Zeer discreet.

Heerlijke rustige plek.

Top locatie!

Echt een aanrader alles was goed verzorgd. Ze hadden kaarsjes aan gestoken. Er lagen lekkere chocolaatjes. Er was meer dan genoeg koffie aanwezig. Heerlijke douche! Meer dan genoeg handdoeken. Heerlijk anoniem inchecken via een sleutel kastje. Al met al een echte aanrader waar ik zeker nog eens terug kom.

Mooie, ruime nette B&B

In nieuwstaat, sfeervol, goed verzorgd voelde ons welkom.

Oude boedel, wel knus

Knus wel oude boel

Heerlijk, fijne plek

Voor het eerst een secret room geboekt om ongestoord samen te kunnen genieten. Sleutel zat al in de deur, dus konden zo naar binnen, waar het aangenaam warm was. De ruimte was netjes en schoon, fijn bed, mooi gedimd licht, en een romantisch haardje in de slaapkamer. Fijn dat er een douche gelegenheid was, met diverse doucheproducten. Ook koffie en thee faciliteiten aanwezig. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veruit een van de beste privé spa van Nederland, erg hygiënisch en mooi. Met een super vriendelijke eigenaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

De locatie voldeed aan alle verwachtingen

Erg prettige en mooie locatie van alles voorzien wat je je maar kunt wensen

Lekker relaxt

Wij zijn helemaal tot rust gekomen op deze heerlijke wellness kamer. Een tip: misschien een bank om nog te chillen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Je vergeet ff dat je in Belgie bent.

Aardige uitbaatster die je verwelkomt en vraagt hoe je je eitje het liefst hebt (we hadden een ontbijt erbij). Ontbijt was goed bevallen, alles vers incl. De fruitsalade. De voorzieningen waren schoon en alles zag er erg mooi uit. Alles was top en de prijs viel erg mee. Hier komen we zeker nog eens terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer en prettige sfeer

Bij vragen werd er goed gereageerd en de kamer is zeer goed bevallen. Ook bij 2 uur vliegt de tijd en voordat je het weet zijn de uren voorbij. Mooi schoon en zeer prettig om te verblijven.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was zeer goed en netjes,kamer was goed ingericht

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gezellig avondje gehad Bed was goed Alleen ze mogen wel nieuwe droogbloemen neerzetten voor zweer en wat koffie en wat koffiemelk poeder dat ‘s morgens een bakje kan drinken En de map update

Schoon en discreet

Kamer gehuurd voor een paar uur. De kamer was schoon en het ontvangst discreet. Mooie rustige omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Top zaak

Fijne zaak schoon en vriendelijk personeel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supper fijn plek voor de kinderen

Fijn groot plek voor de kindere zwembad Leuke mensen

Fantastisch mooi

Echt weer een belevenis

Comfortabel

Prima locatie, voldoende privacy. Nette kamer, prima bed. Goed verwarmde kamer. 3 minpuntjes: Het koffieautomaat zat nog vol oude koffie het filter met koffiedik zat er nog in, waarschijnlijk van de bezoekers voor ons. Koffie tussendoor hebben we dus niet gehad. Het ‘bad’ is erg klein. Amper geschikt voor 1 persoon, laat staan voor 2. Hebben we dus geen gebruik van gemaakt, ondanks dat we dit wel graag hadden gewild. Na betaling werd de vraag gesteld ‘je weet de weg nog naar de kamer ?’ Ongepast. Ik was er voor het eerst en mijn vriendin en ik konden er gelukkig om lachen, maar ik vond de vraagstelling erg ongepast. Verder goed ontvangst en erg gastvrij.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was voor de eerst keer hier, maar de locatie is fantastisch, discreet en goede hygiene. 2 x 1 persoonsbed, maar dat mocht de pret niet drukken. Gewoon goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bij aankomt een telefoon nr waar we naar toe kunnen bellen. Via sleutelkastje een sleutel van de deur en de kamer. Privacy was er echt. We waren niet de enige dat was hoorbaar. Maar niet storend.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi oprit Je kon gelijk zien waar je auto kon neer zetten Het sleutel van de deur makkelijk te vinden En toe ik de deur openmaakte zag de er netjes uit en het rook ook lekker Toe daarna kwam ik in de woonkamer Dat zag allemaal strak uit Er waren zelf kaarsje aan Het was een perfecte kamer

Top ervaring

Prachtige en schone locatie. Eigenaar is erg behulpzaam en meedenkend. Hele fijne ervaring en service, Dankjewel!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie plek en veel privacy

Heerlijk plek om tijd door te brengen

Heel erg privé

Schone kamer en douche. Goed contact met de zeer vriendelijke eigenaresse. Top ervaring

Top verblijf

Goed geregeld. Rustgevend

Alles wat je nodig hebt

Prima verblijf ! Toch zou een eigen privé ingang fijner zijn. Maar werden goed geholpen. Vriendelijk. Het was schoon.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn