Heerlijk

Zeer prettig ontvangen, alles goed verzorgd en schoon en professionele sauna met meerdere mogelijkheden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schone mooie kamer met vriendelijke eigenaar.

Genoeg privacy, ruime parkeergelegenheid. Mooie schone kamer en een heerlijk bed! We hebben weer genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Matig verblijf

Kamer was niet goed schoongemaakt: bedlaken met vlekken, prullenbak was niet geleegd, handzeep dispenser en losse fles volledig leeg beiden. Instructie voor aparaat was gericht op muziek, maar moesten jaccuzi vullen met douchekop omdat er alleen gloeiend heet water uit de kraan kwam. Het bed is prima als trampoline, maar niet om te slapen...kamer rook naar een paardenstal. De stoomcabine is alleen staand te gebruiken,. Kortom teleurstellende ervaring....

• Prijs-kwaliteit verhouding

Very nice and clean place

Nice, clean place. Perfect for a date.

Discreet!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Gewoon een heerlijke, eerlijke ervaring gehad. Heer des huizes is een zeer vriendelijke man die met veel plezier en enthousiasme uitleg geeft over de hele gang van zaken. Goed gevulde minibar en ook nog genoeg te knabbelen als je dat wil. Ziet er schoon uit, aan handdoeken, groot en klein, badjassen, sauna handdoeken geen gebrek. Zelfs twee ijsballen voor een geurtje in de sauna, echt tof. Jammer dat het een grijze, druilerige dag was, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. Dank je wel voor de super ervaring en tot ziens!! Groetjes Rob

Genieten

Een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke eigenaar! Op en top netjes. In het echt ziet het er nog mooier uit dan op de foto’s. Mooie en rustige plek. Met zijn tweeën heerlijk 2 uur genoten wat heel snel voorbij ging helaas. We gaan er zeker nog een keer heen dus een echte aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes en lekker warm gestookt bij aankomst

Prima lokatie

Was een fijne ervaring

Zag er netjes en schoon uit. Alles was naar wens

Heerlijk genoten

Alles heel schoon! Ook lekker dat je het bad zelf laat vollopen met vers water. Erg knus en intiem sfeer. Gaan wij zeker vaker komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We komen er zo vaak we kunnen en genieten intens van het Turks bad en de jaccuzi. Zo heerlijk ontspannend na het velen hard werken van ons. De sauna is ook heerlijk. Ruimte is altijd netjes en sfeervol met kaarsjes. Altijd netjes ontvangen door de gastvrouw. Al met al, sterk aan te bevelen als je heerlijk wat ontspannen tijd wil doorbrengen. En erna heerlijk ontspannen lunchen in het centrum. Absoluut 5 sterren!

Mooie ruimte heerlijke privacy

Nette en mooie ruimte waar we heerlijk hebben genoten. Lekker veel privacy. Een heerlijke gastvrouw was erg aardig en heeft alles netjes uitgelegd. Die had ook mogen blijven Al met al Top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een mooie relaxte kamer komen zeker weer

Goed geregeld, heerlijke kamer

Mooie kamer, beetje rumoerig overdag.. maar is logisch gezien de locatie. Heerlijk genoten van mijn partner, en zij van mij..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mijn eerste ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar!

De eerste maal geboekt, goeie service, vriendelijke host, nette mooie secret room! Een geweldige ervaring waarvoor dank!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Onze ervaring was weer heel positief. Geweldig locatie, prima service en privacy. Heel hygiënisch en schoon, echt een aanrader voor wie zalig wil genieten van een klasse wellness.

Heerlijke ervaring

Erg vriendelijke dame voor nette ontvangst. Netjes en schoon. Zijn al vaker geweest en komen ook zeker nog vaker terig

Is de prijs waard

Eenvoudig maar functioneel

Rust, ruimte, genieten.

Bij binnenkort geeft de gastheer uitleg over het gebruik van de ruimte inclusief sauna. We werden op een prettige manier ontvangen en voelden ons meteen thuis op deze locatie midden in het drukke centrum van Amsterdam. Het was een verademing in dit onderkomen te mogen vertoeven. Wij gaan derhalve zeker op herhaling en dat blijft niet bij 1 keer, maar iedere maand als onze drukke agenda dit toelaat.

Leuke locatie

Discretie goed top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top Location and lovely view of canals

Check in experience was bad, the code they sent by email didn't work and the phone number listed on the email didn't work. Took like an extra 30 mins for Secret-rooms to fix the issue. Once that was dealt with it was an amazing experience , the place is huge, every thing was in order. The bath , the showers were good. The bed was nice and soft. I would definitely come back!

Goede en vlotte service

Voor de eerste keer geboekt via Secret Rooms. Daarom van mijn kant wat onduidelijkheden maar die werden vlot opgelost. Snelle service via email.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We komen vaker op deze plek en elke keer komen we weer in een warm bad...gastvrouw is uitermate professioneel en vriendelijk.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn