Ontspannen

Goed verzorgt wel gehorige boven buren

Was super !

Heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. En het was een mooi verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne communicatie met beheerder en de rest ging vanzelf. Leuke plek en zeker voor een herhaling waard. Note: WC aanwezig

Heerlijk verblijf!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Mooie locatie, romantische sfeer, en van alle gemakken voorzien! Vriendelijk ontvangst en uitleg. Voor herhaling vatbaar!

Perfect!

Prettig ontvangen en alles was al voorbereid. Sauna, pool, alles dus daar had je geen omkijken naar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes schoon , mooi plekje aardige gastvrouw

Knus, sfeervol en intiem

Zeer gastvrij verblijf. Bij binnenkomst straalt het sfeer uit. Heerlijk om even te genieten in alle rust. Prive parking en self-check in zijn prima geregeld.

Erg goede ervaring gehad

De ruimte was netjes, jaccuzi was prima en sauna ook. Fruitschaal die besteld was, was ook uitgebreid. Een fijne tijd gehad hier.

Fijn verblijf

Voor de 2e keer hier geweest. Was net zo goed als de 1e keer. Heerlijk om te verblijven. Enige "minpunt" wat ik de vorige keer vergeten was om erbij te vermelden is een passpiegel in de kamer zelf. En de douche was erg heet, we kregen hem niet kouder. Maar buiten dat was 't weer top en de 3e keer gaat er zeker weer aankomen!

Het was super.

Leuke kamer. Mooie grote douche. schoon. Heerlijke plekje om even samen een paar uurtjes lekker te ontspannen.

Mooie locatie rustig Aardige gastvrouw We hebben genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldige en heerlijk rustige locatie

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Mooie rustige omgeving. Mooie kamer met alle faciliteiten. De douche was heet en kregen we niet kouder, dus even je lichaam laten wennen. Klein tipje; op de site misschien aangeven hoe je anoniem kan inchecken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles schoon en keurig verzorgd. Een aanrader!

Private! Netjes! Groot!

Het is erg ruim, netjes, en een mooie goed onderhouden ruimte. Private

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super ontspannen in een mooie kamer

Voor de eerste keer dat we gebruik maakten van een kamer via secretrooms.nl dus best een beetje gespannen over hoe het ontvangst zou zijn. Nou direct al bij aankomst was het ontvangst heel ontspannen waardoor wij ons ook ontspannen voelde. Bij binnenkomst in de kamer viel ons direct nast de prachtige kamer, de romantische sfeer op! Wow, de toon was gezet. Na een korte uitleg van de vanzelfsprekende huisregels werden we alleen gelaten en konden we onze ogen nog even de kost geven. We hadden absoluut een topper uitgekozen! Wij hebben 4 uur uitgebreid genoten, mede door de prachtige kamer en heerlijke sfeer. Bedankt voor de gastvrijheid en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Fijne complete lokatie!

Een fijne , complete lokatie , van alle gemakken voorzien. Gezellige slaapkamer en seperate huiskamer voorzien van kookgroep. Prima douche! Thee- en koffie faciliteiten aanwezig. De toegang is heel discreet geregeld, parkeren gaat prima! Graag tot een volgende keer!

Mooie ruimte met alles er op en eraan. Heel discreet. Gratis parkeren. Perfect

Prima plek

Fijn appartement, alleen wel gehorig, het leek of er iemand naar binnen kwam

• Prijs-kwaliteit verhouding

Superaardige en lieve mensen huisje was ook top we komen hier zeker nog terug

Leuke accommodatie

Leuke anonieme plaats waar je even kunt verdwijnen samen…

Fijne plek

Mooi schoon en opgeruimd. De hal was erg koud, maar verder geen last van gehad. Leuke plek om even te ontspannen en even tijd samen door te brengen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige ruimte met top faciliteiten

We hebben echt genoten van deze mooie Spa! Bubbelbad was heerlijk en de twee sauna’s idem. Zeer vriendelijke gastvrouw en duidelijke uitleg! Enige verbeterpuntje is het bed maar al is deze locatie zeker aan te bevelen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Helemaal prima! Mooie schone ruimte voor twee personen.

Alles helemaal.goed geregeld en gastheer was super vriendelijk. Duidelijke uitleg, gewoon goed voor elkaar. Sauna ietswat krap, en wat koud bij aankomst.

Heerlijk genoten

Leuk knus hotel, netjes en alles aanwezig. Aardige dame aanwezig. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige, ontspannen middag gehad

Fijne ontvangst door een lieve, spontane gastvrouw. Heerlijke, lichte kamer, de zon scheen mooi naar binnen. Genoeg privacy, niks gemerkt van evt. andere gasten. Mooie, warme, knusse kamer. Heerlijke douche. Genoeg handdoeken. Alles zag er netjes uit. We hebben van begin tot eind genoten samen en heerlijk kunnen ontspannen. We misten alleen de chocolaatjes ;-). We zijn zeker van plan nog eens terug te komen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn