Prima (zoals altijd)

Mooie locatie en veel privacy. Toptijd daar verbleven

Ik kom terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk, maar voor verbetering vatbaar

De ingang is zichtbaar vanaf een doorgaande weg. Dit is niet heel discreet. We hadden de Arabische kamer geboekt, maar daar was een verstopping, dus we kregen de Deluxe kamer. Ook prima, maar een minder mooi bad en een kleinere douche. Fijne duidelijke uitleg gekregen over de werking van alles. Bad was al gevuld, maar erg warm. Ook al olie erin, maar niet bekend welke (dit is niet handig bij eventuele allergie voor bepaalde stoffen in de olie). Finse sauna stond ook al aan, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Muziek stond al aan op de tv tegenover het bad en die vonden we prima, dus niet geprobeerd om eigen muziek op te zetten. Kraantje in de wc en regendouche set zit los. De handdouche kan niet los. Ondanks deze kleine gebreken en verbeterpunten toch een fijne 2,5 uur gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie knusse schone ruimte

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ongestoord op een fijne plek kunnen genieten.

Meerdere keren hier geweest. Keurige schone grote ruimte met een aparte keuken met alles erop en eraan. En nog steeds voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie en gezellige locatie

Schone en sfeervolle locatie waar je heerlijk even kunt relaxen.

Alles top

Heel verzorgd schoon en compleet. Je komt helemaal tot rust hier met duidelijke uitleg over de verschillende faciliteiten

Klein maar fijn

Kleine kamer maar van alle gemakken voorzien.

Perfect verblijf

Was een mooie ruimte netjes schoon en perfect voor elkaar

Echt heel fijn

Letterlijk en figuurlijk een warm welkom. We werden hartelijk ontvangen en naar de kamer begeleid. Daar stond de kachel al voor ons aan. Fijne privékamer met een groot bed en eigen douchecabine met regendouche. Een echte aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldige locatie met alles erop en eraan

Wat een mooie locatie , we hebben een superavond gehad met wirlpool en sauna , ik Had met tapas erbij besteld en dat was ook geweldig leuk geserveerd en ruim voldoende voor twee personen

Prima voor herhaling vatbaar

Was prima

De sfeer / het licht/ muziek / de temperatuur

Leuke nette locatie

Leuke en nette locatie, van alles voorzien en goed verzorgd.

Weer fantastisch

Wederom een heerlijke avond gehad.

Mooi schoon appartement

Mooi appartement, ruikt en oogt erg fris.

Best ok

Onduidelijk bericht over hoe ik de sleutel kon vinden. Andere kamer dan beloofd. Prima bed en inrichting. Erg gehorig

Top, altijd goed

Al een paar keer hier geweest. Netjes en mooie locatie. Wij komen hier graag.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was een leuke en fijne ervaring

Heerlijke vice spa

Al meerdere keren geweest super fijne kamer! We hebben weer genoten samen XXX

Jean

Fantastische locatie, meer dan keurig verzorgd. Goed schoon, hygiënisch. Aardige gastheer met ontvangst. Tot de volgende keer

Mooie locatie super discreet

Nu al meerdere malen hier geweest Ekje keer weer prima plekje Lekker anoniem en discreet Alles keurig schoon en fris Zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een privé-oase van luxe en allure

Zo avontuurlijk waren mijn partner in crime en ik continue op zoek naar nieuwe en opwindende ervaringen. Bij het ontdekken van de geheime kamer met een scala aan luxe voorzieningen, konden we onze opwinding nauwelijks bedwingen. Na een onvergetelijke ervaring, voelen we ons geroepen om onze gedachten te delen over deze perfecte plek voor een stiekeme afspraak. Vanaf het moment dat we aankwamen, door de tunnel liepen een aankwamen op de geheime plek, werden we overweldigd door de elegantie en het smaakvolle ontwerp van de secret room. Het zwembad en de sauna waren schoon en ademden een gevoel van rust en ontspanning uit. Het bubbelbad, bood ons een verleidelijke sfeer waar we hebben doorgebracht in volmaakt geluk. Alles in de kamer was tot in de puntjes geregeld en onderhouden. Het interieur was stijlvol en oogstrelend, en er was duidelijk aandacht besteed aan elk detail. Het personeel was zeer professioneel en attent, ervoor zorgend dat we alles hadden wat we nodig hadden zonder ons te storen in onze privacy. We voelden ons volledig verzorgd en konden oprecht genieten van onze tijd samen. Wat echt opviel was de geïsoleerde ligging van de secret room, weg van de nieuwsgierige ogen van de wereld. Deze afspraak bood ons de perfecte gelegenheid om ons volledig te laten gaan in onze stiekeme romantiek, zonder angst voor ontdekking. De ongestoorde rust maakte ons verblijf des te meer de moeite waard. De prijs-kwaliteitverhouding was meer dan redelijk, gezien de weelde van de voorzieningen en de privacy die we kregen. Hoewel het niet de meest betaalbare optie is, is het de investering meer dan waard voor degenen die op zoek zijn naar een onvergelijkbare ervaring en de perfecte setting voor een stiekeme afspraak. Al met al was onze tijd in de secret room erg fijnn, en zeker voor herhaling vatbaar!

Netjes

Schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rustige plek om even heerlijk tot rust te komen.

Kamer heeft alle faciliteiten die je nodig hebt. Zoals koffie, thee en wat lekkers om te eten. Helaas was de shampoo op, verder een mooie gelegenheid.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn