Fantastisch!

Wat een ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Hele fijne intieme kamer met alle denkbare voorzieningen. De kamer was erg schoon en de communicatie verliep erg goed. 3 heerlijke uren gehad. De swing en handboeien zijn een absolute aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

verblijf was perfect, echter op locatie heb ik contant betaalt maar de door jullie beloofde terug betaling van Buckeroo is nog steeds niet gebeurt!

Was top

Nette kamer en goed geregeld toppers komen vaker terug

Geweldige ervaring

Alles wat we nodig hadden was er. Mooi groot bad, tweepersoonsbed met haken, haak in het plafon en alle privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst. Het ligt rustig afgezonderd en er is een fijne parkeergelegenheid. De eigenaresse was vriendelijk en legde alles uit. De kamer was verzorgd en schoon, van alle gemakken voorzien. We hebben genoten en komen zeker terug

Ruimte!

Voor de eerste keer hier geweest. Hele mooie ruimte! Ruim, schoon, gezellig, lekker warm, goed bereikbaar. Grote spiegel naast het bed wat extra leuk is... Enige wat jammer is, is dat er geen bad is waar je even met z'n 2en in kunt zitten. Ik kom hier absoluut terug!!

Sfeervol

De spa was prachtig en netjes verzorgt. Zeer romantische ambiance, netjes en schoon. We hebben er een zeer mooie ervaring bij. De gastheer en dame waren zeer vriendelijk en gastvrij.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De faciliteiten waren goed, maar mee kunnen genieten met de buren zie ik niet als privee

De kamer geboekt om met mijn partner er even tussenuit te kunnen. De faciliteiten waren prima. Ook had ik een deluxe fruitschaal geboekt. Ik moet zeggen dat het woord deluxe hier wel weg kon. Appel, peer, sinaasappel, mandarijn en druiven domineerden de schaal. Ik heb welgeteld 1 aardbei gezien en het aantal frambozen en blauwe bessen waren op 1 hand te tellen. Voor dat geld had ik toch tenminste wat exotischer fruit verwacht. Tijdens het verblijf was de kamer naast ons ook verhuurd en mensen hadden de muziek hard aan en we konden meegenieten van het gegil. Desondanks hebben we genoten van de kamer, maar de prijzen, en de kleine lettertjes dat elke minuut dat je de kamer te laat verlaat €3,- per minuut kost, geeft toch wel het gevoel van geldklopperij.

Echt top ervaring

Nu twee maalhier geweest, echt een vreselijk fijne plek om discreet te genieten. Super netjes en schoon, prima jacuzzi en sauna en heerlijke temperatuur. Ga binnenkort zeker weer genieten!!

Was een fijne kamer

Lekker huiselijk schoon en een fijn bad. Alles stond netjes klaar

Geweldige ervaring!

Doordat ik diverse websites heb bekeken opzoek naar hotels met een groot bad. Kreeg ik uiteindelijk de advertentie van secret rooms. Uiteindelijk na wat speurwerk een kamer geboekt bij Alor in Almere. Wij zochten ook een overnachtplaats en kregen een tip via de app dat er een hotel op loopafstand zou zitten. Uiteindelijk verder gezocht en zo kwam ik een ander hotel tegen bij het station. 10 minuten van Alor vandaan. Via diverse recensies was het duidelijk dat Alor op een plek zat, waar je hem niet zou verwachten. Maar dit pareltje is echt de moeite waard! Dit was onze eerste ervaring met een secret room, maar zeker niet de laatste! De kamer is van alle gemakken voorzien, het is schoon, duidelijke uitleg en vragen via de app worden snel beantwoord. Zo wou ik dus zeker weten of de schommel mijn gewicht aan zou kunnen. Aangezien manlief enorm graag eens gebruik wou maken van een sex schommel. De spiegels er naast en achter waren ook erg leuk! Wat ik ook erg leuk vond is dat de eigenaar de handboeien neergelegd had in een 10, aangezien wij 10 jaar samen waren en ik daarom deze kamer geboekt hadden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was een geweldig verblijf en alles was schoon en tot in de puntjes geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Voor de tweede keer geboekt, maar kom zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heb er echt van genoten was heerlijk

Netjes en schoon

Nette en gezellig huisje

Positief verbaasd

Ervaring was beter dan verwacht, hele goede spa.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een goede plek om een paar uurtjes te ontspannen

Bij aankomst de sleutel opgehaald , En daarna naar het tuinhuis . Om vervolgens in anonimiteit er een pasr uurtjes te verblijven .

Mooi

Mooie kamers romantisch

Prima plek

Keurige plek.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige ochtend gehad in de moulin rouge

Als aantal keren geweest en zoals altijd een hele fijne ochtend gehad

Heerlijk ontspannen

Het was even zoeken maar snel gevonden waar we moesten zijn. Bij de bellen even kijken want de nummers waren niet meer zichtbaar, gelukkig zag de dame die al binnen was ons en die heeft ons binnen gelaten waarna we een korte tour en uitleg kregen over de kamer. De stoomdouche kreeg ze niet aan de gang maar ze heeft zolang rond gebeld tot ze iemand te pakken had die kon helpen. Alles is goed verzorgt en netjes. De deur naar het kleine tuintje gaat echt heel lastig open, maar is ons wel gelukt. De tijd vloog voorbij, we zijn heerlijk ontspannen en met fijne herinneringen naar huis gegaan. We komen zeker nog eens terug!

super!

ontvangst was heel vriendelijk en relax kamer zag er super verzorgd uit bad was klaar voor gebruik goede uitleg over alles kamer zag er top uit.! op zeker dat we nog een keer terug komen

Heerlijk anoniem genieten

Top locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Clean, discreet and cozy.

Loved my stay at this spa, it was discreet and clean. Will definitely repeat.

Fantastisch!

Geweldige gastvrouw, heerlijk huisje, alles perfect!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn