Mooie ruimte maar te weinig privacy

De reservering ging goed. Ik moest de datum verplaatsen en dat is allemaal goed gegaan. De host is vriendelijk en reageert snel. De locatie is van buiten en van binnen mooi maar voelt niet heel erg privé. We hebben meerdere mensen gezien bij het naar binnen en naar buiten gaan en dat voelde wat ongemakkelijk. Maar dit zal zeker niet voor iedereen een probleem zijn.

Heerlijk ontspannen!

Schone ruimte, van alle gemakken voorzien. Zelfs wat lekkers en een gevulde koeling. Badjassen en handdoeken aanwezig.

Heerlijk!

2e x hier en was wederom heerlijk! Je kan er goed tot rust komen. Buiten terrasje is heerlijk!

Geweldige schone fijne plek

Alles is aanwezig wat je in privé sauna hoopt.. en dat in flinke ruimte met buitenplaats en jacuzzi.. schoon, doordacht, luxe afwerking. Echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was weer een hele mooi begin van de zondag

Heerlijk verblijf , goede hygiëne en voorzien va alle gemakken.

Geweldige ervaring

De reservering verliep heel soepel. Vragen werden per omgaande beantwoord. De locatie was echt super mooi, schoon en met liefde aangekleed. De beheerder was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben erg genoten van de avond en nacht. Echt een aanrader, wij zullen er vast vaker gebruik van maken.

Super locatie

Super netjes en en fijne locatie. Helemaal privé !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige luxe ruimte met een heel aangename sfeer

De ruimte is erg mooi en heel schoon, de sfeer is heel prettig. We werden heel hartelijk ontvangen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Makkelijk om op te boeken

Je kon snel de goede locatie zoeken Overzichtelijke website Makkelijk contact maken met de klantenservice

Geweldig.

Prettig en fijn. We komen zeker nog een keer weer..

Bijna goed.

Het is een super locatie qua privacy. Bed prima en buitenruimte top! Enige minpunt is het parkeren.

Prima Bed & Wellness!

Mijn beleving tussen de omschrijving en de werkelijkheid is een andere dan verwacht, maar daarmee niet een mindere. Wij hebben daar een prima overnachting gehad, maar...: Bosrijke omgeving gaat niet echt op..de B&W ligt 50 meter van de snelweg. Hygiene is zeer op orde. De gastvrouw is vriendelijk. De B&W is verder prima in orde. Het was warm binnen, de sauna stond al aan, de whirlpool was lekker op temperatuur. Er stonden drankjes klaar (water, fris) in de koelkast. De geluidsinstallatie is ons ontgaan maar gelukkig hadden we zelf een JBL speaker mee voor de juiste sfeer en muziek. De TV gaf een open haard weer, maar de optie van een houtkachel (geen open haard) is aanwezig. Al met al een prima ervaring, maar de omschrijving is wat rooskleuriger dan de praktijk. Maar alles bij elkaar een prima ervaring, vandaar de 4,5 ster.

Heerlijk knus en luxx

De inrichting is erg sfeervol, het is er schoon en de ligging is uiterst discreet. Helemaal top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig appartement met veel comfort en heerlijk rustig

Een heerlijk appartement om te zijn, gezellig en sfeervol om een heerlijke avond door te brengen samen, even weg van alles en iedereen. Fijne douche, en een keuken waar je wat warm kunt maken maken het compleet.

Wauw!

Alles was netjes en schoon. Aan de inwendige mens werd ook goed gedacht. Het was al lekker warm. Zeker voor herhaling vatbaar

Heel netjes

Schoon en netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

zeer prettige locatie waardoor ik nogmaals geboekt heb

Opnieuw zeer comfortabel en prettig om hier te zijn en zal zo af en toe vaker terug komen.

Prima locatie, discreet

Heerlijk rustige omgeving. Nette gelegenheid. Discreet. Wat ik mis is koffie zetten op de kamer. Weet dat er gelegenheid is in een andere ruimte. Wanneer er een aantal uur wordt gereserveerd is t prettig om dit op de kamer te hebben.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer netjes.. gezellig..en veel privacy

Was heerlijk... wel ff zoeken naar exacte locatie

Fijne schone accommodatie

Netjes, schoon en rustige locatie. Prima om samen een fijne tijd te beleven. Douche is ruim en lekker warm. Je hoort alleen de veren piepen in het bed. Privacy is goed geregeld. ❤️

Hemels!!!

Een paar uur een privé jacuzzi, stoom douche en sauna en een super lekker king sized bed, het was hemels! Heel mooi interieur ook!

Fantastische locatie

Keurige gastvrouw, net zoals de vorige keer. Super gastvrij. Alle zaken meer dan dik voor elkaar. We komen graag eens terug.

Het was lekker genieten

Bij de beschrijving staat in debuurt van Den Hoorn. Maar het ligt dichter bij kijkduin en in een winkelstraat. De spa was fantastisch

Aan te velen

Ik vind dit een hele fijne lokatie.Voor mij niet de eerste keer dat ik hier ben geweest.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super fijn! Discrete locatie!

Heel fijn om echt even samen te kunnen zijn. Fijn ontvangst heel discreet. Alles.was naar wens, zeker voor herhaling vatbaar.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn