Heerlijk

Mooie plek. Ruimte mooi ingericht. De prijs is goed.

Verrassend goed

Beetje onwennig maar uit eindelijk genoten van drie uurtjes ontspannen. Was schoon en netjes.

Super ‘

Wat een gastvrij ontvangst, mooie woning en alles keurig netjes en aan gedacht. Wij komen hier zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie top, gastvrouw aardig en netjes alles uitgelegd. We hebben lekkere uurtjes gehad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele nette en mooie locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig ruim en schoon appartement

Sfeervol binnenkomen omdat er kaarsjes branden. Gezellig, ruim, schoon en erg compleet appartement. 's Avonds even goed kijken welke afslag van de hoofdweg je moet hebben. Zelf check-in is goed geregeld, en mail contact met de eigenaar gaat ook snel en duidelijk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek om even lekker samen te zijn

De kamer is fijn om een paar uur in te verblijven.Alles wat je nodig hebt is aanwezig incl een fijne sfeer. Wij komen zeker terug.

Uitstekende ruimte

Prima appartement. Denk behoorlijk nieuw ingericht. Goed bed. Aanrader. ‘t Enige dat even lastig is, is het vinden qua locatie. Als je het weet, super logisch. Op navi coördinaten absoluut niet. En dan ben ik daar nog wat bekend. Uiteindelijk iemand gebeld, prima uitgelegd. Ik zou dit sws gaan melden in de beschrijving.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie grote kamer, alle ptivacy

Mooie grote kamer. Compleet met luxe douche Koffie , bestel,flesopener, alles aanwezig Privacy Parking bijna voor deur Vriendelijk discreet ontvangst

Alles voor elkaar

We waren hier voor de 2e keet voor een ontspannen samenzijn . De vorige keer was de kamer wat koud en de koffie op. Nu was het heerlijk warm. En er was koffie Fijn bed en lekkere douche. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker nog eens.

Kleine oase in de stad

Relaxte sfeer, vriendelijke eigenaresse die ook vlot reageert op vragen en zowel bij aanvang uitleg geeft en na afloop vraagt naar de ervaring. Makkelijk te boeken. Mooi ,nieuw, fris en goed concept. Ook de handdoek en en de toiletartikelen roken heerlijk fris en luxe. We hebben genoten van deze kleine Oase.

geweldige aanrader

Zeer nette, schone, luxe sauna. Had mijn echtgenote verrast met een 3 uurtjes samen in de sauna en het was geweldig. De locatie is erg mooi, en het interieur is nog mooier dan op de foto's. Alles werkte perfect, de sauna was goed heet en omdat je de verlichting kunt aanpassen, kun je iedere sfeer creeeren die je maar wil. De drankjes waren top. We gaan hier zeker nog eens naar toe.

Heerlijk

Mooie rustige plek, kamer was netjes en schoon. We hebben er heerlijk even een paar uurtjes kunnen genieten.

Geweldig schoon en sfeervol

Ontvangst was goed. Kamer zeer netjes en leuk ingericht. Je ziet dat er over alles nagedacht is, kleine dingetjes en dat maakt het een hele fijne plek.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kids op school en wij even een Heerlijk momentje samen, alles was schoon en goed verzorgd.

Heerlijk

Zo’n fijne omgeving, veel privacy, keurig netjes. Echt heerlijk om wat uurtjes samen te zijn met je geliefde.

Mooie locatie

Prima service en fijne locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende locatie en goed voorbereid. Duidelijke uitleg, vriendelijk en een jacuzzi die gereed is om direkt te gebruiken.

Heerlijk verblijf tot voormekaar

Heerlijk ongestoord kunnen genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie, fijne, schone en intiem ruimte. Zeker voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was geweldig voor herhaling vatbaar

Top voor elkaar discreet

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super verblijf, echt een aanrader!!

Super verblijf! Beide keren heerlijk genoten van de rust. Nette kamer en mooi ingedeeld. Echt een aanrader!! Contact met verhuurder is top!

Gezellig en knus

Fijne locatie, schoon, heerlijk bed, voorzien van alle gemakken!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooi en schoon verblijf goed ontvangen wij gaan zeker weer

Was super

Vond het heel discreet en knus en gezellige kamer!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn