Alles was prima verzorgd

Perfecte mooie locatie

Zeer net en schoon, van alle gemakken voorzien, gastvrij, en luxe. Voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke plek, fijne ontvangst en uitleg!

Heerlijke privé suite met veel leuke dingen om te doen.

Superrr

Super leuk zeker aan te raden

geweldig en goed verzorgd

Het verblijf was boven verwachting. Heerlijk relax moment gehad in een super omgeving. Ik heb de tweede afspraak ook al geboekt

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten in deze spa.

We werden vriendelijk ontvangen en met heerlijk harde muziek aan! Het voelde er huiselijk en ontspannen aan en de lunch stond meteen voor ons klaar! Alles werd duidelijk uitgelegd en de 3 uur die we geboekt hadden vlogen voorbij. Genoten. Zou hier zeker terug komen!

Het was echt SUPER

Een super locatie waar we heerlijk van elkaar hebben kunnen genieten. Schoon, zeer discrete locatie, goede ontvangst. Heerlijk bad, douche en bed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed ervaren

Heerlijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima bed in een ietwat te volle studio

De studio is apart van het huis en biedt daardoor privacy. Het bed was prima, alleen de topper was te zacht en je zakte daardoor ietwat tussen de bedden. Er staan teveel stoelen in de ruimte, waardoor het wat krap was. Verder fijne ontvangst met een zeepje en chocolaatje. Helaas was de koffie bijna op.... Met toevoeging van een de espresso uit de zakjes was er nèt genoeg.

Geen goeie ervaring

Het bad was vies! En erg koud, heb hem op 40 graden gezet maar hij bleef koud. Er zaten handafdrukken op de sauna ramen, en de kamer was ook erg koud. De chloor lucht sloeg ook op onze ogen. Al met al niet tevreden, uiteindelijk met de eigenaar gebeld. Maar die was 1 niet netjes op het eind “omdat ik dreigde met een slechte recensie” maar dit is mijn eerlijke mening, en wou dan maar 20 procent korting geven op een volgend bezoek, maar je snapt wel dat ik na dit niet nog een keer terug kom op zo’n manier. Dus nee niet aan te raden.

Heerlijk genoten

Vriendelijke ontvangst. Mooi rustig plekje, van alles voorzien. Heerlijk genoten .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ruim schoon en gezellig!

Beste van Nederland waanzinnig

Bijzonder netjes en mooi. Fijn ontvangst en heerlijk kunnen genieten. Hele vette aanrader

Matig

Ik miste heel erg de romantische sfeer waar jullie wel mee adverteren op de kamer. Tevens hadden we uitgebreid lunch bij ons maar we konden helaas nergens een goed mes vinden . Van alle bestek was het voor ons net niet. We wilden na de tijd douchen maar helaas geen douchegel om ons even te kunnen opfrissen. Na de tijd wilde we alles netjes afwassen om alles netjes achter te laten ook nu geen thee doek of keukenrol aanwezig. Kortom een leuk locatie maar niet wat we ervan verwacht hadden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische locatie voor heerlijke ontspanning

Echt een fantastische locatie! Ontvangst door vriendelijke gastvrouw en duidelijke uitleg over het gebruik van de wellness faciliteiten. Locatie is super mooi ingericht en voorzien van alles om een heerlijke tijd te kunnen doorbrengen. Er is ook een mooi romantisch hemelbed. Hygiëne is top. Wij hebben enorm genoten en komen zeker vaak terug.

Leuke, nette chalet

Leuke lokatie, leuk ingericht chalet, netjes, fijn bed, prima parkeren, kortom: we komen nog ‘ns terug! :-)

Goed bevallen

Na een eerdere recensie dat je de openbare weg over zou moeten lopen was ik wat sceptisch vooraf maar dat bleek achteraf nergens voor nodig. Super vriendelijke gastvrouw en fijne uitleg. De jacuzzi en sauna stonden al lekker warm aan in de wellnesstuin. Zeepjes en handdoeken waren er genoeg en alles was goed schoon. Voor de kamer moet je een klein hoekje om en dan ben je er al, totaal geen last van gehad omdat het in een erg rustige omgeving ligt, dus genoeg privacy. De sauna kun je zelf warmer draaien. Dit hadden wij niet goed gedaan maar als je er even op let moet dat goed komen. In 1 woord top!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was keurig en mooie omgeving

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima verblijf voor die prijs

Helaas is alles niet zo discreet. Ik werd bv ineens geappt oo m'n privé nummer, erg vervelend. Na hier iets oberte hebben geappt ging de rest van de communicatie per mail. Verblijf is wat betreft prijs kwaliteit prima. Sommige punten vergt enig onderhoudt maar verder prima in orde

Prima discrete locatie

Goede locatie

Op en top!!

Geweldig huisje, met airco in de slaapkamer. Prachtige badkamer en een grote tuin waar niemand je ziet. Mariska is ook nog eens een op en top gastvrouw!

Gastvrije, Schone, nette, luxe omgeving

Uiterst vriendelijke gastvrouw, alles is schoon en ziet er netjes uit. Er is een duidelijke prijslijst aanwezig voor de extra's als je die wil gebruiken. Alles was gebruiksklaar, sfeervolle en rustige omgeving. Kom hier zeker terug!

Top locatie!

Heel vriendelijke gastvrouw! Alles was heel erg goed verzorgd, er stond zelfs gebak en een flesje wijn klaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig we hebben genoten ! en komen zeker trug

We werden zeer goed behandelt. Jef nam de tijd om ons alles goed uit te leggen. Het ziet er prachtig uit binnen en buiten. ze hebben werkelijk aan alles gedacht. het was er ook super schoon en aan veiligheid hebben ze ook gedacht. Wij hebben overnacht en dat is zeker een aanrader het bed lag heerlijk !!! We kwamen daar om een verjaardag te vieren en we komen zeker terug voor dat de volgende gevierd wordt . misschien wel met vele andere die we deze ervaring willen geven. Je krijgt geen spijt dat weten wij 1000% zeker

Super leuk!

Makkelijke om te vinden en fijne parkeren. Kamer is netjes en schoon. De mevrouw is super attent en discreet. Super leuk ervaring.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn