Heel fijn.

Ik kwam later op het verblijf, maar de eigenaar had ik hier geen bezwaar op. Wij mochten zelfs een halfuur langer blijven. De TV deed het niet, dus dit konden wij compenseren met gratis handdoeken en onbeperkt frisdrank. Zeker een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Had er meer van verwacht

Hallo, voor de prijs vonden wij dit absoluut geen waardige avond.. De jacuzzi deed niet optimaal, de Jets deden t voor de helft niet, sauna te klein en zeker niet voor 3 uurtjes voor €150 euro.. Daar had een overnachting bij aan gekunt voor die prijs.. Het word mooier gemaakt op internet dan dat het werkelijk is.. Dus voor ons was dit de eerste en laatste keer helaas

• Prijs-kwaliteit verhouding

Landelijk gelegen, veel privacy, schoon, mooie inrichting, heerlijk vers appelgebak bij aankomst. Fijne gastvrouw en goede uitleg over het gebruik van het huisje. Voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima verzorgd maar puntjes op de i nodig

Discrete entree, gezellig zithoekje, klein keukentje, prima bed, schoon. Verbeterpunten: meer toiletartikelen zoals shampoo en douchegel zou fijn zijn. En er moet echt een nieuwe douchekop op: want uit deze douche kwam het water aan allen kanten behalve gewoon naar beneden. Verder prima.

Een prachtig verblijf.

Super veel privacy en een heerlijke accommodatie.

Netjes, discreet en verzorgd

Netjes ontvangen, en niet teveel bla bla

Goede en fijne ruimte

Erg gastvrij, fijn contact via app, anonieme entree en genoten van de rust en gezelligheid daar. Alles heel prima voor elkaar

Heerlijk

Heel fijn appartement. Aparte slaapkamer, badkamer en woonkamer. Ook een keuken, heel prettig. Alles ziet er netjes uit. Enig minpuntje is dat de koelkast niet schoon was.

Gewoon top geregeld

De binnenkomst was goed geregeld. Lekker enthousiast en praktisch. Wanneer je vaker komt zal het nog makkelijker zijn zag ik al. Kamer was precies geschikt voor het doel waarvor wij kwamen. We hebben ook verder niets gehoord of gezien om ons heen. Helemaal in orde dus.

Heerlijk

Het was fantastisch, super ontvangst en een duidelijke uitleg. Alles ook superschoon. Heerlijk!

hele fijne locatie

De eerste keer hier geweest zag er goed verzorgt uit. Alles was goed geregeld en de uitleg was ook fijn. zeker voor nog een herhaling waard.

Knus en relax

Lekker samen relaxen,in een schone en nette kamer,voorzien van alle gemakken. Om samen een paar uren door te brengen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte, jammer dat er veel niet werkte

De ruimte is zeker ruim en sfeervol, echter werkte de afstandsbediening voor de tv en de inbouwhaard niet. Ook was de minibar leeg en werkte de muziek niet. Twee keer geprobeerd het telefoonnummer te bellen dat op de site stond maar geen gehoor.

Netjes en schoon

Gastvrij ontvangen. De ka.er was netjes en schoon. Helemaal volgens verwachting.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is leuk om een keer te proberen zo’n SM kamer , verwacht geen luxe

Je moest dus 100 euro borg meenemen wat nergens op SR site staat. Ik kreeg nog al onpersoonlijke kille berichtjes of ik even 100 euro mee wilde nemen. Het is verder gewoon een oud hok wat ze een beetje opgeleukt hebben. De sex schommel was wel gaaf. Maar vond wel wat aan de prijzige kant

Kamer gehuurd locatie oke

Kamer gehuurd mooi schoon, prima locatie vriendelijk personeel, alleen jammer van de kamer due beneden was vond het gehorig en ze stonden te stofzuigen tegen o.a de deur aan beetje jammer verder was het een leuke ervaring!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Je krijgt waar je voor betaald

Netjes, schoon maar erg eenvoudig. In een uit lopen is door een gemeenschappelijke ruimte, waar soms andere mensen zitten. Ik denk dat ze weten wat je komt doen.... Vooral de prijs is prima. Spiegel is geil. Wc op de gang. Alles is gedateerd, maar het functioneert. En het is schoon. Bij aankomst is de gast vrouw aanwezig en geeft uitleg.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie, schone en perfect ingerichte kamer. Nog mooier als op de foto's! Wij komen zeker nog een keer weer. ❤️

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een mooie kamer met alles er op en er aan, het was een zeer fijn verblijf

Mijn verblijf was heel goed, Alles klopt aan de kamer.

Heerlijke qualitytime

Heel fijn om even weg van de wereld te zijn en van elkaar te genieten.

Top!!!

Alles zag er top uit schoon en netjes superblij en had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn en goed ingericht erover nagedacht. Klein dingetje alleen vond alleen bedden goed beetje muf ruiken maar verder niks te klagen.

Goed georganiseerd

Wij hebben een top ochtend beleefd in de secretroom. Wat in de andere recensies staat kan ik wel herkennen wanneer het weer volop camping seizoen is. Maar dat zou mij niet storen. We zijn super geholpen in een hele mooie kamer met veel privacy.

Wat een heerlijk plekje!

Dit is echt een pareltje, zeker als je van de natuur houdt. Met prachtig uitzicht over de Ankeveenseplassen waar je een frisse duik in kan nemen zonder dat je iemand zal tegenkomen. Hele lieve host. Ook de spa is verzorgd en schoon. We zaten alleen een beetje te rommelen met het bubbelbad om die gevuld en warm genoeg te krijgen. We komen met warmer weer zeker nog een keer terug.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn