We komen vaker op deze plek en elke keer komen we weer in een warm bad...gastvrouw is uitermate professioneel en vriendelijk.

In een woord geweldig

Mooie rustige locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Dit is de 2de keer dat we hier zijn geweest, alles is goed schoon en een hele mooie wellness zeker een aanrader !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie, maar niet zo geschikt voor de koude tijd van het jaar

Zijn eerder hier geweest in het voorjaar en de zomer, altijd goede ervaringen gehad. Nu was het helaas te koud op de kamer, ondanks extra straalkachel. De verwarming voelde hooguit lauwwarm aan, onvoldoende om de kamer goed te verwarmen. De vloer was ook nog eens ijskoud. We zijn dan ook eerder vertrokken dan gepland. Verder zijn we van mening dat de prijs voor 4 uren te hoog is, zeker vergeleken met die van 8 uren. 70 of 75 euro zou beter zijn, ook als je kijkt naar wat andere locaties vragen. Ook de mogelijkheid om 3 uren te boeken tegen een redelijke prijs zou een welkome aanvulling zijn. Wat betreft locatie, privacy en hygiene is het altijd top daar, maar dus meer in de warmere seizoenen. Maar we hebben ons desondanks toch goed geamuseerd in bed! We komen zeker terug, maar pas in het voorjaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een mooi en comfortabel plekje

Leuke loft, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Netjes en schoon. Vriendelijke en snel geholpen naar de loft. Gemakkelijk parkeren.

Top locatie

Spa040 Eindhoven. Schoon, mooi en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een fantastische plek voor een geweldig avontuur ;-)

Een fantastische plek voor een geweldig avontuur ;-)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Eeen mooie locatie, een heerlijk appartement voor wie er even uit wil in een rustige omgeving

Geert, de host van de 2 appartementen 4a en B, heeft het goed verzorgt. Twee prachtige en complete appartementjes in een rustige omgeving. Mooie terrassen achter het appartement waar je in de ochtend heerlijk je ontbijtje kunt nuttigen, het krantje kunt lezen of genieten van bakje koffie, thee of wat dan ook.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk rustig en discreet plekje

Na de boeking en de bevestiging krijg je een code van het sleutelkastje bij de deur. Vervolgens kun je alleen naar binnen en naar boven gaan. Daar staat een ruime slaapkamer en badkamer tot je beschikking met koffie en thee faciliteiten. Leuk uitzicht over de weilanden. Gelegen in een klein rustig dorpje, alsof je 100 jaar terug gaat in de tijd. Heerlijk plekje om af ongestoord te genieten met je vriendin/partner of minnaar(es).

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt wat een super leuke rendevouz plek is dit zeg. Een oude hooiberg voorzien van alle gemakken. Heerlijke tijd gehad.

perfect..

mooie kamer, heerlijk bad, discreet, snelle checkin.. precies zoals gewenst..

ontspannend

heerlijk warm bij binnenkomst. leuk huisje

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon, enorm ruim en zeer veel privacy!

Vriendelijke ontvangst en heerlijke ruimte. Veel privacy en rust. Echt een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige kamers met veel mogelijkheden

Ontzettend genoten . Een echte speelkamer

Geweldige ruimte

Het is een prachtige ruimte. Het is wel behoorlijk warm op de bank. Komt omdat hij recht tegenover de saunakachel staat. Maar is ook enige puntje. Vriendelijke ontvangst en uitleg.

Fantastische lokatie

Het zag er netjes en verzorgd uit. Helemaal top !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ervaring in mooie kamer

Fijne uitleg, ruime, nette en goed verzorgde kamer. Heerlijk bubbelbad en sauna, compleet met stoom douche. We hebben norm genoten van onze overnachting tegen een prima prijs !

• Prijs-kwaliteit verhouding

goed en voor herhaling vatbaar

Het was beetje moeilijk vinden echter eenmaal binnen is het erg mooi en netjes ingericht. Bij aankomst was de woning best koud, verwarming had wel van te voren aan gemogen, echter voor de rest super goede ervaring en we hebben lekker genoten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles netjes geregeld leuke ontvangst en zekker voor herhaling

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een fijne atmosfeer, een goede badkamer, een goed bed. Vriendelijke ontvangst. Goed verzorgd. Maar er hing een muffe geur in de kamer. Dat was het enige nadeel. Samen met het feit dat het toilet onafgesloten in de badkamer is. Dat is niet zo fijn.

Super heerlijke avond gehad

Super aardige gastvrouw , alles tip top in orde

Zeer fijn

Aangenaam verblijf

Aanrader

Relaxed en verzorgd

Fijne ruimte. Alles was netjes en verzorgd. Kunt echt even ongestoord relaxen samen. Eten en drinken was ook prima. Kortom aanrader!

Mooie en schone kamer

Het ontvangst was vriendelijk en de kamer mooi en schoon.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn