Super fijne secret room

Keurig netjes voor elkaar! Deur gaat op afstand open, nette kamers, schone handdoeken, spannende speeltjes. Condooms en flesjes water aanwezig voor gebruik! Echt goed geregeld

Veel privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer alles erop en eraan !!

We hebben de kamer met z’n twee bezocht voor 4 uurtjes en hebben ons prima vermaakt heerlijk gebubbeld en lekker in de sauna gezeten !! Alles netjes en schoon …

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prachtige locatie. Overal was aangedacht. Mijn vriend en ik hebben het er super gehad , we komen zeker nog een keer terug.

Echte aanrader!

Heerlijk verblijf gehad! Gelegen in een prachtig dorpje waar je lekker anoniem kunt verblijven. Mooie schone nette ruime kamer met voldoende privacy. Badkamer is op de gang, maar er is netjes gezorgd voor badjassen en voldoende handdoeken. Parkeren achter de kerk ook prima. Zeer vriendelijke gastvrouw die goed te bereiken is wanneer er vragen zijn. Wij hebben heerlijke uurtjes samen gehad dankzij deze Secret Room. Deze Secret Room is een absolute aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele fijne kamer. Lekker rustig.

Warm en knus ingericht

Alles keurig geregeld op deze locatie, goede parkeerplek, makkelijk bereikbaar, van alle noodzakelijke faciliteiten voorzien, kortom: voldoet aan alle verwachtingen!

Prima in orde

Super locatie. Als je het hier niet naar je zin hebt, doe je zelf iets verkeerd. Dus…

We komen hier regelmatig

Het is een toplocatie. Deze keer hadden we er ook prachtig weer bij en was het een echt even vakantie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede service, aardige gastvrouw

Veel privacy en plezier

Helemaal geweldig top top

Alles was top verzorgd alles klopte reserveren gaat snel en duidelijk en daar in hotel super fijn personeel en geweldig kamer ik heb een top tijd gehad ik ben verkocht aan secret room ga zeker vaker via jullie boeken dank voor de geweldige service

• Prijs-kwaliteit verhouding

perfecte plek, discreet, schoon en erg mooi

Vriendelijk ontvangen, korte rondleiding, flexibel, behulpzaam en daarna super discreet.

Top locatie

Heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten.

Keurig nette locatie.

Prima plek. Precies waar het voor bedoeld is.

Netjes, vriendelijk, goede service

Goed verzorgd en discreet

Leuk locatie met een zeer verzorgde kamer.

Rustgevend

Goed en proper +punt uit checken 12:00 uur. Rustig en beleefd. Spijtig dat het aangrenzende aan hun leefruimte waardoor we ons moesten inhouden. Voor de rest top

Super mooie locatie

Mooie locatie in een rustig gelegen stukje Zwolle, een sfeervolle ruimte met een ruime tuin waar je lekker kan uitrusten.

Mooie locatie/uitstekende service

Wij vonden het een mooie en uitstekende service Echt netjes en gastvrij Een aanrader we gaan zeker weer komen.. Jasmijn en Rob

Mooie en schone locatie

Super locatie, vriendelijke gastheer.

Mooi privé gelegen. Goed bereikbaar

Nette schone hooiberg. In de zomer is het er denk ik wel erg warm. Was nu net te doen qua warmte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een buitengewone Secret Room, buitencategorie!

Deze Secret Room is echt waanzinnig bijzonder! Mijn vrouw en ik hebben een heerlijke avond gehad!!

Prima lekker rustig

Top locatie