Schoon, netjes en discreet. Aardige gastheer. Prima ruimte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

tot in de puntjes verzorgd.

een hartelijk ontvangst, een mooie verzorgde en schone ruimte, fantastische voorzieningen en top verzorging/catering. alles was echt top! wij hebben genoten en komen zeker terug!

bijzonder genoten

Zeer discreet, en op een mooie locatie, gratis parkeren voor de deur. en over de wellness binnen gesproken daar ben ik nog steeds van aan het na genieten wat een rust gevende locatie en zeer mooi aangekleed. het voelt even alsof je van de wereld bent op deze locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een héérlijke avond gehad.

Samen met mijn vrouw genoten van de geweldige faciliteiten. Alles was tot in de puntjes geregeld. Alleen jammer dat we niet de ruimte hadden gekregen die we wel geboekt hadden (Zen ruimte). De jongeman achter de balie had een fout gemaakt. Uiteindelijk de genuttigde drankjes voor rekening van het huis gekregen. Echte aanrader.

Heerlijke locatie!

Een uiterst fijne locatie in een rustige omgeving, genoeg parkeergelegenheid, prettig ontvangst door de gastheer, fijne uitleg over alle mogelijkheden, zeer schoon en mooi ingericht! Je voelt je meteen op je gemak! Een mooie sauna en heerlijk bubbelbad. Kortom een 10!

• Prijs-kwaliteit verhouding

De ervaring was geweldig, op alle details was met veel zorg gelet.

De ervaring was geweldig, op alle details was met veel zorg gelet

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima verzorgd, discreet verblijf!

Vriendelijke ontvangst! Hapjes waren meer dan voldoende, bad stond vol, sauna was op temperatuur! Top verblijf voor een goeie prijs!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige service en ontvangst.

Zeer vriendelijk ontvangen. Met een heerlijk stuk appeltaart en 2 flesjes wijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettige ontvangst en goede ruimtes, boven en beneden. Alles goed verzorgt en op verzoek uitleg van bubblebad en sauna gekregen.

Heerlijk

Mooie schone wellness. Alles fijn uitgelegd. Heerlijk om een puur uur te vertoeven.

Heerlijk en geweldige spa

Het is een prachtige en heerlijke prive Spa met een geweldige lieve gastvrouw! Het zo spot goedkoop het is zeer zeker waard om een bezoekje te nemen aan deze Spa!!! Wij komen zeker terug voor meerdere bezoeken!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Precies zoals beloofd op de site

Mis alleen een bad, verder perfect

Heerlijk

Heerlijk, wij komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super locatie, mooie en sfeervolle kamer en niet onbelangrijk de gastvrijheid.

Netjes, mooie plek

Heel vriendelijke gastheer, mooie kamer. Netjes verzorgd!

Niet wat ik verwachte

De bubbelbad was klein voor twee personnen. Veel en oude meubels. Geen douche. En met de douchekop van de bubbelbad moest van de eigenaar niet opstaan douchen. De eigenaar moet zijn kamer beter opnieuw inricten met een echte douche en misschien een sauna. De plafonds was geschimeld. De fotos op de website zijn aantrekkelijk maar in echt is wat anders. Verdient niet 69 euro. Jammer Groetjes.

Gezellig en Goed verzorgd

Bij aan komst netjes ontvangen en goede uitleg gehad . De ruimte was schoon en deeg aan alle verwachtingen. . Kortom deed aan alle verwachtingen, wij komen hier zeker nog een keer ! Zeker een aanrader !!,

Gastvrij en discreet genieten

Gastvrije ontvangst, alles keurig verzorgd, goede uitleg, rustige omgeving en super schoon en netjes!

Gezellig en mooie kamer

Erg tevreden vooral de gastvrijheid, Kom zeker nog eens terug

Heerlijke middag

Weer genoten van deze heerlijke plaats

Niet helemaal ons ding

We hebben ons wel vermaakt in de kamer, maar een beetje jammer dat er alleen eenpersoons dekbedden waren. Ook de kraan in de douche was waardeloos. We moesten óf lauw douchen of veel te heet. De temperatuur was bijna niet goed te krijgen.

Uitstekend!

.Meteen het adres gekregen en gebeld voor tips omtrent parkeren. Kon gewoon om de hoek. Relaxed ontvangst en gezellige schone kamer en badkamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Groot, schoon, prive, alles aanwezig, aardige mensen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie, romantische goed uitziende spa.

We hebben een Top ervaring gehad bij Bed & Breakfast de Gagel! Vriendelijke eigenaar met TOP service alles naar toebehoren en de hygiëne is UITSTEKEND! Ook de privacy is gewaarborgd! Ben erg tevreden met deze Spa mij zul je er vaker zien! Bedankt voor alles!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was top zeker voor herhaling vatbaar

Atoomweg 12

1627LE Hoorn