Heel fijn, comfortabel en ruim appartement. Met veel privacy!

Fijne plek, schoon, heerlijk bed. Altijd goed om hier te zijn! Ook andere plekken geprobeerd maar deze is top!

Het was proper

Het was knus en schoon

Echt even ontspannen

Kunnen genieten van een fijne locatie en ontspanning

Prima locatie

Hele leuke mooie locatie personeel maar ik erg behulpzaam en aardig. Bubbelbad was niet helemaal schoon en de stoomcabine kregen we niet aan de praat maar wellicht lag dat laatste aan ons. We hebben het buiten dat erg fijn gehad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige kamer, fijne eigenaar, heerlijk verblijf

Zie de titel. Echte aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij komen hier al voor de 6e keer ❤️ Dus dat zegt genoeg Heerlijk intiem met elkaar kunnen zijn, om de liefde te bedrijven. Lekker rustig adres

Heel fijn verblijf

Fijne locatie. We komen zeker nog eens terug.

Perfect was het

Locatie en de kamer faciliteit was heel goed

Een heerlijke ervaring.

Voor ons was dit de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar. We werden hartelijk ontvangen. De ruimte was fantastich mooi aangekleed Met een heerlijk bad en souna bed... Super schoon... Nou ja ik kan nog wel even doorgaan maar we hebben ons er heerlijk vermaakt..

Keurige b&b

Schoon netjes en goed geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele keurige en schone kamer.

Dit was mijn 2e keer dat ik deze ruimte/kamer had geboekt. Ik wist nog van de eerste keer dat de eigenaar de toegangsdeur had open gelaten en aan had geven dat ik na de tijd alleen de deur hoefde dicht te trekken en zo weer kon vertrekken. Dat maakt er naar toe gaan ook een stuk relaxter. De pelletkachel stond al aan, waardoor de ruimte lekker warm is. Prima prijs.

Top geregeld.

Alles prima geregeld. Rustige locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk samen relaxen in de natuur

Prachtig verzorgde privé-welness met , heerlijke jacuzzi en sauna, lekkere loungebedden in de privé-tuin en goed gevulde koelkast.

Fijne rustige locatie

Mooi appartement, mooi in de natuur gelegen met fijne welness. Netjes schoon en van alle gemakken voorzien. Fijne communicatie met eigenaresse. We hebben er ons heerlijk even samen kunnen terugtrekken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was prima en netjes schoon De kamer was wel aan de kleine kant

Goede ruimte

Verassende door de ruimte,heerlijk jacuzzi,sauna,stoombad en douche en netjes een zithoekje met klein keukentje

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes maar wel oubollig ingericht

Alles aanwezig, maar sauna en bad wel klein.

Mooie locatie

Dit was denk ik de 4e keer, mooie locatie en prima voor elkaar. Alleen jammer dat deze keer een deur van buitenaf geopend werd en een man naar binnen zou, deed de deur open met een sleutel. Daarna werd er weer op de deur geklopt en moest de bediening door onze kamer heen. Dat is raar als je met ze 3en lekker aan het relexen bent. Maar we hebben een heerlijk verblijf gehad en genoten samen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie zolder, maar het is het allemaal net niet

mooie ruime zolder, het was lekker warm. douchen in bad is minder fijn, alles net niet helemaal afgewerkt. wel mooie locatie met privacy

Fijn goed verzorgde kamer

Knus huisje!

We hebben een fijn kort verblijf gehad op dit adres. Geert (zo een lieve man) stond ons reeds op te wachten bij de voordeur en gaf ons nuttige informatie omtrent de accommodatie. Het huisje heeft zowel een cv verwarming als een houtkachel voor de koudere dagen. Voelde vertrouwd en comfortabel. We wisten meteen dat we hier weer terugkomen, dus tot snel:)

Netjes en goed

Eerder geweest hier Leuk verblijf

Mooi uitzicht

Het is niet duidelijk waar je heen moet op het opgegeven adres. Gelukkig kon ik telefonisch contact krijgen met de verhuurder. Er is airco en een tv. De wifi hebben we niet gebruikt. Mij vielen de vegen op de keukenkastjes op (van een schoonmaakdoekje) veel vette vingers op de tv, en een bruine aanslag in de wc. Prachtig landelijk uitzicht. Zeker een leuke plek, maar dus wel wat kritiekpuntjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heel goede tijd gehad /beleeft

Nette ruimte met vriendelijk ontvangst

Nette ruimte met vriendelijk ontvangst