Oog voor detail!

Heerlijke ervaring gehad! Mooie ruimtelijke indeling, en alles was goed op elkaar afgestemd. Absoluut voor herhaling vatbaar! En aan te raden voor iedereen die echt exclusief wil genieten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

gister avond aangekomen, en werden direct meteen vriendelijk ontvangen! kregen van het huis heerlijk fruit met vers geperste jus de Orange, Heerlijk! Wat een luxe, heerlijk genoten van de jaccuzi en het zwembad, de douche is ook echt te lekker om eronder uit te komen, en over het bed maar te zwijgen.. Je zou bijna nog een dagje bijboeken zo lekker slaapt het. in een woord, SUPER !!! De gastheer - vrouw zijn super vriendelijk, gewoon echt een aanrader !!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een nette, intieme en prettige plek om te verblijven.

Mooie locatie met veel privacy. Prachtige kamer met goede faciliteiten.

Heerlijk ontspannen avond gehad

Een eenvoudige maar schone kamer! Heerlijk om even samen te relaxen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was voorzien. De kamer schoon en netjes. Leuke en aardige gastvrouw die vertelde hoe de apparatuur werkte e.d.

In één woord: Geweldig!

Wij hebben erg genoten! Wat een prachtig verblijf en een warm welkom kregen we! Alles zag er tot aan de puntjes goed verzorgd uit. Enig minpuntje: het zwembad was erg koud terwijl er op de website wordt geadverteerd dat het een verwarmd bad is. Maar voor de rest niks te klagen. Wij hebben genoten en raden dit Privé zwembad zéker aan!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gezellige privé sauna waarin we ons niet bekeken voelde

Het was een prettige privé sauna , waar we ons niet bekeken voelde, alleen een min pintje was dat de douche niet wegliep en je daar maar 10 minuten onder kon staan. Helaas was het ligt niet goed uitgelegd, ivm ze leuke kleuren inde kamer kwamen we later achter. En een hele aparte geur van de sauna water

Heerlijk verblijf

Mooie ruimte voor een gezellige rendez-vous met een leuke vriend of vriendin. Helaas niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken omdat we veel moeite hadden om het bed te verlaten. Prima geregeld, lekkere koffie uit de jura met verwarmde kopjes. Helemaal top dus.

Nette en discrete locatie

Vriendelijke ontvangst, zeer nette verzorgde locatie. Wij komen zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie en sfeervol ingericht. Super schoon en hygiënisch. Aardige gastvrouw. Heerlijk avondje Privé wellness gehad.

genoten

zeer tevreden het was zeer schoon gezellige sfeer een aanrader heerlijk ontspannen

heerlijk privat quality time

quality time in een mooie prive omgeving met warme huiselijke sfeer

Leuke ervaring

Leuke plek, zeer discreet. Aleeen wat heel jammer was dat er losse eenpersoons bedden staan ipv een tweepersoonsbed zoals beschreven. Gastvrouw heel aardig en netjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gastvrij ontvangen, zeer vriendelijke gastheer. Mooie ruime schone kamer met heerlijk ruikend beddengoed. Alles voor een paar uurtjes genieten is aanwezig. Mag gebruik maken van goed gevuld koelkastje op de kamer. Nadeel is dat je aan moet bellen en dat daarna het hek pas geopend wordt. Je staat toch even te wachten op een redelijk druk weg. Terwijl je daar eigenlijk niet gezien wil worden. Als je eenmaal binnen het hek bent is het parkeren wel heel discreet. Voor de rest echt hele fijne middag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima locatie

Alles is prima in orde

Zeer prettige locatie

Mooie locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

super mooi ingericht en erg schoon

we hebben een super dag gehad samen en alles was super goed verzorgd heerlijk ontbijt ! alles super schoon top hygiëne! we komen zeker terug en willen ook graag een keer overnachten . bedankt voor fijne verzorging

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige room ruim lux en schoon discrete eigenaar

Heerlijke kamer

Fijne kamer, goed bed, heerlijk bad. Echt een aanrader

Heerlijke secretroom!

samen hebben we een hele midddag doorgebracht in deze secretroom, echt een top lokatie! Ontvangst gastvrij en duidelijke uitleg, lokatie is zeer ruim echt een appartement van alle gemakken en privacy voorzien! We hebben heerlijk en uitgebreid van elkaar genoten! Voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie kamer. Voldoet volledig naar de verwachting

Niet geweldig

Alles buiten, op gras, zand. Niet prettig. Aangeboden slippers waardeloos.

Heerlijk

Erg vriendelijke mensen. Duidelijk alles uitgelegd en zijn flexibel, dat is super fijn. Van alle gemakken voorzien en fris.

Heerlijke en mooie ruimte

Heerlijke ontspannen ruimte van alle gemakken voorzien. Koelkastje met verschillende dranken, koffie en thee voorziening. Heerlijk bad, aparte douche. Alles schoon en netjes. Voor herhaling vatbaar. Ontvangst prima in orde.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Klein, knus maar geen goede prijs-kwaliteitverhouding

Vind de prijs te hoog voor de faciliteiten die er zijn; jacuzzi en Finse sauna. Verder wel schoon en luxe douche-artikelen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn