Heel fijne lokatie!

Was weer een fijn terugkomen! Leuk zo'n lekkere attentie te vinden, vergeten het thermostaat terug te zetten, onze excuses, graag tot een volgende keer!

Fijn ervaring

Zag er goed uit. Vrouw was klantvriendelijk, alleen de bubbelbad was echt te heet.

Heerlijke plek

Een prachtig plekje met prive tuin. Alles netjes en gezellig. Douchen in de badkuip is wat minder.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was heerlijk! We hebben echt genoten!

Het is zo lekker om dit om de zoveel tijd te met je geliefde. De locatie is wel een beetje gek, de onderste woning van een appartement. Onze eerdere ervaring met een prive sauna was een eengezinswoning. Ik miste alleen even buitenlucht/tuin. Er is een terras, maar dat is gewoon een gesloten ruimte. Verder was alles erg ruim en groot. Whirlpool/jetset was mijn favoriet echt super groot bijna zwembad idee. En stoomcabine geweldig lekker en groot. Nog een klein puntje van kritiek, temperatuur van sauna is max 50 graden, dat was echt te weinig. Geen zweet niets, sonde van de tijd.

Heerlijk verblijf

En zeer discreet en prettig verblijf. Prima kamer met heerlijke douch. Ideaal om even helemaal privé samen te zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gastvrij en vriendelijk ontvangst, prachtig sfeervol plekje met genoeg privacy, zeker een aanrader!

Heerlijk, echt genieten!

Mooie en nette kamer, echt heerlijk ontspannen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede locatie. Prachtige accommodatie met alles erop en eraan. Vriendelijk ontvangst. Absolute aanrader!

Fijne en nette ruimte

We werden hartelijk ontvangen op deze zeer discrete locatie. Erg vriendelijke gastvrouw die ons de keurige, schone en sspannende kamer lier zien. Volledige privacy en heerlijke hapjes uit het arrangement. Aanrader!

Oké.

Als niet - roker viel t meteen op dat er was gerookt in de kamer. Bed kraakte. Blijft gênant als kamer naast je ook bezet is. Matras kuilvorming in t midden. Kamer was niet bevestigd. Gaf veel gedoe om contact te maken en nog net op tijd te weten of t in orde was.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke mensen, mooie locatie. Enorm genoten.

Uitstekende locatie.

Goed bereikbaar..vriendelijke gastvrouw..mooie schone kamer..stijlvol. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Uitstekend en plezierig

Marian de gastvrouw verstaat haar vak Ontspannen ontvangst, open en vriendelijk Leuk huisje voor een fijn samenzijn

Super locatie

Alles is super, mooi schoon goede hygiëne veel privacy, echt top. Heerlijk grote jacuzzi, we komen hier zeker nog eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kleiner als op de foto's doet lijken

Kleiner als op de foto's. Geen prive ingang.en tuin uizicht op rommel.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooi, schoon, mooie tuin, luxe badkamer met grote inloop douche. Fijne discrete ontvangst.

Geweldige ervaring om ook

Heerlijk om even alleen te zijn en de host is,heel integer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kamer was heel mooi. Veel keuze op de menu kaart niet alleen fruit en bittergarnituur. Aardig personeel, heel vriendelijk.

Een echte secret room

Hartelijk ontvangst. Hele rustig gelegen mooie, nette en knusse kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn ontvangst en ontzettend mooie locatie/kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk en discreet. Keurige ruimte

Vriendelijke en discrete ontvangst. Kamer wel wat gedateerd, maar schoon en comfortabel. Plafondplaten wel aan vervanging toe.

geen discretie, geen privacy

deze review heeft betrekking op hotel-locatie (Days Inn) in centrum van Rotterdam. Je moet je legitimeren, wat nog gaat, maar ook jouw spelpartner moet zich legitimeren. Alles wordt opgeslagen in hun computer. Vervolgens schrijven ze jouw echte naam met grote letters op een kaartje. Bovendien krijg je later op je echte naam verschillende mailberichten van dit hotel. De reden dat ik secret rooms boek, is omdat ik privacy en discretie wil. Dus niet dit! Overigens boek ik vaker secret rooms locaties die wel discreet met gasten-gegevens omgaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een totaal ervaring met wellness en tantra in één

Een super mooi en rustig plekje van alle gemakken voorzien. De inleiding in de tantra was een mooi extraatje. Aanrader als je van rust en ruimte houdt.

Was super

Hele goeie ervaring