Genoten

Vriendelijk ontvangen, goede uitleg en rondleiding, schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

wat een hëerlijk plekje om even te kunnen "zijn"...

alles wat je nodig hebt voor een fijne relaxte dag; verhuurder is snel en attent; ik kom graag nog eens terug!

Prima kamer.

Super mooi en schoon

Super mooi van binnen Alles was top geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer correct ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw die alles super had geregeld . Ruimte was brandschoon en mooie tijd gehad.

Fantastische locatie

Eigenaresse was zeer vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen. Kamer was tip top in orde. Heel schoon. Prima bed. Kortom een fijne ervaring en zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne ontvangst en het kacheltje al aan

Héérlijk relaxed, schoon en privé. Helaas geen douche wat het helemaal optimaal zou maken.

Erg leuk!

Prima plek. Aardige gastheer!

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben genoten! . Dit was echt super! Gratis parkeren voor de deur Eigenaren is heel gastvrij! Alles werd goed uitgelegd! Geen klachten gehad,

Heerlijke rustige lokatie

Fijne middag gehad in een mooie goed verzorgde loft. Goede sfeer, netjes afgewerkt en goed verzorgd.

Zeer goed!

Inmiddels 2x geboekt, fijne wellness. Zeer schoon en aardige gastvrouw. De locatie is voor de 1e keer wat lastig te vinden, beganegrond, maar onder een bedrijfspand dus zorg dat je iets eerder bent. Sauna, zwembad en whirlpool op goede temp.

wij waren tevreden

Het was een leuke kamer met rustige omgeving

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn samen zijn in privésfeer

Prachtige schone, nette kamer en van alle gemakken voorzien. Er even samen tussenuit op deze locatie is een aanrader. Vriendelijke, spontane gastvrouw die zorgt dat je als gast niets te kort komt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima. Maar nix bijzonders. Wel oké.

Prima ontvangst. Schoon en lekker hapjes. Romantisch niet deze kamer. Ook geen handdoeken aanwezig. kon ik gelijk een fles bestellen was leuk.

Ruimte voor verbetering

Positief: jaccuzi en hottub en heel veel handdoeken beschikbaar. Negatief: sauna werd niet warmer dan 70 graden, douches veranderde in voetenbad, de 'luxe' tapas waren 50% duurder dan bij andere verhuurders en leken uren van te voren gemaakt te zijn. Om de kamer te bereiken moet je in je badjas langs de openbare weg lopen. Trap in zwembad niet gezekerd en je komt dan ineens ruim boven de schutting uit. Niet handig bij openbare weg.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen, en echt genoten van het weekend met overnachting. Je komt helemaal tot rust en als er wat is of je heb iets nodig staat de gastheer/vrouw klaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is echt een geweldige locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel netjes, verzorgd, gezellig aangekleed. Alle faciliteiten zijn voorzien. Enig klein minpuntje: raam staat op kip, maar door raster ervoor kan je deze zelf niet toedoen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn maar nog verbetering mogelijk

Bij aankomst moesten we wachten want de poets was nog niet klaar… Hier kregen we een drankje gratis ter compensatie Daarna kregen we te zien en horen dat de koude douche met ton stuk was, hier helemaal geen compensatie. Op het zetelbed was geen laken voorzien en gemaakt van een kille stof. Er was geen handdoek voorzien op het toilet/wastafel De rozen waren verwelkt Ook de poetsvrouw heeft nog een aantal uren in de gang of nevenliggende kamers aan het poetsen /rommelen/sloffen en zingen geweest wat toch wel een storend effect was. Het volume van de de tv kon niet bediend worden met de afstandsbediening. De jacuzzi en de sauna waren heerlijk warm en de sfeer was ook wel gezellig. Dus mits enige werk puntjes zeker voor herhaling vatbaar…

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer schoon en heel ruim.

Toen we aankwamen werden we opgewacht door de man van de beheerster...na het restant van het bedrag te hebben betaald wenste hij ons een prettig verblijf. We keken onze ogen uit...dit was gewoon een compleet huis. Alles was schoon...het bed lag heerlijk. Kortom alles was goed.

Leuke ruimte

Leuke ruimte goede spullen

Leuke ervaring

Aardige host alleen jammer dacht dat er een hottub buiten zat. Dat zou echt de kers op de taart zijn geweest.

Het bed was goed

Geen douche shampoo aan wezig. Een extra handdoek zou ook fijn geweest zijn. Geen koffieschep geen koffielepels 1 suikerklontje. Op gedroogde theezakjes van vorige bezoekers in een glas. Maar goed daar kwamen we ook niet voor. Bij de ontvangst was ik wel gelijk op mijn gemak een warme ontvangst.

Heel fijne lokatie!

Was weer een fijn terugkomen! Leuk zo'n lekkere attentie te vinden, vergeten het thermostaat terug te zetten, onze excuses, graag tot een volgende keer!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn