Klein maar superfijn

Deze kamer al vaak voorbij zien komen, uit interesse eens geprobeerd. Kort en bondige ontvangst, helemaal prima. Superfijne kamer! Ruimte is niet groot, maar dat is geen probleem.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne locatie. Alles netjes en goed geregeld. Dankjewel!

Even lekker relaxt

Heel verzorgd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ruimte met prima douche

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke kamer. Met een fijn rond bed. Weer eens wat anders.

Leuke middag gehad. Pand ligt lekker verscholen. On de zomer zal de tuin er wat mooier en meer prive uitzien. Kamer/huisje is misschien iets gedateerd. Maar wel gezellig. Leuk rond bed. Douchen in bad wat minder. Vooral met regendouche waardoor alles wel erg nat wordt

perfect

zeer netjes en schoon heel discreet

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne sfeer, vriendelijke gastvrouw, heel schoon

We hadden een heel fijne ochtend in deze privé sauna. We werden vriendelijk ontvangen met heldere uitleg. De sky loft heeft een fijne sfeer en is van alle gemakken voorzien. Alles was heel schoon en fris.

Fijne plek

Was weer heerlijk, hele fijne kamer. Enige minpuntje is dat de weegschaal het niet doet, benieuwd wanneer ze er een nieuwe batterij in doen. Verder echt top, schoon, mooi, vriendelijke ontvangst en als er niemand is via sleutel kluisje

Uitstekend!

Je word hier netjes ontvangen. De kamer zag er heel schoon en netjes uit! We hebben een top tijd gehad hier.

Geweldig loft

Een geweldige ruimte om te zijn…

Fantastisch!!

Schoon en discreet, we zijn graag vaste gasten op de locatie!!

Heerlijke middag

Heel fijn huisje. Vroeger was er een contactloze ontvangst. Dat we nu hartelijk welkom werden geheten was heel gezellig. En toch vond mijn partner de anonieme sleuteloverdracht wat fijner qua privacy.

Grote en warme ruimte

Geen handdoek Kleur water jaccuzi is niet zo

Fijne ervaring

Nette knusse ruimte met alles wat je nodig hebt. Goede communicatie met de eigenaar en een snelle bevestiging van de reservering.

Uitmuntend!

Mijn man verrast met 4uurtjes in deze secret room voor valentijnsdagavond. Zelf al een keer geweest en wilde mijn mooie ervaring delen met hem. Hij was enorm verrast! Wederom weer een mooie ervaring gehad en alles was prachtig naar wens. Hopelijk tot snel!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was echt heel goed alles was goed georganiseerd heel netjes fantastisch

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig ruime en sfeervolle kamer.

We hebben weer genoten voor de 2e keer in jullie b&b en gaan zeker vaker reserveren. Het is zo heerlijk ruim en sfeervol. Zoveel beter dan een koele hotelkamer. Alles is compleet en dat voor een hele redelijke prijs.

Uitstekend verzorgd

De kamer zag er prima uit, sfeervol en gezellig. Fantastische plek om te genieten.

Ruim appartement

Ruim en schoon maar ook kaal en ongezellig! Locatie was goed te vinden maar had geen instructies gekregen om binnen te komen. Met 1 telefoontje prima opgelost!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooi en netjes! Was een hele fijne avond!

Gezellig schoon en netjes

Een dikke 10

Prachtig ingerichte locatie met heerlijke jacuzzi, sauna en sfeervol appartement. Volop privacy!! Aan echt alles is gedacht en het is er super schoon! Een plek waar we geregeld terug zullen komen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

(Ruim) Voldoende voor een paar uurtjes

Badkamer was netjes. Alles aanwezig. Kamer is vrij klein. Maar meer ruimte is ook niet nodig. Bedden schoven uitelkaar. Vrij koud op de kamer. Verder alles schoon en netjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super fijne locatie, ruim en hygiënisch

Zeker aan te raden! Makkelijk te bereiken, parkeren voor de deur, ruim appartement inclusief keuken, schoon en fijn contact met de gastvrouw

Gratis upgrade

Mooie locatie

Heerlijk

Mooie plek. Ruimte mooi ingericht. De prijs is goed.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn