Prima locatie. Voor de wintermaanden wel wat koud ondanks dat de kachel aanstond bij binnenkomst.

De kachel was al aan, lichtje ook al. Host goed bereikbaar voor laatste vragen over de weg er naartoe. Alleen de temperatuur in het huisje en slaapkamer is niet echt warm te krijgen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon netjes en vriendelijke ontvangst.

Super leuke kamer waar aan details gedacht zijn. Het zij. De kleine dingen die het hem doen. Qua hygiëne liever nootjes in zakjes verder geen op of aanmerkingen discreet een perfecte locatie voor een anoniem verblijf. Draag elkaor deur de liefde M & Ana.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie schone en comfortabele kamer

Kamer was netjes en schoon en voorzien van alle comfort

Helenaal top!

Ziet er heel netjes en verzorgd uit. Aan alles is gedacht qua faciliteiten van drinken tot badjassen, handdoeken etc. Heel netjes en vriendelijk ontvangen. Voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader

Perfect weer

Echt super aan rader romantische thema gezicht van de vrouw onbetaalbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Had er meer van verwacht

Konden moeilijk de ingang vinden. Na een paar keer hard roepen kwam er iemand aan die we volgens mij wakker hadden gemaakt. Kamer was niet echt schoon. Lagen nog spullen van het vorige bezoek. Accommodatie is wel op een rustige omgeving. Wij gaan hier ieder geval niet meer heen. Tis het allemaal net niet

Toplocatie

Fijne discrete locatie voor een poosje ontspanning. Heel jammer dat er geen bad is, dus nu toch gekozen voor een andere locatie.

Heel discreet, vrouwvriendelijk

Voor m’n eerste SR ervaring was ik best opgelaten eigenlijk, dit zou toch niks voor mij zijn… maar wat was dit spannend! Entree was perfect. Heel discreet eigen opgang. Chalet prima verzorgd. Je merkt goed de female finishing touch.. chocolaatjes, maar ook oog-make-up remover.. dan snap je het to the maxx. Dank gastvrouw.

Top accommodatie

Wat een top locatie en accommodatie is dit. Dicht bij de snelweg, makkelijk vindbaar en de locatie is van alle privacy en van alle gemakken voorzien. De gastheer was super vriendelijk en behulpzaam en dacht met alles mee. Genoten van de beide jacuzzi's , de stort douche, de sauna en van de slaapkamer. Bedankt voor deze topdag door jullie mogelijk gemaakt.

Vrijheid

Wij hebben dit adres als zeer prettig ervaren. Makkelijk bereikbaar en toch afgelegen en discreet

Mooie verzorgde ruimte

Nergens iets op aan te merken. Zelfs de verwarming stond wat hoger vanwegen het koudere weer.

super goed plek

schoon en goedkoep plek, bij de Amstel .

mooie schone verzorgde kamer

kamer was van alle gemakken voorzien had iest ruimer gemogen. Schoon en netjes vriendelijke ontvangst

• Prijs-kwaliteit verhouding

De ruimte voelt zo goed dat je geen besef van tijd hebt. Het plaatje klopt helemaal.

Helemaal ontspannen en relax weer en zeker voor herhaling vatbaar. En op zeer korte termijn.

Romantisch privé momentje

Heerlijk gezamelijk even tijd voor ons zelf. Prima locatie voor wanneer je een paar uurtjes privacy wilt met je geliefde/ SL.

Nette en mooie kamer

We hebben een heerlijk ontspannen tijd gehad voor herhaling vatbaar.

Heerlijke locatie

Mooi rustige locatie mooi ingericht en goed verzorgd.

Weinig hygiëne

Bij aankomst moest ik bellen receptie dicht 2lullige handoeken Geen koffie bestek in kast gedumpt smerig onder het bed

Fijne knusse plek

Heerlijk vertoeven. Het is netjes en schoon. Zon schijnt fijn naar binnen met geroezemoes van de stad. Auto kan bij het station staan, dan hoef je niet om de meter te denken, 5 minuutjes lopen. Als je veel mensen kent in en om Hoorn zal het misschien niet een heel comfortabel voelen om daar een deur binnen te gaan. But … no guts no glorie.

Mooie locatie

Voldoet aan de omschrijving

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was goed en schoon maar kon geen eten bestellen!

Het was goed en netjes. De enige probleem was dat we geen eten konden bestellen en wij werden niet geholpen hiervoor... we kregen honger en gingen eerder weg door hunger... Maar re rest was prima en goed.

Fijne vrije dag gehad

Was wederom een hele fijne ervaring, eigenaar zoals altijd vriendelijk. Kamer was lekker warm en bed lag heerlijk. Ongestoord kunnen genieten met mijn partner. Komen zeker nog een keer terug als dat een optie is . Mac & Katja

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend, de sauna is heerlijk

Alweer ontzettend genoten. Deze locatie is fantastisch, schoon, netjes, van alle gemakken voorzien. Het enige wat ik zou veranderen is een cupjes koffiezetapparaat ipv de Senseo ;-) We komen graag weer terug.

Super lokatie

Heerlijk genoten Van de sauna jacuzzi Alles was geweldig We komen daar zeker terug

Heerlijke plek

Wat een fijne plek is dit! We waren op voorhand wat bang dat het tegen zou vallen, gezien de wat mindere recensies. Maar het was gewoon goed. Netjes en schoon. We hebben een heerlijke avond en nacht gehad.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn