Prima lokatie

Ik bij het hotel doorgegeven dat de kamer koud was en helaas geen extra deken.Zezouden het doorgeven bij de receptie.groet Nel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een hele mooi goed verzorgde locatie.

Ontspannend

We werden vriendelijk ontvangen, alles werd netjes uitgelegd. Prima locatie en kamer. Kamer en badkamer waren fris en schoon. Omdat de tuin nog niet geheel volgroeid is kan je het gevoel krijgen dat je bekeken kan worden vanaf de snelweg of een vrachtwagen die door de straat rijdt. Wij stoorden ons daar in ieder geval niet aan. Tegen betaling is er genoeg te eten en te drinken. Prijs vind ik persoonlijk aan de hoge kant, maar dan denk ik heel simpel dan moet ik niet boeken.

Helemaal geweldig

We hebben ontzettend genoten van de privacy, en de faciliteiten. Een heerlijk knus huisje, een zalige sauna, echt helemaal leuk.

Nette kamer

Nette kamer, mooi locatie en alles was schoon

Top plekkie

We komen graag nog een keer terug! Op de pakketbezorger na die in het midden van een dutje aanklopte was het helemaal top. Ruime plek en prima afgewerkt.

Fantastisch en schoon!

Wij hebben genoten van deze mooie en sfeervolle welnessruimte. Hele aardige gastheer. Goed te vinden en ruime parkeergelegenheid in de buurt. Fijne jacuzzi en sauna. Stoomcabine moet je in staan, dat is niks voor ons. Maar alles perfect en schoon en gratis gebruik van koffie en thee faciliteiten. Wij komen terug!

Helemaal goed !

Schoon, discreet, ruim en van alle gemakken voorzien.

4 uren zijn omgevlogen!

Adres op een mooie locatie in het centrum van Alkmaar. Parkeren kan in 1 van de parkeergarages op 5 minuten lopen. Vriendelijk ontvangst en na een korte uitleg kan het genieten beginnen! Fijne sfeer met heerlijke faciliteiten! Wij voelden ons echt thuis en op ons gemak. 4 uren zijn omgevlogen! Fantastisch gezelschap helpt natuurlijk ook! ❤

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke rustige locatie met fijne sauna en bubbelbad

Goede rustige locatie met voldoende privacy. Hygiënisch prima in orde. Om de sauna en bubbelbad te gebruiken moet je wel even naar buiten. Maar dat is heerlijk om af te koelen. Aanrader

Top top top

We hebben echt gezellig tijd de kamer met mooie sauna en jacuzzi mooie bed en echt schoon. Hartelijk bedankt en tot snel

100% score

Alles was geregeld en top service, heerlijke locatie. We hebben genoten en kome graag nog een keer terug.

Schoon leuk en sfeervol

Wij hebben heel erg genoten en hebben ranse ons zin gehad Service is perfect alles tot op de puntjes geregeld. Zeker een aanrader

Gewoon geweldig

Op deze lokatie zou je niet denken dat hier zo'n geweldige kamer zou zijn. Heel compleet inclusief kinky mogelijkheden. Netjes, schoon. Verzin het en het is er. Enige minpuntje.. we kregen de muziek die aanstond niet uit. Wellicht volgende keer even uitleggen. Kortom een top lokatie.

In een woord geweldig

Alles was perfect geregeld De locatie is schoon het personeel was heel vriendelijk een goede uitleg gehad we hebben 2 uur genoten echt voor iedereen een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig, gastvrij, discreet en mooi huisje voor een dagje plezier

De eigenaresse ontving ons erg vriendelijk en gastvrij. Ze had wijn en appeltaart voor ons klaargezet. mooie kamer met fijne bank en TV. op de eerste verdieping een prettige kamer met fijn bed.

Heel sfeervol

Wat een fijne plek. Heel veel ruimte, leuk ingericht. En afgelegen van de weg. De gastvrouw is heel vriendelijk en gastvrij. Jammer dat het bad het niet doet. Absolute aanrader en voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon, luxe en pure verwenning!

Hele mooie suite, niet te groot niet te klein. Je kan er lekker zwemmen en de jacuzzi is precies goed voor twee mensen. Je ligt ook precies tegenover de tv, dus heel fijn om muziek af te spelen of Netflix te kijken. Het is ene smart tv, dus je kan je telefoon koppelen. Heel handig. De sauna was ook heerlijk tussendoor. Ik heb voor 4 uur geboekt, maar de tijd was zo om! De dame aan de balie was ook heel aardig en nam haar tijd om uit te leggen hoe alles werkte. Top ervaring! Wij komen zeker terug :)

Heeeeeel sfeervol en netjee

Heel mooi, een bubbelbat of hot tub zou super zijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer fijne locatie en kamer

Fijne locatie, afgelegen, voorzien van alles, schoon en comfortabel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was fantastisch, heerlijk genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Huiselijk ruim gezellig met heel veel oog voor detail. Zodra je door de voordeur bent kom je in een heerlijke oase van rust en gezelligheid.

Nette sfeervolle kamer

Alles netjes en schoon. Vriendelijke gastvrouw. Ze had het gezellig gemaakt met sfeerlichtjes. Enige minpunt was het bed.... 2 bedden los van elkaar. Je ligt er zo tussen wat voor hilariteit kan zorgen, Maar niet heel comfortabel. De plek is wel zeer afgelegen en anoniem.

Super kamer!

Aan de buitenkant dacht ik..waar ben ik (industrieterrein). Eenmaal binnen.. super kamer, sfeervol, schoon, modern met alle gemakken voorzien. Mooi bad, tweepersoons douche, handdoeken, lekker bed etc. De kamer was lekker warm, op de tv een leuk haardvuur, lekker muziekje stond aan. Echt leuk binnen komen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede nette kamer, van alles voorzien, Fijn ontvangst, wij gaan zeker nog terugkomen

Atoomweg 12

1627LE Hoorn