Klein, knus maar geen goede prijs-kwaliteitverhouding

Vind de prijs te hoog voor de faciliteiten die er zijn; jacuzzi en Finse sauna. Verder wel schoon en luxe douche-artikelen.

Mooie ruime kamer.

Mooie ruime kamer, je kan naar muziek luisteren.

top

heel netjes hygiënisch

Zeer net huisje…

Wij hebben hier heerlijk vertoeft, totaal geen klachten….

Prima bed, maar...

Het bed is prima. Al zou ik hem aan de achterkant van de ruimte hebben geplaatst. Het is er gehorig. Je hoort de buren goed boven en in het gedeelde halletje. Een beetje afleidend wel. Ik ben gewend bij andere kamers via secretrooms dat er koffie is. De mogelijkheid was er wel, maar er was geen koffie. Ze geven ook niet aan dat er koffie zou zijn, maar het was toch een beetje teleurstellend. De fauteuils waren prima. De douche ook, alleen mis ik daar dan weer de zeepjes...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Secret room zoals die hoort te zijn

Altijd perfect verzorgd. Ruim, schoon, goede voorzieningen, top privacy, gastvrij

Idyllisch, schoon, compleet genieten

Vriendelijke ontvangst, prachtige accommodatie, veel privacy. Geweldig verzorgd, schoon, goed gedaan! Zalig bubbelbad, sauna, overal is aan gedacht. We komen zeker terug, zorgeloos genieten voor geliefden die in een zalige cocon willen stappen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie schone kamer, fijn verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte en prima facilliteiten met goede service!

We kwamen hier aan en vorige bezoek was een kwartiertje uitgelopen. Geen probleem en we mochten daarom ook iets langer daar blijven chillen.

Prima naar wens

Voor de 2e maal een kamer hier gereserveerd, en wederom goed bevallen. Contact verloopt relaxt. Kamer ziet er keurig uit. Voor herhaling vatbaar :)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke kamer in een andere wereld

Of het nu dag of nacht is, in deze volledige duistere kamer ben je even helemaal op een andere planeet. Je fantasie kan er de vrije loop en je dompelt je helemaal onder in een droomwereld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Verrassend sfeervolle en zeer nette lokatie

We waren blij verrast bij het binnenkomen van deze leuk ingerichte lokatie. Niet wat je verwacht vanaf de buitenkant maar eenmaal binnen waan je je in een ruim appartement. Het rook heerlijk fris en alles was aanwezig. Wij hebben heerlijk genoten samen!

Lekker:)

Heerlijk ontspannen! Echt ff weg van dagelijks drukte. Lekker sauna en groot warm jacuzzi !!! mooi, rustig plekje!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Precies zoals je zou verwachten

Netjes, schoon, voldoende privacy, vriendelijk ontvangst. Zeker een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele goede en snelle afhandeling van je reservering, de e-mails zijn duidelijk en staan je snel te woord voor vragen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch ingerichte intieme kamer met alle mogelijkheden op een mooie locatie

Op een mooie locatie, makkelijk bereikbaar, hebben we 4 uur lang genoten van de faciliteiten die deze locatie biedt. Een zeer mooi en comfortabel Jacuzzi, een heerlijke sauna en een mooie inloopdouche. Alles goed verzorgd, schoon en netjes. handdoeken roken fris. Zeer vriendelijke en discrete ontvangst van de gastvrouw, duidelijke uitleg van de faciliteiten en de huisregels. Helemaal niets op aan te merken. kleine tip voor de gastvrouw; een keukenrol in de keuken en een wisser in de doucheruimte om de ruimte tijdens het verblijf netjes te kunnen houden. Wij kunnen deze ruimte een ieder die graag intiem wil relaxen en genieten van harte aanbevelen. De zelfstandige uitgang maakt het mogelijk om zeer discreet, na een intieme tijd met elkaar, weer weg te gaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Totaal niet waar voor je betaald

Je denk in een mooie kamer te komen, net als op de foto's die je gezien hebt. Maar nee, deur kan niet op slot, stoom kabine was kapot, douche was slecht en er was geen licht in de douche. De voegen langs het bubbelbad zijn losgelaten en we kregen handdoeken met vlekken er in! Kortom zeker het geld niet waard!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes, schoon voldoet niet aan verwachting

Meerdere Secret Rooms bezocht maar deze voldeed niet aan verwachting. In de omschrijving staat sfeervolle Kamer in villa! Er kan beter staan, Kamer in kleine bed and breakfast! Kamer was keurig en schoon. Maar ik boek geen Secret room om lekker te slapen! Erg vervelend dat er steeds mensen over de gang lopen. Buiten een Kamer zijn er geen mogelijkheden om buiten even een sigaretje te roken. Daarbij is het geen discreet verblijf omdat je andere gasten op de gang tegen komt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een fijne en leuke avond!

Goed geregeld, uitgelegd en gepresenteerd!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel mooi stadje fijne schone complete kamer

Top, keurig verzorgd

Super !!

Zoals op foto er uit zag zo was het in echt ook ! Was ons eerste keer hier en beviel ons erg goed Was echt schoon netjes en alles deed het, zeker een aanrader hier

Heerlijk een aanrader

Even heerlijk ontspannen in een mooie en verzorgde omgeving! Wij komen zeker terug

Hele leuke rustige locatie

Leuke ontvangst door de gastvrouw! Leuke kleine kamer en slaapkamer met balkon! Komen zeker nog eens terug! Qua ligging zou ik zeggen tussen Almelo en Hardenberg.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top avond gehad.... We hebben heerlijk genoten van de prachtige en een schone sauna... Zeker een aanrader... En ook een top service.. Zeker waard wat je ervoor betaald...

Atoomweg 12

1627LE Hoorn