Super gezellige prive ervaring

Net ontvangst voor de eerste keer op deze locatie. Appartement was netjes en verzorgd. duidelijke uitleg.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Altijd welkom en het gevoel van totale privacy

Fijne locatie en veel privacy, Marian is een integere dame die je een welkom gevoel geeft. Helaas was het bad niet beschikbaar. Goed om dit wel te melden

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige locatie. Super lieve gastvrouw. Helaas tijd te kort om van alle voorzieningen gebruik te maken. Voor herhaling vatbaar.

Website ok

Website ok. Deze locatie had ik geboekt voor drie personen en krijg zeer kleine kamer dus niet goed

Gewoon goed

Lekker afgelegen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed verzorgd en mooi appartement

Goed verzorgd, mooi en compleet appartement, met alle privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een magische, comfortabele ervaring in een heerlijke cocon

Geen ramen, alleen sfeerverlichting met zachte muziek in een 1001 nacht omgeving. Alle comfort en verschillende mogelijkheden voor een heerlijk samenzijn. Een paar uur puur genieten en van de wereld zijn. Deze locatie helpt daar zeker bij. Iets duurder maar dan heb je ook wel wat.

TOP!

Ik was er voor een fotoshoot! Heb genoten! Mooie plek, Had een bos bloemen gekregen voor me verjaardag waar ik nog steeds blij mee ben ❤️ Ik raad ze zeker aan om te bezoeken! Tot de volgende keer!

Fantastisch!

Erg mooie privesauna,tot in de puntjes afgewerkt,schoon,ruim opgezet,kamer thema tot in detail uitgewerkt . Super service en zeer gastvrij!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne ontvangst door vriendelijke dame, geen ongemakkelijk gevoel gekregen. Kreeg een tag om het huisje in te komen zeer discreet.. Mooie schone accommodatie.

Was weer super

Wat een fijne ruime sauna , alles netjes en je waant je echt even weg uit de gejaagde wereld , super om weer even op vakantie te zijn , een aanrader Alles heerlijk warm voor al om deze wintertijd

Fantastisch verblijf gehad

Een prachtige zolderkamer met alle faciliteiten voor een leuke avond/nacht

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima kamers voor herhaling vatbaar

nette schone en luxe kamers zeer discreet parkeren en sleutel via sleutelkastje . top

Super locatie.

Genoeg privacy, ruime parkeergelegenheid. Mooie schone kamer en een heerlijk bed! We hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke sauna

We zijn hier eerder geweest. Toen hebben we genoten van de mooie tuin. Nu is de tuinkamer af te sluiten met glazen deuren en gordijnen. Heerlijk privé, en door de verwarming ook heel comfortabel ondanks het gure weer.

Superrr

De kamer was uitstekend De eigenaar zeer vriendelijk Goede ontvangst en kom zeker terug nog een keer

Prima kamer

Prettige kamer

Prachtig

We hebben mega genoten van deze bizar mooie kamer. Ligging was goed te bereiken. Kamer is prachtig, komen zeker nog een keer terug voor een nachtje.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke kamer, lieve gastvrouw. Privacy is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk!

Mooie plek/ruimte om even tijd voor elkaar en met elkaar te hebben.

Rustige locatie

Rustige locatie voor wie geen overbodige luxe wil.

Fantastisch kamer

We hebben een heerlijke dag gehad in deze kamer. Prettige ontvangst en uitleg. De kamer is zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien en voor wie wil met leuke stoute extra’s. Wij komen zeker terug!

Mooie sauna

Top locatie

Heerlijke kamer met een super whirlpool voor 2 personen. Gastvrije eigenaars met vooraf een lekker flesje bubbles. Zeker aan te bevelen.

Netjes schoon en discreet

Gastvrouw geweldig