Prima kamer

Geweldig genoten

Op een zeer onverwachte plek een prachtige lokatie om even te ontsnappen uit de drukte. We gaan hier zeker terug komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie, jammer dat de stort douche het niet doet

Zoals beschreven. Jammer van de douche maar top plek. Parkeren 3 uur 22 euro ! Komt er wel bij

Gewoon helemaal top

Wat super fijn weer ff lekker relexen Tot snel

Mooi en gastvrij!

Leuke ervaring gehad. Ver gereisd last minute, maar het was het waard. Mooi interieur, schoon en alles op temperatuur. Gastvrije Host.

Prettige plek

Een hotelkamer maar dan sfeervoller en knusser. Vriendelijke ontvangst, kamer dik in orde. Ik reserveerde op laatste moment, normaal kies ik voor privé wellness, maar als last minute was dit perfect.

Netjes, vriendelijke ontvangst

Keurig huisje, zeer vriendelijke host

kleine kamer, weggestopt

Wasrom is het niet anoniem? er werd digitaal gevraagd ID op te sturen, 5 minuten voor inloggen. Geen prettige gang van zaken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne prive spot en ruim

Wrg ruim appartement en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gewoon meer dan verwacht!!!

Super locatie, romantisch, hygiënisch...prachtig!!!

helemaal top geweldig ontvangst

helemaal top. gastheer was goed waren te vroeg en hij zei verplaatsen we het gewoon gaat de uren nu in voor de afgesproken tijd. voor paar uur gereserveerd deze tijd ook kunnen gebruiken. makkelijk te vinden en alles schon. super gewoon helemaal top

prima en veilige plek

Jammer dat het bad buiten gebruik is

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supergenoten van goed verzorgd bad en kamer

Door goed gezelschap en mooie faciliteiten, zoals sauna, prachtig bad en heerlijk bed een superavond / nacht gehad.

Was topkamer

Wij hebben heerlijke oud en nieuw gehad was echt super kamer, heerlijk bad, sauna was nog niet klaar of werd aan gebouwd, als deze nu straks vrijkomt boek ik zeker weer

Heerlijke ervaring!

Leuk en gastvrij ontvangst! Alles was er wat we nodig hadden! Kom er zeker nog een keer terug!

Excellent

Very nice and cozy place with great quality. Home owner very polite. Definitely coming back soon. Recommend 10/10

Heerlijk verblijf

Veel privacy. Fijne Spa en aardige gastheer

Super locatie

Super nette en leuke locatie. Privacy 100%

Groots genieten

Absolute privacy, Prima faciliteiten, Gastvrij ontvangst, super relaxed, Ruime locatie, een van onze vaste locaties!

Niet bijzonder koud

Geen commentaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bijzondere locatie, maar privacy hadden we zeker

Een bijzondere onverwachte locatie Maar veel privacy Mooi, schoon en sfeervol

• Prijs-kwaliteit verhouding

Genoten! Kom snel weer terug maar dan langer!

Wij waren de eerste bezoekers die dag. Nog in het donker kwamen we aan maar de hout kachel had de ruimte al lekker warm gemaakt. Ook de sauna was bij binnenkomst al op temperatuur. We hebben 2,5 uur genoten van totale privacy ook in de overdekte buitenruimte met vuurschaal! Helaas hadden we de kachel uit laten gaan en kregen wij niet meer opgevlamt. Volgende keer zullen we daar alerter op zijn! Alles was schoon. Geen overmatige chloor en handdoeken in overvloed.

Geweldige Sauna!

Super fijne sauna, de locatie is prachtig en het personeel is erg vriendelijk! Veel mogelijkheden, zo kun je eigen muziek afspelen, de lampen op eigen kleur afstellen. Het Jacuzzi is heerlijk groot. Vanaf nu is dit onze favoriete plek en wij komen zeker vaker.

Echt een aanrader!

Bij binnenkomst word je zeer netjes ontvangen. De kamer is zeer netjes afgewerkt. Keuken aanwezig. Alles netjes en verzorgd. Wij geven ze prijs kwaliteit verhouding een dikke 10.

Goed netjes schoon

Wij hebben genoten .alles werd goed uitgelegd hoe alles werkt . Alleen missen we de massage stoel die stond er niet. En op privé gebied is ook alles goed al met al heerlijk genoten

Atoomweg 12

1627LE Hoorn