Heeerlijk!

Heerlijk ontspannen verblijf!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfect kamer en zeer discreet

Mooie, gezellige en vooral ruime kamer (eigenlijk hele verdieping) met eigen toegang. Alles netjes en prima contact met verhuurster. Adres om nog eens terug te komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi appartementje voor deze gelegenheden. Wel wat gehorig. Inchecken met een sleutelkastje is prettig. Omgeving is niet helemaal privé naast een terras en een kapper.

Spannend en discreet

Heerlijke tijd gehad, zonder te worden gestrooid. Toegang bij aankomst was wat lastig doordat oprit vrij smal is.

Perfect place

Value for money and great place!

Genieten

Echt een secret room. Hebben een heerlijk verblijf gehad en echt van elkaar kunnen genieten.

Zeer gezellige kamer

Deze kamer met jacuzzi en sauna is echt supermooi ingericht. De faciliteiten en de communicatie zijn top. Zeer hygienisch. Zeker een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig appartement... ook bij minder secret momenten

Geert de host heeft 2 mooie appartementen voorzien van alle faciliteiten. Schoon, van alle gemakken en comfort voorzien, voor een plezierig verblijf. Zowel 4a (iets ruimer met verdieping) als 4b (gelijkvloers) Om in alle privacy een fijne tijd te hebben

Gewoon geweldig

Heerlijk genoten,. Kamer lekker warm, kaarsjes aan. Een heerlijk bed, kopje koffie of thee

Relaxte plek

Mooie plek en locatie. Vriendelijk ontvangst.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie en fijne locatie

Fijne locatie met heerlijke sauna en jacuzzi

Wat een luxe!

Hele fijne ervaring.. je waant je in complete rust en luxe. Goed contact en goede uitleg zowel vooraf als tijdens. Wij kozen voor self check in, dus zagen niemand, maar alles was duidelijk uitgelegd. We hebben enorm genoten en raden dit zeker aan. Er is veel aandacht besteed de inrichting, het aanbrengen van sfeer dmv licht en geluid en alles is met zorg afgewerkt!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Discreet echt een aanrader!

Uitmuntend en zalig

Wat een heerlijk plekje, schoon, mooie inrichting, gezellig, prettig. Pfoe.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek, alleen weinig privacy bij parkeerplaats. Kamer was geweldig, prima uitzicht en alle rust

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed ontvangen, lekker rustig en sfeervol

We werden goed ontvangen en mondeling rondgeleid. Het huisje / appartement was gezellig aangekleed. Alles was aanwezig, schoon en oogde sfeervol en knusheid uit.

Heerlijk

Heerlijk relaxt en ontspannen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke locatie, oud pand, maar dat geeft een bepaalde sfeer, kamer was niet echt warm.

Netjes en discreet ontvangen, maar aanvankelijk de verkeerde kamer toegewezen gekregen op de begane grond. Daarna naar boven naar een kamer met een fraaiere badkamer. Dekens op het bed ontbraken, Senseo deed het niet en de kamer is gehorig, ik hoorde een baby huilen. Verder niets mis mee, maar mijn date kwam, niet opdagen, dus na ruim een half uur vertrokken. Was wel een duur kopje thee op deze manier.

Gezellig plekje

Prima plekje, privacy, prima bad Sauna aan de koude kant

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk plekje om je even terug te trekken

Prima optie om je hier even terug te trekken samen. Gastheer zeer vriendelijk en goed contact. We komen zeker een keer weer! Enige minpuntje.. Geen douche zoals eerder genoemd.. Maar dat mag de pret niet drukken. Daar is de prijs ook naar en dan heb je hier een prima room voor!

Fijne plek

Zeer discreet en nette kamer. Schoon en netjes niets meer en niets minder. Wij waren er blij mee. Bedankt en tot de volgende :-)

Mooi huisje

Goed verzorgd en schoon huisje

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer incl alle gemakken!

Het was een hele mooie kamer met een heerlijk bed! Prettige ontvangst met discrete afhandeling! Lekker ruime douche! Zeker voor herhaling vatbaar!

hoezo anoniem?

Alles prima en volgens verwachting, maar 5 minuten vantevoren via whatsapp om ID vragen… Waar is de anonimiteit gebleven? Best een domper en zal een andere locatie nu voorkeur geven. Daarom beveel ik anderen niet meer aan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek om vaker te komen, vriendelijk ontvangst, discreet en een zeer fijne ruimte!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn