Was geweldig!

Geweldige service! Echt een aanrader! Wij waren door een auto ongeluk wat later. Toch optimaal kunnen genieten van deze mooie ruimte. En dankbaar voor de fijne en eerlijke service die wij hebben mogen ontvangen!

Goed te doen

Het zijn thema kamers en wij vinden het leuk om te ontdekken. 3x een in onze beleving andere kamer geboekt. Toch iedere keer dezelfde kamer met het zelfde thema in in koude staat ontvangen. Jammer. Verder niets mis mee maar ook geen Wow ervaring.

Goed hotel

Niet te duur

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was prima geregeld, schoon en een aanrader . Genoten !!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een prettige ruimte met voldoende comfort

Voldoende aandacht voor warmte en service. Het sanitair is niet aanwezig op de kamer.

Weer super tevreden

Was echt weer super geregeld! Mooie kamer en superschoon! Binnenkort een nachtje all in boeken via SR!!

Top lokatie!

Mooie, ruime lokatie en lekker schoon en fris.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfect, mooie plek! Midden in het centrum

Mooi appartement! Wij hebben goed gebruik kunnen maken van de locatie! Perfect, anoniem kunnen inchecken wat ook perfect!

Slecht hygiëne

Ik ben al meerdere keren naar deze locatie geweest, maar de laatste keer was echt slecht. Het toilet was niet schoongemaakt (en dat was zeer duidelijk te zien!). Ook ontbrak er toilet papier en het servies was zeer karig, helemaal geen borden. Verder lag er veel stof en spinnenrag overal.

Goede ligging

Mooie ruime kamer.. goede douche. De discretie mocht van mij wel wat beter . En er was geen dekbed op het bed alleen een klein fleece dekentje. Koffie en thee op de jamer was wel fijner geweest Verder een goede tijd gehad.

Prima kamer.

Echt super genoten!

Mijn partner en ik hebben heerlijk genoten samen. Even heerlijk ontspannen! Alles werkte en was schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische landelijke omgeving met veel privacy

Hartelijk welkom en mooi ingericht en compleet huisje

De ideale privacy

Kamer erg sfeervol , fijne en goede uitstraling wat merkbaar is bij het betreden van de kamer Jammer van het bed wat zonodig mee synchroniseert met de madams van de liefde , Voor de stille genieters zal dit zich niet openbaren :)

Heerlijk weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

mooie schone en ruime ruimte

heerlijke prive ruimte

Een prachtige plek

Discreet,schoon en een pand liefdevol gerestaureert

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie plek mooie kamer vriendelijk.ontvagst

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijke plek met volop privacy om écht tot rust te komen

We werden enorm vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht. De dame heeft ons alles laten zien en uitgelegd hoe alles werkt. Wij hadden Loft 3 en deze kamer ziet er echt prachtig uit. In de avond deden we de led-verlichting aan, die maakte de sfeer helemaal af. De rust en privacy waren top! Zo hebben we heerlijk genoten van alle faciliteiten van de kamer en waren er zo enthousiast over dat we direct opnieuw geboekt hebben! We komen zeker vaker terug.

Het was er heerlijk

Ik zou het zeker aanraden we hebben genoten. Mijn vrouw vond het geweldig en de volgende keer nemen we thema Bali.

Discreet en schoon

Makkelijk te vinden, sleutel procedure makkelijk. Kamer is ruim, schoon en fris.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een fantastische ervaring. Faciliteiten waren super.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super nette aan overal aangedacht schone sfeervolle locatie en dus voor herhaling vatbaar.

Mooie lokatie netjes schoon sfeervol.

Fijn!

Heel hartelijk en gastvrij ontvangen. Mooie kamer en mooie lokatie. Wel konden we de mensen beneden horen, dus misschien zij ons ook wel. Na afloop kon je gewoon de sleutel ergens neerleggen en weggaan.

Disappointed

When I came in the hotel my booking was not found and I was waiting 20 minutes for one other room ,your site is doing double booking

Atoomweg 12

1627LE Hoorn