Mooie locatie

We kwamen heerlijk tot rust en hebben volop genoten. De gastvrouw was erg vriendelijk en heeft het gebruik van alle faciliteiten duidelijk aan ons uitgelegd. Een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Genoten en zeer gastvrij ontvangen bij de welness!

Zeer genoten bij deze wellness.

Perfect!

Mooie kamer die ondanks coronatijd toch beschikbaar was! Vriendelijke receptioniste bij het in/uitchecken! Perfect schoon en goed geregeld zoals altijd bij Secret Rooms!!!

Mooie locatie

Mooie schone locatie met veel privacy en uitstekende douche

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer geschikte locatie en goed verzorgd. Alles is volgens afspraak

• Prijs-kwaliteit verhouding

Verblijf liet niets te wensen over

Genoten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

comfortabele kamer, zalig bed.

Mooi hotel aan het Gelderlandplein. inchecken met extra €50 borg voor de kamer. Inchecken duurde wel lang daardoor. Verder prima, prima kamer en badkamer, heerlijk bed, koffiezetapparaatje. Parkeren in de parkeergarage wel duur 17 euro voor 4 uur.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel leuk! Wel wat aandachtspunten.

Personeel was heel lief. Kamer was heel mooi en schoon. Het bubbelbad werkte wat lastig, stoomdouche werd niet warm. Wel heel tevreden en voor herhaling vatbaar.

Erg mooie ruimte

Helaas mag je maar maximaal met 3 personen naar binnen. Erg jammer dat je geen ander stel mag ontvangen. We zullen op zoek moeten naar een andere locatie.

Niet anoniem

Bij het boeken ging alles vlot, zo geregeld. De volgende dag kreeg ik mail van het hotel of ik de missende adres gegevens wilde in vullen zodat ze de reservering definitief konden maken. Na het invullen van mijn adres moest ik ook nog mijn creditcard gegevens invullen om te verifiëren. Heel apart als je anoniem wil reserveren via deze site, dus deze kamer/hotel gaat het niet meer worden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie sauna, leuke inrichting, erg schoon en goede faciliteiten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

goede ontvangst, leuke kamer, prima ingericht leuke tijd gehad.

prettig ontvangen door de gastvrouw, die alles helder en duidelijk uitlegt.. Kamer is netjes en schoon, voorzien van alles wat je nodig hebt, de swing is een leuk extraatje.. om het spannend te maken. badkamer is mooi en met 2 douches prima om te gebruiken. In en uitchecken was goed te doen.

Super warme kamer

Hele super discrete kamer bedankt

Klein maar heerlijk privé

Mooie locatie waar je fijn privé kan zijn. Prima ontvangst door de eigenaar die de sauna al voor ons aan had gezet. Goed bed en koffie en thee zijn aanwezig. Als je boekt voor 6 uur mag er wat meer koffie zijn, maar verder prima.

Knus en schoon

Hele fijne plek waar we ons anoniem konden terugtrekken. Fijne kamer. Heel schoon. Een kus! Aanrader! Houd er wel rekening mee: auto staat heel zichtbaar vanaf de weg, goed om te weten.

Prettig

Heerlijk ruim, mooi en gezellig. Discreet prettig zeker een aanrader. Alleen verwarming hoger en een dikkere deken op bed zou alles nog wat prettiger maken. En het bed piept

Heerlijk rustig

Voor herhaling vatbaar.

Discreet en relaxed

Je kan recht voor de locatie parkeren. De eigenaar is heel relaxed en stelt geen vragen. Hij liep mee naar binnen en legde uit waar we gebruik van konden maken en hoe alles werkte. De pelletkachel stond al aan, het was lekker warm binnen. Het was schoon en fris en zeker een aanrader voor anderen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige service en heerlijk relaxen

Wij hebben een heerlijke overnachting hier gehad. De eigenaren zijn enorm vriendelijk en hebben alles rustig uitgelegd. De arrangementen waren ook echt top en uitgebreid! Alles was netjes, schoon en goed geregeld. Hoe dan ook de perfecte overnachting om er lekker even tussenuit te gaan en te relaxen samen.

Geweldige plek, uitstekende kamer

Praktische ontvangst met sleutelafspraak, verder wijst alles vanzelf. Mooie kamer op bovenverdieping met alles wat nodig is. Top-privacy. Als de koffiekeuze iets groter en duidelijker zou zijn, wordt het een vette 10!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nu via andere ingang en dus niet anoniem

Heel genant als je bij in- en uitgaan de eigenaresse ( ?) ziet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie, jammer van de muffe jacuzzi en vuile oven

Het was een mooie wellness op een mooie locatie met een prachtig uitzicht, alleen jammer van de muffe geur die uit het water kwam van de jacuzzi. De oven was smerig, nog vol met aangebakken resten en kruimels. Maar voor de rest was het wel prima. Fijne sauna, fantastisch bed! Als het water van de jacuzzi wat vaker vervangen zou worden dan zou het zeker een fantastische ervaring zijn!

Heel mooie locatie

Deze locatie heeft een prima ligging. De ontvangst is heel discreet en de kamers zijn luxe! Alles wat je zoekt voor een romantisch samen zijn.

geen reclame

Ik ben binnen een minuut weer vertrokken. Meteen bij binnenkomst kwam me een geur tegemoet van een huis dat niet of nauwelijks is/werd gelucht waarbij een mengelmoes van natte hondengeur en sigarettenreuk overheerst. Een afknapper dus.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed, veel privacy, niet gehorig

Zie boven, goed bed en goede douche, rustig gelegen

Atoomweg 12

1627LE Hoorn