Was super

Vond het heel discreet en knus en gezellige kamer!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie. Discreet. Overal netjes en schoon. Top prijs . Hel erg tevreden!!! En

Prima kamer, prima ontvangst

Kamer is schoon maar gedateerd. Meer dan voldoende privacy, spiegel was geen verassing maar erg leuke aanvulling

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed verzorgde plek, voor herhaling vatbaar

Makkelijk gevonden, mooi omgeving, discreet, goed verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Klein en Knus, maar een grootse ervaring

Een mooi huisje met heel veel privacy. Mooie omgeving, genieten van de rust en natuur. Luxe genoeg, mooie badkamer en heerlijke slaapkamer. Zeer gastvrij ontvangen en een zeer goed verzorgd ontbijt! Wij komen zeker nog een keer terug hier!

Heerlijke uurtjes kunnen ontspannen

Keurig ontvangst. Alles schoon En goede uitleg en voorzieningen

Grandioos

Heel discreet. Super schoon en heel relaxed. Voor ons zeker voor herhalingvatbaar. Genoeg parkeer plaats.

Mooie kamer, fijnenergie

De kamer is vriendelijk ingericht, de badkamer heel groot, het bad geschikt voor 2 personen en keus uit allerlei badproducten. Ruim voldoende handdoeken. Ontvangst is erg vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer ook gast vriendelijk

Goeie dervice

Prima locatie

Discreet, mooie locatie

Heerlijke middag ontspannen

Fijne ervaring, schone ruimte, vriendelijk personeel. Goed verzorgd, leuk versierd en erg lekker fruit. Enkel knopjes zitten los en de kraan in de stoomruimte werkte niet, verder Prima Sauna

• Prijs-kwaliteit verhouding

Luxe buitenomgeving met veel privacy

Deze locatie bezocht in April met een comfortabele buitentemperatuur. Heerlijke mijn bezoekspartner de gehele tijd naakt laten rondlopen zonder bang te zijn dat iemand toekijkt. Lekker luxe faciliteiten en het is heerlijk om buiten in het bubbelbad te zitten!. Bed kussens zijn niet wat ik persoonlijk prettig vind, maar het bed was lekker relaxed en comfortabel genoeg voor activiteiten.

Prima secret room

Discreet en netjes Alleen het douchen is niet ideaal in bad, water gaat langs het bad dus dan is alles nat

Super relaxed en hygiënisch

Wat een vreselijk heerlijke plek om te genieten! Heerlijke ontspannen uurtjes in een mooie schone plek, van veel gemakken voorzien. Nu inmiddels twee maal geweest en gaan zeker nog weer terug!!

Netjes en vriendelijk

Mooie locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima verblijf met veel privacy

De kamer is voorzien van klein keukenblok, douche en toilet. Was lekker verwarmd bij aankomst. Handdoeken lagen klaar. Een fijne ruimte om te verblijven, prima bed. Het was er schoon. En veel privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Meer dan top, geweldige sfeervolle ruimte, echt genieten met zijn tweeën, Bas en Wendy

Voor de prijs vind ik dat een welkomst drankje inbegrepen mag zijn maar voor de rest meer dan top

Geweldige lokatie

Mooie ruimte, royaal appartement. Zeer schoon en modern. Al vaker geweest. Voelt als thuiskomen

Top Locatie!

Uitstekende kamer met alle benodigdheden. Heerlijk om hier een paar uurtjes te genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel privacy en top hygiëne

Fijne uurtjes gehad

Vriendelijke gastheer, hele fijne kamer, alle ruimte en rust. Zeker genoten en kom absoluut nog eens terug!

Nette anonieme ontvangst

Voelde ons er direct op ons gemak

Super netjes

Super netjes alles top en discreet.

Alles top geregeld!

Weer heerlijk genoten met zijn tweeen van deze fijne wellness.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn