….

Prima, maar gehorig

Ingang ligt aan een drukke hoofdweg. De kamer is lekker ruim, schoon en fijne douche. Je kunt heerlijk met zn tweeën naast elkaar in de jacuzzi. Het is wel heel gehorig. Er werd ook geklust elders in het pand en je krijgt de gesprekken uit andere ruimtes mee. En ik vind niet dat de kamer zelf per se luxe uitstraalt. Maar het was prima

Leuk voor 1 x

Bed prima, jammer douche en bad in 1. Bubbelbad aan de kleine kant voor samen

Supper

Zeer netjes en schoon Ontvangen door een vriendelijke gastvrouw Lekkernij en drinken erbij en genieten Wij komen zeker terug

Erg veel privacy

De plek was goed gelegen op zo een manier dat niemand je stoort. Verhuurder was heel aardig en legde alles goed uit.

Romantisch huisje

Wij hebben hier nu drie keer een romantische ontmoeting gehad. Het is een fijne locatie met veel privacy. Sommige dingen mogen eigenlijk niet en dan is het fijn dat dit soort locaties bestaan. Wij maken hier vast nog vaker gebruik van….

Helemaal top!

10/10

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rommelig begin, maar prima service

Een prachtige kamer. Toen we binnenkwamen stond alleen de vloer blank, omdat een medewerker de spuiters van de jacuzzi al aangezet had en het water spoot over de rand van het bad heen. Snel opgelost en mochten iets langer blijven. Absoluut een aanrader.

Geweldig en schoon

Hou het schoon en netjes, want zo blijven jullie succesvol. Wij hadden de Maladiven geboekt, voor mijn verjaardag, was perfect...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt heel erg mooi en leuk!

Super vriendelijke ontvangst. De 5 minuten rondleiding duurde wel wat langer omdat de aardige vrouw maar bleef kwebbelen. Maar er was dan ook een hoop om uit te leggen en dat deed ze op een erg enthousiaste manier, leuk! Het is best groot en er zijn veel dingen mogelijk zoals bijvoorbeeld de verlichting aanpassen e.d. De temperatuur was erg aangenaam de vloerverwarming lekker. Het was verder minstens zo mooi als op het plaatje en erg schoon en netjes. Wij hebben ons enorm vermaakt. Het ging veel te snel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fijne compacte Wellness suite

Fijne compacte Wellness suite, nabij centrum. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel erg mooi! Groter dan ik had verwacht

Goede services, uitstekend jacuzzie, goede locatie hygiëne was ook goed

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette dame die het een en ander uitlegde, alles netjes schoon, temperatuur van de sauna, zwembad en jacuzzi was heerlijk! 2 is was echt te kort! Enkel minpuntje was dat er geen zeep/ shampoo aanwezig was.

mooie rustige gelegen kamer

mooie discrete kamer! niks mis mee op een rustige plek!

Ontzettend genoten

Ontzettend genoten van de luxe en privacy, alles was weer top. Echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kamer was niet het zelfde als op de foto's. Kamer muren waren deels schuin, bed was niet het zelfde, sauna was kleiner dan op de foto's, als je naar de wc moet zit je met je benen in je nek als je de deur dicht doet. Het enige wat het zelfde was, was het bad. Check in bij de cafetaria die onder de kamers zich bevindt.

Goede

Prima ervaring!

Vriendelijke host (Bram) en simpele maar mooie verzorgde kamer! Was weer uitermate verzorgd waarvoor dank!!! Tot snel weer!!

Aanrader

We hebben heerlijk genoten! Netjes, schoon. Bad was aan de kleine kant. We komen zeker een keer terug

Heerlijk genieten

Alles top, jacuzzi, sauna, douche

Een heerlijke kamer

Een relaxte tijd gehad We komen zeker weer

Ziet er chiek uit

Fijne mensen en heel schoon

Super en zeer discreet.

Toplocatie en zeer discreet. Fijne eigenaresse.

Heel fijn

Vriendelijke ontvangst. Lekker veel ruimte en privacy. Douche had iets ruimer gemogen of in elk geval een grotere douchekop. Verder enorm tevreden en we zullen nog eens terugkomen denk ik zo. Slaapkamer mag ietsje warmer zijn bij aankomst.

Super gezellige prive ervaring

Net ontvangst voor de eerste keer op deze locatie. Appartement was netjes en verzorgd. duidelijke uitleg.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn