzorgde privé welness

Fijn ontvangst, schone verzorgde ruimtes. En ruim assortiment aan dranken

schoon, discreet, aanrader

Vriendelijke en discrete ontvangst. Kleine details die aangeven dat er met aandacht gewerkt wordt. Zeker een aanrader.

Top met 1 klein min puntje

Top ervaring leuke privé sauna alleen 1 min puntje en dat was dat we via de snackbar naar buiten moesten. Mevrouw van de snackbar was nog vriendelijke ze liet ons met binnenkomst via achter naar binnen alleen was de schoonmaakster niet zo gul en moesten we van haar persé via de snackbar. Voor de rest was het top.

Netjes fijn en discreet

Fijne kamer. Makkelijk te bereiken Fijn ontvangst waarbij er rekening gehouden wordt met de situatie

Geweldige mooie verzorgde kamer

Afgelopen zaterdagavond van deze mooie ingerichte kamer mogen genieten die werkelijk prachtig en van alle gemakken voorzien is . Hele leuke en discrete ontvangst en zelfs de koffie en drankjes zijn inbegrepen . Voor ons zeker de Place to be voor een paar spannende uurtjes als je even de huiselijke stress wilt ontlopen . Wij komen zeker heel vaak weer en willen de eigenaars bedanken voor de prettige ontvangst en mooie ingerichte kamer waar je een paar spannende uurtjes kunt beleven zonder gestoord te worden . Nogmaals bedankt en tot zeker wederziens.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch verblijf gehad hier.

Een hele fijne overnachting hier gehad. Prachtige kamer met veel luxe! Vriendelijke gastheer, alles wordt goed uitgelegd. Wij hadden de overnachting ook met ontbijt en dat was ook zeker aan te raden. Wij komen hier zeker terug!

Prima, groteruimte, erg genoten

We hebben heerlijk genoten. Het was schoon en volgens beschrijving. Borrelplankje stond al klaar en was heerlijk.

Top sauna

Hele mooie sauna, op goede locatie de service en het onderlinge contact is heel gemoedelijk! mogelijkheden genoeg , zo kun je eigen muziek afspelen, de lampen op eigen kleur afstellen. heerlijk grote jacuzzi wij komen zeker nog een x terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg schoon, mooi, gezellig, de moeite waard!

Gewoon een dikke aanrader! Alleen ik zou wel zo warmbloedig zijn dat ik het zwembad koud vond haha maar dat verschilt per persoon! Erg mooi en schoon, je word goed en netjes ontvangen!

Super leuk en discreet

Kamer was schoon en comfortabel. Wij hebben super tijd gehad. Parkeren is op loop afstand en eigenaar is super aardig.

netjes , discreet

Nette b&b in een mooie omgeving!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt top ervaring en top kamer

Dit ga ik sowieso weer boeken geweldig gewoon tapas bubbelbad

Echt mooi zuiver en borrel plank 100 punten

Fijne gastvrouw!

Heerlijk huisje

Hier al meerdere keren geweest, telkens een thuis gevoel. De eigenaar gunt je zijn vertrouwen en verteld je waar je een volgende keer de sleutel kunt vinden. Alles is schoon en keurig opgemaakten altijd een gevulde koelkast. Hoewel in bewoonde omgeving geniet je van veel privacy!

Knus

Mooie locatie voor gezellig samenzijn

Geweldig!!!

Was een geweldige ervaring!! Alles super schoon en netjes. Alles was top georganiseerd door hostess ikram. Wij komen gauw weer terug!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Relax voelt als thuis komen.

Moderne inrichting Ruim Grote keuken Mooie slaapkamer Alles is schoon en goed verzorgt 1 ster minder omdat er geen bad in zit

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker 2.5 uur ontspannen. Wanneer je Netflix probeert te kijken hapert het geluid. Hapjes wat matig voor de prijs. Verder was het schoon en netjes.

Prima lokatie

Prima plek als je privacy nodig heb. Netjes en schoon. Gaan er zeker terug komen

Geweldige locatie

Goede ontvangst, zeer gastvrij. Veel privacy door eigen opgang. Schoon. Mooi ruim appartement. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn