heerlijk rustig.......super!!!

ervaring, erg discreet heel veel privacy gewoon een super kamer voor herhaling vatbaar en zullen we zeker weer doen

• Prijs-kwaliteit verhouding

top locatie voor een nachtje relaxen

Wij hebben fantastisch genoten! Heerlijk buiten in de prive spa vertoeven is hier geweldig.

Fijne accomodatie

Fijne plek om samen te zijn. Schoon en netjes.

Aangenaam verblijf gehad

Prima ruimte! Hadden alle gevoel van privacy, schoon en netjes aangekleed. Prettige kettingen en haken langs het bed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heb genoten van de kamer alles was schoon en netjes

Nette frisse kamer en vriendelijk personeel

Schoon Netjes Discreet

adembenemend

Wat kun je schrijven als je net in de allerleukste, allermooiste en allerfijnste secretroom bent geweest. Het gevaar van overdrijving ligt op de loer daarom hou ik het kort. Sin Suite is de gaafste secretroom die ik tot op heden heb gezien. Door de eigenaren is er met passie, geduld en liefde gewerkt aan een geweldige plek voor vertier met twee, drie of vier en het is een feest alleen al om er te mogen zijn. De vele faciliteiten en mogelijkheden, alles staat in het teken van passie en erotiek en dat met een leuke knipoog. Nu kan ik ingaan op de vele details en de buitengewone gastvrijheid van de eigenaren maar laat ik vooral niets verklappen … ga het vooral zelf ervaren als een eerste keer en geniet zoals wij genoten hebben.

Super genoten

Hele mooie en schone ruimte, wij hebben heerlijk genoten van de spa.

Geen

Geen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn verblijf. Wat je ziet is wat je krijgt

Hier lekker wezen ontspannen en genoten van de sauna en bubbel bad. Het huis is ruim en mooi ingericht. Hier overnachten is een enkel probleem van alle gemakken voorzien.

Het was uitstekend

Personeel zeer vriendelijk alles wordt goed uitgelegd. Hapjes perfect ,het is een supermooie locatie. We komen zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Voor je het weet is de tijd voorbij!

Het is er echt schoon, heerlijk warm. Goeie hete sauna, en een geweldige whirlpool. Heel vriendelijk personeel, helemaal top geregeld!

Super genoten

Wij hebben super genoten,alles was mooi schoon en goed verzorgd. Alleen wat wij miste was een water koker en koffie en thee. Maar voor de rest was het super. Wij gaan hier vast nog een keer komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik ga zeker weer heen Topie!!!

Heerlijk dag relaxt genoten

Eerder daar geweest op een andere kamer . Deze was ook mooi . Fijne dag daar verbracht . En plezier gehad . Een opmerking de regendouche werkte niet helemaal goed . De diverse stralen werkte niet allemaal zoals het moet . Verder een mooie kamer fijn bad . En mooi bed

fijn!

Fijne plek.. Fijne ontvangst!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg goed mooi schoon en fijn in gebruik

Het is een erg fijne welness ruimte en geschikt voor 2 of meer mensen. We gaan er graag weer naar toe.

Genoten

Het was een geweldige locatie en accommodatie. Komen zeker een keer terug.

Slecht

Aparte personeel, en kleine ruimte.

Geweldig fijn

Super mooie vebouwde kamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi kamer, heel schoon en helder

We kunnen alleen zeggen. Alle lof voor deze eigenaar. Prachtige kamer, mooi uitzicht, zeer schoon en heel aardig. We komen zeker nog een keertje langs.

Helemaal top

Geweldige dag gehad verhuurders waren erg vriendelijk

Schoon, gezellig, volgens afspraak

Ontvanst ok, nette kamer, kaarsjes en verwarming..

Zeer netjes

Helemaal niets op aan te merken. Zeer compleet, zeer netjes, volop privacy. Gewoonweg geweldig, een aanrader

Schoon en warm

Wij hebben nog niet 1 x iets negatiefs kunnen ontdekken