Mooie, grote en schone kamer.

Mooie, grote en schone kamer met een heerlijk bed. Lekkere regendouche. Toilet apart.

Heel prettig ervaren

Heel netjes en schoon, bed kraakt wel enorm. Bad was fijn en warm. Al met al een fijne ervaring

Uitstekende locatie

Uitstekende locatie

Goed ontvangst

Mooie kamer en genoeg optie,s voor extra zoals drinken en wat lekkers

Uitstekend!!!!

Was de eerste keer hier en zeker niet de laatste :)

Aangenaam verblijf Lekker ontbijt

Ontzettend fijn

De kamer was bij aankomst niet beschikbaar.. maar in 1 tel een oplossing en een andere kamer gekregen.. alles brandschoon en verzorgt.. fijne lokatie.

Leuke sfeervolle kamer

Leuke sfeervolle kamer met moderne accenten, maar ook een leuke knipoog van een boerderij. We voelden ons op ons gemak, rustige omgeving, deur kon gewoon op slot en was van alle gemakken voorzien. Enige minpunt was dat de andere gasten voor ons de batterijen van de kleine lampjes hadden leeggemaakt

Fijne locatie

Fijne locatie, eigen ingang, privacy, alles goed verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hebben het naar ons zin gehad alles was netjes verzorgd en uitgelegt goeie communicatie.. ook een hele spontane gastvrouw! En de prijs voor 3 uurtjes maakte het ook leuker want de meeste zijn best duur voor alleen 2 uurtjes al

• Prijs-kwaliteit verhouding

Niks aan of op te merken.gewoon top

Precies wat ik hoopte

Goed contact met host, nette kamer en badkamer. Wel bij iemand in huis, dat lijkt gek maar je merkt er totaal niets van.

Echt super genoten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

mooie rustige locatie, mooi huisje met goede faciliteiten.

We hebben een leuke tijd gehad. Rustige locatie met veel privacy. Wel de barrel-sauna (staat op de foto's), shampoo, scrub zout en massageolie gemist. De finse sauna was prima!

Fantastisch!!

Weer een heerlijk en super verblijf!! Erg bedankt!! Fijn bed, heerlijk en lekker groot bad en douche!! Tot de volgende keer!!

Perfect!

Genoten, maar beetje rommelig

We hebben genoten van ons avondje hier. Echter toont het niet echt netjes en opgeruimd als de prullenbakjes nog halfvol zitten met afval van de vorige bezoekers.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke plek om naartoe te gaan

Echt een geweldige plek maar er was 1 minpuntje in de kamer was erg koud we voelden ons daardoor niet op ons gemak

Heerlijke kamer

Prachtige kamer met keurige badkamer. Alles zeer schoon en fris. Prima ontvangen door de gastheer. Voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer nette en schone ruimte

Toegang tot het verblijf vooraf prima uitgelegd via e-mail. Binnen was alles schoon, modern en netjes. Extra handdoeken liggen in de kast. Makkelijke toegang tot wifi. Het enige minpuntje is dat de tuin niet geheel privé is. Ik hoop dat dit nog in ontwikkeling is.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik was wel onder de indruk

Ja was een leuke ervaring zeker voor herhaling vaty

geweldig

super mooie privé plek - niemand tegen gekomen. Heel netjes en schoon alles Veel ruimte, lekker ligbad en douche. Alles uitstekend - contant betaling ging super (aan iedereen: liefts gepast meenemen)

overtrof al mijn verwachtingen

wat een geweldige kamer. Mijn man dacht dat we naar een tante gingen en was helemaal verrast hahahaha....Alles was tot in de puntjes verzorgt. Wij hadden als extra's de schommel en handboeien en het romantisch pakket met rozenblaadjes en kaarsen. Binnenkomst was geweldig. Tot op de dag zelf was jasper onze gastheer goed bereikbaar voor extra vragen. De routeplanner ws ook heel punctueel en bracht ons regelrecht naar plaats van bestemming.De deur kan van een afstand open gemaakt worden of persoonlijk door de gastheer. Ik heb gekozen voor op afstand, vanwege dat het een verrassing was. we hoefden ook niet te wachten de deur werd direct open gemaakt. De kamer zag er meer dan fantastisch uit!!!!!!! ik ben blij dat ik de extra's bij heb genomen, want dat maakte het helemaal compleet, dus raad dat zeer zeker aan. wij zijn vanuit Belgie daar naartoe gereden, maar het was zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog terug. Het is elke cent waard. Mijn man was letterlijk sprakeloos en ik trouwens ook. De danspaal was ook helemaal geweldig. De jacuzzi ...de sfeer..het muziek bij binnenkomst, paste helemaal bij het thema van de kamer en zette de sfeer.....je bent even helemaal uitgesloten van de buitenwereld en dat maakt dat je op elkaar gericht bent. Ik zou ieder koppel het aanraden!!!!!!!!

Perfect!

Leuke locatie, goede parkeergelegenheid. Lieve gastvrouw en mooie warme sfeer qua inrichting. Alles was goed verzorgd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Fantastische ervaring!

Mooie en schone faciliteiten. Ik kan het iedereen aanraden en we zouden nog een keer terug kunnen gaan. De eigenaren zijn ook heel relaxed en hebben ons voor de avond nog voorzien van goed advies wat in de buurt lekker is om te eten.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn