Wat een heerlijke, ontspannen ruimte

Echt een heerlijke ruimte. Alle faciliteiten die je wilt, alles keurig voor elkaar.

Lekker ruim!

Al lijkt de plek wat apart. Je komt terecht in een heel fijn en ruim appartement. Alle ruimte, heerlijk bed, grote spiegels en lekkere chocolaatjes als toetje. We gaan zeker terugkomen

• Prijs-kwaliteit verhouding

We konden meteen weer vertrekken...

Gereserveerd, betaald, naar den haag gereden, en toen bleek dat onze reservering niet door was gekomen omdat we het via hun site hebben gedaan ipv via whatsapp...Blijkbaar hebben ze maar 1 kamer daar en die werd voor onze neus aan een ander gegeven. Wel binnen 1 uur geld terug gehad. Maar kostte ons veel moeite en planning om dit te kunnen doen, dus dit was een grote teleurstelling. Zagen verderop in de gang schimmel ad muur. Meiden lopen langs de kamer met 1 dunne deur dus geen privacy. Leek een beetje op een goedkoop 'massagesalon'.. Erg jonge dames ook, 1 zei helemaal niks, ander deed erg haar best maar kon niet veel. Wel excuses gehad, dames konden hier niks aan doen natuurlijk. Maar zeer zeker geen aanrader. Zelf deze beoordeling werkt niet goed, mijn mail kan niet ingevuld worden terwijl er een sterretje bij staat en het een verplicht veld is. Dus ik weet nieteens of de beoordeling binnenkomt...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker rustig, je bent helemaal prive, alles was schoon. Makkelijk toegankelijk en bereikbaar . Een fijne tijde gehad. Alles werkt na behoren.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed ontvangst, gezellig en vrolijke man alles in de kamer netjes uitgelegd hoe alles werkt. Gaan er zeker nog een keer terug

. Prima,, mooie bijzondere locatie

Super accommodatie!

Wij hadden kamer Flores geboekt. Daar hebben wij geen moment spijt van gehad. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Het tweepersoons bad was voor ons misschien wel de kers op de taart. We komen hier zeker weer terug!

Echt geweldig

We zijn al vaker hier geweest, en altijd keurig voor elkaar, heerlijke privacy, vriendelijke gastvrouw. Echt op en top genieten.

Prima verblijf

Het was de tweede keer dat ik hier verbleef. Een keurige kamer en goed discreet ontvangst. Alles op de kamer aanwezig, maar... de eigenaresse was blijkbaar vergeten om handdoeken klaar te leggen. En daar kom je dan uiteraard te laat achter.

Relaxte plek

Heerlijke locatie, binnen 2 uur weer helemaal opgeladen. Schone faciliteiten met kleine opmerkingen die we al aangegeven hebben, zoals te hete stoomruimte. Echte aanrader

Knus en fijn

Knusse en fijne plek. Heerlijke uurtjes gehad met mijn lieve minnaar...

Vaker geweest

Ik ben al vaker bij dit appartement geweest... Heerlijk om tot rust te komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rustige kamer waar je comfortabel voelt

Gratis parkeren achter slagboom die open gedaan werd met reserveringsnummer. Hotel heeft twee gebouwen toevallig is de kamer in het andere gebouw van inchecken. Verder alles met deur pasje goed te doen. Aardige kamer waar je comfortabel voelt. We gaan hier zeker opnieuw heen, doordat het ook goed te bereiken is.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn samen zijn en genieten van elkaar

Mooie en romantische kamer. Netjes en verzorgd. Helaas geen koffie en thee aanwezig. Konden er naar vragen, vermoed ik. Had liever gezien dat het al aanwezig was. Verder heel tevreden ☺️

Nice secret room

A clean room. I am going again for sure

Een stevige bonding ervaren

De SR heeft een goede privacy. Het is een afgelegen dorp en de kans dat je daar een bekende tegenkomt..... er klein. Parkeren was prima. Toegang tot het huis en de SR was ook prima geregeld. De SR zelf, heerlijke kamer, lekker ruim. Je kon je kont goed keren. Er was een duidelijke instructie, natuurlijk die netjes gerespecteerd. En de date zelf. Ik kan maar 5 sterren geven, mijn date onze date was heerlijk. Onze ervaring samen heeft een goede bonding opgeleverd. Absoluut waard om daar terug te keren. Kan even duren een volgende keer, want we proberen verschillenden SR's uit. Alles bij elkaar hoef je over de SR niet te twijfelen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi geheim kamertje achter een leuk winkeltje

Leuke plek om je even te verstoppen. Alleen waren de voetstappen boven goed te horen. Ik hoop dat wij minder goed te horen waren voor mensen boven :p

Fijne locatie

Fijn om even samen te relaxen. Het is er schoon en netjes. Met de mogelijkheid om even buiten te zitten. Inchecken ging discreet door middel van sleutelcode. En voor de rest,was het lekker knus ingericht,met alles wat je nodig hebt. WiFi,koffie,thee.handdoeken.

Een woord geweldig

Is echt netjes en leuk ingericht. Je geniet echt van je dag . Zou nog leuker zijn als je kon blijven slapen. Is zeker voor herhaling

Mooi en lekker ruim!

We hebben het enorm naar ons zin gehad. Alles werd netjes verteld en uitgelegd. Het enige nadeel was dat er 1 gordijn hangt in de slaapkamer. Dus je kan niks dichtdoen. Voor de rest TOP!!

Prima plek

Keurige, lekker warme en schone plek

Niet zoals verwacht

Jacuzzi was niet schoon, geen zeep voor de jacuzzi. Geen vloermat. Koelkast was niet van te voren koud, de ingang is niet zo discreet. Kamer was niet donker, kwam veel daglicht naar binnen dat maakt het minder romantisch

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette kamer, achterop t erf boerderij

Secret room gehuurd voor paar uur samen genieten. Een beetje lastig te vinden. TinyHouse is gelocaliseerd bovenop een paar zeecontainers, achterop t erf van n grote boerderij. Dat staat helaas niet echt duidelijk in k in de route, dus n beetje zoeken. Wel volledige privacy en toegang dmv sleutelkastje! Helaas was de gevraagde (en betaalde) tapas niet aanwezig. Ook zelfs geen minimale koffie of thee… Ik heb de eigenaar gebeld en hij zou via SR regelen dat ik t geld van de tapas terug krijg. Helaas op dat moment niet meer te realiseren. Verder wel schoon en comfortabele kamer met schoon sanitair.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische ervaring, Fijn ontvangen door de eigenaren..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten alles zag er netjes uit.

De ervaring was goed alleen is het boven wel erg warm een afzuiger erbij zou fijn zijn. Verder nog mijn complimenten aan de jonge gast vrouw. Wij komen zeker terug!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn