Netjes en verzorgd, genoeg privacy

Heerlijk onbezorgd kunnen genieten.

Super ervaring

Alles was goed geregeld. Netjes, goede uitleg gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Sfeervol,erg schoon, geweldige kamer!!

Super gave kamer met alle luxe,infrarood ,stoomcabine ,sauna, jaccuzi echte aanrader

Fantastisch!!

Wat een heerlijke plek. Wat hebben wij genoten. De volgende keer blijven we een nacht slapen.

Prima verblijf

ter plekke aangekomen was alles behoorlijk donker waardoor we niet goed wisten waar we naartoe moesten. toen we receptie gevonden hadden was er alles donker dus zelf op onderzoek uit waar we iemand konden vinden. in de lege bar aangekomen kwam de host pas binnen en gaf een warrige indruk. maar uiteindelijk alles goed gekomen. de kamer was al lekker voorverwarmd, boven aangekomen was het eigenlijk TE warm om ook nog eens een flinke inspanning te moeten leveren :) Bij vertrek niemand meer gezien. Hoe discreet wil je het hebben :)

Mooie kamer, zeer prive

Zoals op de foto's, netjes, schoon en sfeervol.

Gewoon zoals het hoort. Betaalbaar

Receptie kan discreter, maar voor de rest prima

Prima locatie

Zeer discreet. Ontzettend vriendelijk ontvangen. De kamer was niet groot maar wel heel schoon. Goede ervaring.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijk ontvangst, gezellig huisje en met veel privacy.

Vriendelijk ontvangen door Marisca met een appeltaart en 2 flesjes wijn. Mooie badkamer, verder alles in de puntjes verzorg en gezellig aangekleed. Ik voelde me direct thuis. Een volgende boeking zal er zeker komen.

Super gaaf!

Heel netjes en discreet

Fantastisch, sfeervol, veel privacy

Fijne ontvangst door de gastvrouw. De locatie ligt afgelegen waardoor privacy gewaarborgd is. Mooie ruimte met geweldige welness faciliteiten. Fijn groot bed in lekker warme, sfeervolle slaapkamer. Alles tot in de puntjes verzorgd. Klasse!!

Prima locatie

Heerlijke ruimte met sauna

• Prijs-kwaliteit verhouding

Redelijk voor verblijf goede hygiëne

Ik zou graag nog een keer willen verblijven

Sfeervol en discreet!

Erg leuke, ruime en sfeervolle locatie om lekker van elkaar te genieten. Discrete locatie en gastvrij ontvangst! We komen zeker nog eens!

Leuke locatie

Hele fijne locatie, netjes, schoon en heel gezellig.

Super miste alleen glazen

Prima miste alleen wijn glazen xx

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie anonieme omgeving Netjes en schoon en vriendelijke beheerders Jammer dat je extra moet betalen voor de faciliteiten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Superleuke locatie en heerlijk ontspannen.

Super genoten van alle faciliteiten: alleen een extra handdoek was wel heel fijn geweest. Maar voor de rest helemaal dik in orde.

Discreet

Mooie kamer, netjes en schoon. Aardige gastvrouw.

Tip

Goeie locatie vriendelijke vrouw

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is echt een aanrader. Super luxe met alles wat je nodig heb.

Heerlijk

Ontzettend genoten van deze ruimte, echt een aanrader voor als je wil genieten van een lekkere sauna en een heerlijk bubbelbad

Fijne prive spa.

Zeer goed ontvangen, zelf voor arrivering. Ook duidelijke uitleg van faciliteiten. Lekkere temperatuur, rustige achtergrondmuziek. Muziek kon je ook nog veranderen. Minibar. Goed schoon Gratis parkeerplek.

Bijzonder

Het is een mooi hotel,en mooie kamers Knus en romantische,geen verantwoording woording bij binnekomst Zoals ik had geboekt zo was het ook geregeld op m’n hotel kamer N dikke 10

• Prijs-kwaliteit verhouding

discreet snel en heel erg sfeervol

Het reserveren van de kamer verliep snel en discreet, Parkeren gratis en onopvallend direct voor de deur van de kamer waar wij anoniem konden inchecken. Eenmaal binnen werden wij verrast door de warme en aangename sfeer in de kamer sfeervol verlicht en alles netjes en schoon fijne sauna en heerlijke douche en bed anoniem uitgechecked komen snel weer terug

Atoomweg 12

1627LE Hoorn